Durf te vragen #2

Dit is de enige gemberthee die ik ken, die echt 100% gember is en niet stiekem appelthee of citroen of sinaasappel of gewone thee met een beetje gembersmaak erbij:

In het zakje zit dus ook echt alleen gember, het is gewoon een makkelijkere manier om gemberthee te maken dan zelf stukken verse gember snijden.
Maar het is maar net wat je lekker vindt. Ik vind zelf gember met peper erbij ook erg lekker, wat hierboven ook al staat (zoiets heb je ook van piramide, heel lekker)

2 likes

Is deze cafeïnevrij?

Edit: ja toch? Ik zie zo snel geen ingrediënten met caffeine

Als het goed is wel ja, hij staat bij de kruideninfusies, dus geen theeplant/cafeïne.

1 like

zit echt in een muziekdipje dus heeft iemand nog aanraders? mij smaak is voornamelijk alternative/modern rock maar beetje electronica is ook ok

Ik vind gember thee eigenlijk niet zo lekker. Maar deze vond ik best oké

afbeelding

Even raspen en in een zakje of een ei doen.
Of dunne plakjes snijden komt er sneller een smaakje aan.

Ik vind vers het lekkerst, wel dan wat langer laten intrekken en qua zakjes vind ik die van Zonnatura ook lekker.

De beste gemberthee krijg je door de gember mee te koken. Gewoon pannetje met water, gember erin en dan aan de kook brengen, paar minuten laten koken en klaar.

5 likes

Dit is ook mijn absolute favoriet! Ga direct een kopje thee zetten :heart_eyes:

1 like

Wat is de beste filterkoffie? Bonen mag ook maar ik ben lui

Sorry voor de supersuffe vraag die waarschijnlijk ook te googlen is met de juiste zoektermen, maar ik zou voor het eerst iets dat ik online besteld heb willen terugsturen en heb geen idee of dat mag: het gaat namelijk om een paar leren décolletés die ik wél heb gedragen, maar die na maar één keer redelijk normaal gebruik al kapot (en ondraagbaar) zijn. De webwinkel in kwestie is Zalando. Zou ik het kunnen proberen, of is het een no-go?

Zou even een berichtje naar de klantenservice sturen, ben heel fijn geholpen toen een schoen na 2x dragen al kapot ging.

1 like

Ik heb ook al eens naar de klantenservice gestuurd in verband met een kledingstuk die na één keer dragen al gaatjes had en heb direct mijn geld terug gekregen.

1 like

Als je even contact met ze opneemt, lossen ze het op! Terugsturen zonder bericht lijkt me niet de bedoeling denk ik; dan weten ze niet dat het kapot is en komt het weer bij iemand anders terecht?

2 likes

Frank Carter & the Rattlesnakes ken je denk ik al wel? SONS? In de categorie meer elektronisch (wel vrij lomp) Onmens? Meer in de garage achtige hoek heb ik meer voor je maar weet niet of dat je ding is?

1 like

Ik wil een nieuwe, hele warme, winterjas. Hou zelf modellen zoals een trenchcoat, maar ook van die wanna be bontjassen met faux fur en parkas. Ben niet van de bomberjacks en ski jassen. Maar deze zijn natuurlijk helemaal niet echt warm.

Wat zijn jullie aanraders voor een hele warme jas waarmee ik bv een hele dag in de winter Efteling kan doorbrengen, of s avonds de stad mee in kan zonder dat ik doodvries? En waarmee ik als het even kan ook mee op mijn werkafspraken kan verschijnen.

Het liefst een van ongeveer 200, maar als het een hele mooie warme is wil ik er wat meer aan uitgeven. Maar vind 1000 euro voor een Woolrich jas echt belachelijk.

Ik ben echt een mega koukleum.

Thanks!!! Luister laatste tijd al veel naar de eerstgenoemde haha

1 like

Ben je bekend met PVRIS?

Jade Bird, Zola Jesus, de nieuwe van Ladytron al gesluiterd?

3 likes

@instantramen ik luister de laatste tijd veel naar Marika Hackman

1 like

Mensen verstand van arbeidsrecht?
Stel je contract loopt af en je zou een vast contract moeten krijgen, maar je zegt zelf dat je weg wilt bij het bedrijf: heb je dan recht op WW?