Ja ik heb zo’n ding gekregen als relatiegeschenk. Het is best prima geluid hoor, niet mega hard maar prima voor in een kleine kamer. De batterij gaat wel snel leeg.
Verse gember en wat schijfjes citroen
Vers vind ik het lekkerst, maar dit is een goede tweede.
Het duurt wel best lang voor verse gemberthee goed getrokken is. Ik laat het zeker een kwartier staan.
Die van @Panthera vind ik ook lekker en deze ook:
Deze is ook lekker ja! Moet m weer eens halen
Ik trek vaak vaker thee uit dezelfde stukjes gember en pas de tweede keer komt ie echt goed op smaak haha
Dit is de enige gemberthee die ik ken, die echt 100% gember is en niet stiekem appelthee of citroen of sinaasappel of gewone thee met een beetje gembersmaak erbij:
In het zakje zit dus ook echt alleen gember, het is gewoon een makkelijkere manier om gemberthee te maken dan zelf stukken verse gember snijden.
Maar het is maar net wat je lekker vindt. Ik vind zelf gember met peper erbij ook erg lekker, wat hierboven ook al staat (zoiets heb je ook van piramide, heel lekker)
Is deze cafeïnevrij?
Edit: ja toch? Ik zie zo snel geen ingrediënten met caffeine
Als het goed is wel ja, hij staat bij de kruideninfusies, dus geen theeplant/cafeïne.
zit echt in een muziekdipje dus heeft iemand nog aanraders? mij smaak is voornamelijk alternative/modern rock maar beetje electronica is ook ok
Refused?
Ik vind gember thee eigenlijk niet zo lekker. Maar deze vond ik best oké
Even raspen en in een zakje of een ei doen.
Of dunne plakjes snijden komt er sneller een smaakje aan.
Ik vind vers het lekkerst, wel dan wat langer laten intrekken en qua zakjes vind ik die van Zonnatura ook lekker.
De beste gemberthee krijg je door de gember mee te koken. Gewoon pannetje met water, gember erin en dan aan de kook brengen, paar minuten laten koken en klaar.
Dit is ook mijn absolute favoriet! Ga direct een kopje thee zetten
Wat is de beste filterkoffie? Bonen mag ook maar ik ben lui
Sorry voor de supersuffe vraag die waarschijnlijk ook te googlen is met de juiste zoektermen, maar ik zou voor het eerst iets dat ik online besteld heb willen terugsturen en heb geen idee of dat mag: het gaat namelijk om een paar leren décolletés die ik wél heb gedragen, maar die na maar één keer redelijk normaal gebruik al kapot (en ondraagbaar) zijn. De webwinkel in kwestie is Zalando. Zou ik het kunnen proberen, of is het een no-go?
Zou even een berichtje naar de klantenservice sturen, ben heel fijn geholpen toen een schoen na 2x dragen al kapot ging.
Ik heb ook al eens naar de klantenservice gestuurd in verband met een kledingstuk die na één keer dragen al gaatjes had en heb direct mijn geld terug gekregen.