Durf te vragen #2

Haha tegenover haar huidige werkgever? Want ze gaat geen contract tekenen neem ik aan?

1 like

Ze kan ook juist eerlijk zijn. Als ze aangeeft dat ze het - om welke reden dan ook - niet ziet zitten, dan biedt de werkgever haar geen vast contract aan. Geen enkele werkgever wil namelijk aan een ongemotiveerde werknemer vast zitten. Zo is het voor alle partijen transparant en gunstig voor WW. Een beetje zoals je bij een vaststellingsovereenkomst met wederzijds goedvinden laat ontbinden en recht houdt op WW.

4 likes

Iemand leuke tips voor budapest? :slight_smile:

Is een tijdje geleden korter dan twee jaar? Je moet sowieso twee jaar garantie krijgen en het is gewoon kapot geleverd, dat moet de winkel gewoon kosteloos vervangen!

1 like

Er staan meerdere tips in het Reizen / Vakantie topic, is daar recent ook gevraagd.

1 like

Volgens mij is de termijn dat je het terug mag sturen zelfs nog langer, ik weet zo helaas even niet het wetsartikel er bij (koop en consumentenrecht), maar je mag er vanuit gaan dat wat je koopt goed is (aan de verwachtingen voldoet).

1 like

De laatste tijd bak ik steeds vaker met speltmeel. Deze koop ik altijd bij de Jumbo, de enige die ze daar hebben is een zak van 400gr voor 2,71. Vrij duur, dus ik ging wat zoeken en vond deze op de site van AH:
image

Deze zak is 1kg en kost 1.84. Ik vind dat prijsverschil nogal groot, dus vraag me af of dit wel echt speltmeel is? Heeft iemand hier ervaring mee?

Mocht die zak van 1.84 echt gewoon speltmeel zijn, zou dat echt fantastisch zijn.

Deze site is echt fascinerend, ik heb een half uur over meel gelezen, wow

2 likes

Als ik deze vanavond voor de helft gebruik, is de rest dan (in de koelkast bewaard) vrijdag nog goed?
Of is het ook mogelijk om alles te gebruiken en dan in te vriezen?

Kan allebei prima hoor

Ik zou het vrijdag nog prima eten

Help! Ik kijk Mindhunter en daar speelt deze actrice, Lauren Glazier in:
tumblr_puwp9m7jfm1wz1n2go2_500

Ze doet me heel erg aan iemand denken en ik kom er maar niet op wie het is. Volgens mij bestaat er een foto (of still?) van haar waar ze een pony heeft, een spijkerbroek en een beetje een 70’s-achtig T-shirt met korte mouwen aanheeft en met haar hand op haar heup staat. Not much to go on maar weet iemand wie ik bedoel?

Misschien niet wie je bedoelt maar ze toen mij een beetje aan Florence Welch denken?

Edit: Alleen in deze foto, haha, niet meer zo als ik haar fotos op google zie

Ja ik snap wel wat je bedoelt! Komt door de gezichtsvorm denk ik? Maar inderdaad niet wie ik bedoel :sweat_smile:

1 like

Natasha McElhone?

1 like

@Victoria @Kiedis Ik zie ze allebei wel ja! Maar niet wie ik bedoelde :sweat_smile:

Ik krijg binnenkort een buitenlandse vriendin op bezoek. Ze is nog nooit in NL geweest. We doen al een weekendje Amsterdam en een paar dagen Utrecht, maar heeft iemand nog dé tip om te doen ergens anders in NL waar je met het OV kan komen? Het wordt die dag niet mega mooi weer, beetje zoals de afgelopen dagen waarschijnlijk.

Efteling?

oooh dat is wel een heel goede, maar wel best duur. Maar misschien met van die kortingskaartjes. Ik ga eens even kijken.

Toevallig deze maand jarig? Als je je aanmeldvoor de nieuwsbrief en je je verjaardag invult krijg je korting op kaartjes, scheelt toch weer 25%