Deze site is echt fascinerend, ik heb een half uur over meel gelezen, wow
Als ik deze vanavond voor de helft gebruik, is de rest dan (in de koelkast bewaard) vrijdag nog goed?
Of is het ook mogelijk om alles te gebruiken en dan in te vriezen?
Kan allebei prima hoor
Ik zou het vrijdag nog prima eten
Help! Ik kijk Mindhunter en daar speelt deze actrice, Lauren Glazier in:
Ze doet me heel erg aan iemand denken en ik kom er maar niet op wie het is. Volgens mij bestaat er een foto (of still?) van haar waar ze een pony heeft, een spijkerbroek en een beetje een 70âs-achtig T-shirt met korte mouwen aanheeft en met haar hand op haar heup staat. Not much to go on maar weet iemand wie ik bedoel?
Misschien niet wie je bedoelt maar ze toen mij een beetje aan Florence Welch denken?
Edit: Alleen in deze foto, haha, niet meer zo als ik haar fotos op google zie
Ja ik snap wel wat je bedoelt! Komt door de gezichtsvorm denk ik? Maar inderdaad niet wie ik bedoel
Ik krijg binnenkort een buitenlandse vriendin op bezoek. Ze is nog nooit in NL geweest. We doen al een weekendje Amsterdam en een paar dagen Utrecht, maar heeft iemand nog dé tip om te doen ergens anders in NL waar je met het OV kan komen? Het wordt die dag niet mega mooi weer, beetje zoals de afgelopen dagen waarschijnlijk.
Efteling?
oooh dat is wel een heel goede, maar wel best duur. Maar misschien met van die kortingskaartjes. Ik ga eens even kijken.
Toevallig deze maand jarig? Als je je aanmeldvoor de nieuwsbrief en je je verjaardag invult krijg je korting op kaartjes, scheelt toch weer 25%
Oh ja daar heeft ze ook wel wat van weg inderdaad, gek hoe deze vrouw op zoveel mensen lijkt haha. Maar Lucy Lawless kende ik eigenlijk nog niet voor nu dus het was niet wie ik in mân hoofd had denk ik :â)
Moet ook denken aan Patti Smith en Marnie van Girls.
Ook niet gek dat ik tijdens mindhunter de hele tijd dacht âwaar ken ik haar vanâ want ze lijkt op iedereen haha
Kinderdijk? Is wel veel overstappen volgens mij.
Ik denk iemand van nu met zoân shirt! Of misschien dat ze wel in een film speelde die in de jaren 70 afspeelde waar ze zoiets aan had, maar voor mân gevoel is ze nu nog wel relatief jong
@Evenveel jeetje die zijn ook wel treffend ja, hoe lijkt deze vrouw op zoveel mensen help
Waar denken jullie aan als je gaat slapen? Ik slaap de laatste tijd slechter omdat ik gewoon GEEN idee heb wat ik met mijn hersens moet.
Oh dat klinkt eigenlijk wel fijn, niet dat je slecht slaapt maar dat je dus zelf kan kiezen waar je aan denkt! Ik denk automatisch aan alles waar ik stress over heb of genante situaties waar ik niets meer aan kan doen enzo. Maar als ik mn gedachtes kon controleren zou ik alvast een leuke droom gaan bedenken of fantasieën in mijn hoofd uitwerken.
Dat probeer ik dus wel (een leuke droom bedenken) maar ik weet nooit waarover En daar loop ik dan helemaal op vast haha.