Oh ja daar heeft ze ook wel wat van weg inderdaad, gek hoe deze vrouw op zoveel mensen lijkt haha. Maar Lucy Lawless kende ik eigenlijk nog niet voor nu dus het was niet wie ik in m’n hoofd had denk ik :’)
Moet ook denken aan Patti Smith en Marnie van Girls.
Ook niet gek dat ik tijdens mindhunter de hele tijd dacht “waar ken ik haar van” want ze lijkt op iedereen haha
Kinderdijk? Is wel veel overstappen volgens mij.
Ik denk iemand van nu met zo’n shirt! Of misschien dat ze wel in een film speelde die in de jaren 70 afspeelde waar ze zoiets aan had, maar voor m’n gevoel is ze nu nog wel relatief jong
@Evenveel jeetje die zijn ook wel treffend ja, hoe lijkt deze vrouw op zoveel mensen help
Waar denken jullie aan als je gaat slapen? Ik slaap de laatste tijd slechter omdat ik gewoon GEEN idee heb wat ik met mijn hersens moet.
Oh dat klinkt eigenlijk wel fijn, niet dat je slecht slaapt maar dat je dus zelf kan kiezen waar je aan denkt! Ik denk automatisch aan alles waar ik stress over heb of genante situaties waar ik niets meer aan kan doen enzo. Maar als ik mn gedachtes kon controleren zou ik alvast een leuke droom gaan bedenken of fantasieën in mijn hoofd uitwerken.
Dat probeer ik dus wel (een leuke droom bedenken) maar ik weet nooit waarover En daar loop ik dan helemaal op vast haha.
Hmm misschien kan je een bestaand verhaal uit boek of film in je hoofd afspelen?
Ik kijk YouTube filmpjes over tuinieren,
Als ik echt over dingen na ga denken hou ik mezelf daar alleen maar wakker mee, dus ik probeer meestal of een body scan te doen, of ik doe een soort ‘oefening’ waar je met je ogen dicht probeert objecten in je slaapkamer heel gedetailleerd voor je te zien. Meestal kom ik tot 2 en dan ben ik weg
Ik denk nergens aan geloof ik. Ik lees of forum en ga dan lekker liggen. En dan bedenk ik hoe lekker ik lig. En als het niet lekker meer ligt draai ik me om. Simpele ziel ben ik.
Ik denk altijd na over wat ik die dag heb gedaan en hoe dat ging, daarna bedenk ik me wat ik morgen moet doen en aan zal trekken en als het nog lukt denk ik alvast na over het avondeten of ontbijt
Ik probeer als ik niet kan slapen altijd het precieze verloop van de tweede wereldoorlog te vertellen aan mezelf. En dat is zo saai dat ik dan snel in slaap val
Ik zag vandaag iemand fietsen met een tas die ik heel mooi vond, maar ik zag zo snel geen merk, dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Het model was enigszins vergelijkbaar met een fjallraven kanken. Hij was ongeveer hetzelfde formaat en had ook iets van die hengels bovenop. Qua materiaal was hij meer vergelijkbaar met zo’n rains tas en dan mat zwart. Weet iemand wat voor tas dit is of heeft iemand tips voor vergelijkbare tassen?
Misschien Kapten & Son?
Jessica Biel
Michelle Rodriguez
Anna Kendric
Of zijn deze actrices te jong?
Volgens mij is dit wel in de goede richting qua leeftijd maar het zijn ze allemaal niet
Ow moest ook nog denken aan Mila Kunis
Voor de mensen die van die geurkorrels gebruiken (in de wasmachine, niet in de stofzuiger); hoe werkt dit nou precies? Je gooit die korrel in de trommel voor het wassen… zijn ze dan weg na het wassen? Of blijven die een aantal wassen in de trommel rondzwerven? Ik heb het gevoel dat het heel erg slecht voor het milieu is. En ruiken je kleren echt langer lekker?