Ja ik denk dat ik eens langs ga met m’n spray om advies te vragen. Maar ga ze nu al wel gewoon dragen, er zal vast wel iets ingetrokken zijn nu (hoe vaak spray jij ze in?)
Heel onregelmatig haha, alleen wanneer ik eraan denk eigenlijk Dus wanneer ze zo vies zijn dat ik ze toch schoon moet maken. Maar mn vegan docs wel iets vaker omdat dat toch maar een paar keer sprayen is, dus die misschien 1x per anderhalve maand ofzo? Mn laarzen heb ik geloof ik wel 3 maanden zonder invet + spray beurt laten gaan, die moet ik eigenlijk meer liefde geven…
Weet iemand een leuk cadeau idee voor een kind van 9? Ik zit te denken aan halli galli want dat vind/vond ik zelf een leuk spel maar misschien heeft iemand een ander briljant idee. Haar hobbies zijn buiten spelen en spelletjes spelen op haar iphone
Toen mijn broertje 9 werd heb ik hem een dagboek(gewoon zo’n schrijfboek van de hema) en een gekke pen gegeven. Ik vond dat zelf heel wijs en volwassen toen ik zo oud was omdat Ook Ik Problemen Had op die leeftijd haha en je dan geheimen kan opschrijven
Hij had trouwens dezelfde hobbies als het meisje wat je noemt!
Thanks! Leuk idee
Iemand toevallig ook nog een leuk idee voor een cadeau voor een jongen die 21 wordt? Ik ken hem niet heel goed, maar weet dat hij niet drinkt dus iets met alcohol kan niet… Weet wel dat hij gelovig is (christelijk) dus iets daarmee kan, ook omdat hij daar wel actief mee bezig is, maar geen idee wat en nee geen bijbel
Misschien een mooi boek of een spelletje? Hoeft niet per se een christelijk boek ofzo te zijn haha. Dat vind ik altijd wel een universeel kado
Ohja een spel is wel leuk! Thanks
Ik meld me ook eens in dit topic! Eén van mijn beste vriendinnen gaat binnenkort trouwen en ik ben haar getuige. Super eervol! Nu geven we in principe gewoon geld, maar eigenlijk wil ik er ook nog iets persoonlijks bij doen. Iets dat blijvend is en staat voor (onze) vriendschap (we zijn al meer dan 20 jaar vriendinnen). Alleen ik kan maar niks verzinnen. Iemand goede ideeën of zin om mee te denken?
Hahaha top idee
Ik zou dit oprecht een hilarisch en perfect cadeau vinden
Kan je niet iemand een leuk schilderijtje of tekening laten maken in de stijl van haar interieur?
Heb ik ook aan gedacht. Mijn vriend kan goed tekenen dus ik heb hem gevraagd een print te maken in de stijl van Ode aan Kunst. Maar ik heb van haar ook al een print gekregen toen ze mij vroeg haar getuige te zijn en misschien dat ik toch liever ga voor iets moois als een sieraad. Hoe is het ook alweer: something new, something borrowed, someting blue? Dat kan ik ook doen en dan invullen.
Something old, something new, something borrowed something blue volgens mij.
Haha da’s nog best moeilijk inbreng vullen allemaal!!
Wat is een mooie en fijne koffiebeker voor onderweg?
Contigo! Het blijft ook echt wel 5 uur warm
Die is mooi! Maar ik bedoel meer zo’n beker die ze bij een koffiezaak aannemen om daar dan de cappuccino in te maken een thermos heb ik al!
Misschien een leuk fotoalbum maken van al jullie foto’s samen?