Durf te vragen #2

Ohja een spel is wel leuk! Thanks :blush:

Ik meld me ook eens in dit topic! Eén van mijn beste vriendinnen gaat binnenkort trouwen en ik ben haar getuige. Super eervol! Nu geven we in principe gewoon geld, maar eigenlijk wil ik er ook nog iets persoonlijks bij doen. Iets dat blijvend is en staat voor (onze) vriendschap (we zijn al meer dan 20 jaar vriendinnen). Alleen ik kan maar niks verzinnen. Iemand goede ideeën of zin om mee te denken?

Maar dan met jouw foto natuurlijk.

Nee grapje, een mooie armband of ketting misschien?

6 likes

Hahaha top idee

Ik zou dit oprecht een hilarisch en perfect cadeau vinden

4 likes

Kan je niet iemand een leuk schilderijtje of tekening laten maken in de stijl van haar interieur?

Heb ik ook aan gedacht. Mijn vriend kan goed tekenen dus ik heb hem gevraagd een print te maken in de stijl van Ode aan Kunst. Maar ik heb van haar ook al een print gekregen toen ze mij vroeg haar getuige te zijn en misschien dat ik toch liever ga voor iets moois als een sieraad. Hoe is het ook alweer: something new, something borrowed, someting blue? Dat kan ik ook doen en dan invullen.

Something old, something new, something borrowed something blue volgens mij.

Haha da’s nog best moeilijk inbreng vullen allemaal!!

Wat is een mooie en fijne koffiebeker voor onderweg?

Contigo! Het blijft ook echt wel 5 uur warm

Die is mooi! Maar ik bedoel meer zo’n beker die ze bij een koffiezaak aannemen om daar dan de cappuccino in te maken :blush: een thermos heb ik al!

Misschien een leuk fotoalbum maken van al jullie foto’s samen?

1 like

Ahh ja daar gebruik ik mn thermos ook voor! Heb nog geen andere gevonden die ik lekker vindt drinken en waar het lang warm in blijft

1 like

Heeft iemand toevallig een Zalando kortingscode voor mij​:slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

Ik heb er een van chilly. Past ook lekker veel in. Is zeg maar niet zo een waterfles, maar echt een koffiebeker.

1 like

Er was op het vorige forum iemand die een blog had en daar o.a. tutorials op had staan voor het aanbrengen van oogschaduw. Ik vond die zo duidelijk maar ik ben de link kwijt geraakt. Iemand die me kan helpen hiermee?

Hoe zag diegene er uit?

Dat kan ik me niet meer herinneren. Weet alleen nog dat de blog niet meer actief was en er dus geen nieuwe Posts online kwamen.

Pinkypolisch of Xwiesx?