Durf te vragen #2

Nee dit zijn ze niet. Bedankt voor het meedenken.

Cherryfizz?

Nee ook niet. Het was iemand zonder kinderen volgens mij.

Kim ter Stege?

Nee ook niet. Was iemand die ook bezig was met tekenen meen ik me te herinneren.

Moest die persoon hier nog meelezen en zich hierin herkennen: graag de link naar je blog want ik vond de tutorials zo duidelijk en daardoor ideaal voor een kluns als mij :grinning:.

Quintana of zoiets? Kan dus even niet op haar echte naam komen :joy:
Edit: https://kaya-quintana.nl

Mn beste vriendin is een paar maanden geleden getrouwd en wij als bruidsmeisjes hadden allemaal een brief voor haar geschreven en zij had voor ons allemaal een brief geschreven. Dit wisten we overigens niet van te voren haha, wij wilden onze brieven geven en toen zei zij dat ze voor ons ook brieven had. Dat werd echt een heel mooi en emotioneel moment en die brief lees ik nog regelmatig. Niet echt een cadeau zoals een sieraad oid, maar wel heel waardevol!

1 like

Nee ook niet…

Femmenistas? Tristartist heet de nu op YouTube. Maar ze maakt volgens mij geen makeupvideos meer.

Ik heb een glazen keepcup. Die vind in heel fijn. Ik drink namelijk koffie en thee en in m’n metalen thermos trekt de smaak en geur van koffie heel erg in. Hier heb ik daar geen last van.

1 like

Nee ook niet.

Bedankt voor het meedenken allemaal.

Kan deze ook gewoon in je tas zonder te lekken? Zo ziet hij er niet uit, maar dat zou wel chill zijn haha!

Nee, maar ik gebruik hem echt om bijv koffie te halen op het station voor in de trein. Als die leeg is kan dat wel, maar dan zit er nog maar zo’n klein druppie in.

Ja dat dacht ik al! Ik zie dat die Chilly flessen er ook in het klein zijn, misschien dat ik er zo een neem. Dan kan ik thuis koffie zetten en het in de trein opdrinken!

waar kan ik mooie nepbloemen kopen passend bij de herfst/winter ?

Wil iemand die in Leiden bij de Starbucks komt kijken of er een Leiden beker is? Ik weet dat in de oude versies ze bestonden maar ik ben benieuwd of ze ook een ā€˜You Are Here’ beker hebben.image

1 like

Je zou het zelf kunnen doen maar als ze ā€˜m hard hebben aangedraaid kan dat heel moeilijk zijn! Misschien heb je een tangetje in huis waarmee je kan draaien? Of latex handschoenen? Dat geeft ook wat meer grip. En anders kun je idd altijd even langs de piercer weer!

Heb ik ook honderd jaar mee zitten klooien destijds. Eerst goed checken of je wel de goeie kant op draait (ik kwam er eens na echt een kwartier met rood aangelopen hoofd kloten achter dat ik de andere kant op moest draaien), en anders kunnen van die latex handschoentjes heel erg helpen voor grip, zodat je je vingers niet gewoon langs het bolletje laat glijden. Van die dunne witte wegwerphandschoentjes bedoel, sinds ik die gebruikte lukte het altijd veel makkelijker.

Super fijn! Scheelt me een ritje voor niets.

Hoe werkt dat met Thuisbezorgd/Deliveroo/watdanook als je iets bestelt? Ze zijn dus niet aan ƩƩn restaurant gekoppeld en ik heb weleens gehoord dat ze via een app horen bij welk restaurant ze moeten zijn. Maar dan staat zo’n bestelling toch eerst al te wachten op een bezorger, wat denk ik wel een paar min duurt. En dan een paar min naar de klant. Maar dat duurt toch lang dan? En hoe werkt dat met die app? Kijk die welke bezorger het dichtste bij is en dan krijgt diegene de opdracht ofzo?