Durf te vragen #2

Ahh ja daar gebruik ik mn thermos ook voor! Heb nog geen andere gevonden die ik lekker vindt drinken en waar het lang warm in blijft

1 like

Heeft iemand toevallig een Zalando kortingscode voor mij​:slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

Ik heb er een van chilly. Past ook lekker veel in. Is zeg maar niet zo een waterfles, maar echt een koffiebeker.

1 like

Er was op het vorige forum iemand die een blog had en daar o.a. tutorials op had staan voor het aanbrengen van oogschaduw. Ik vond die zo duidelijk maar ik ben de link kwijt geraakt. Iemand die me kan helpen hiermee?

Hoe zag diegene er uit?

Dat kan ik me niet meer herinneren. Weet alleen nog dat de blog niet meer actief was en er dus geen nieuwe Posts online kwamen.

Pinkypolisch of Xwiesx?

Nee dit zijn ze niet. Bedankt voor het meedenken.

Cherryfizz?

Nee ook niet. Het was iemand zonder kinderen volgens mij.

Kim ter Stege?

Nee ook niet. Was iemand die ook bezig was met tekenen meen ik me te herinneren.

Moest die persoon hier nog meelezen en zich hierin herkennen: graag de link naar je blog want ik vond de tutorials zo duidelijk en daardoor ideaal voor een kluns als mij :grinning:.

Quintana of zoiets? Kan dus even niet op haar echte naam komen :joy:
Edit: https://kaya-quintana.nl

Mn beste vriendin is een paar maanden geleden getrouwd en wij als bruidsmeisjes hadden allemaal een brief voor haar geschreven en zij had voor ons allemaal een brief geschreven. Dit wisten we overigens niet van te voren haha, wij wilden onze brieven geven en toen zei zij dat ze voor ons ook brieven had. Dat werd echt een heel mooi en emotioneel moment en die brief lees ik nog regelmatig. Niet echt een cadeau zoals een sieraad oid, maar wel heel waardevol!

1 like

Nee ook niet…

Femmenistas? Tristartist heet de nu op YouTube. Maar ze maakt volgens mij geen makeupvideos meer.

Ik heb een glazen keepcup. Die vind in heel fijn. Ik drink namelijk koffie en thee en in m’n metalen thermos trekt de smaak en geur van koffie heel erg in. Hier heb ik daar geen last van.

1 like

Nee ook niet.

Bedankt voor het meedenken allemaal.

Kan deze ook gewoon in je tas zonder te lekken? Zo ziet hij er niet uit, maar dat zou wel chill zijn haha!

Nee, maar ik gebruik hem echt om bijv koffie te halen op het station voor in de trein. Als die leeg is kan dat wel, maar dan zit er nog maar zo’n klein druppie in.