Ja dat dacht ik al! Ik zie dat die Chilly flessen er ook in het klein zijn, misschien dat ik er zo een neem. Dan kan ik thuis koffie zetten en het in de trein opdrinken!
waar kan ik mooie nepbloemen kopen passend bij de herfst/winter ?
Wil iemand die in Leiden bij de Starbucks komt kijken of er een Leiden beker is? Ik weet dat in de oude versies ze bestonden maar ik ben benieuwd of ze ook een ‘You Are Here’ beker hebben.
Je zou het zelf kunnen doen maar als ze ‘m hard hebben aangedraaid kan dat heel moeilijk zijn! Misschien heb je een tangetje in huis waarmee je kan draaien? Of latex handschoenen? Dat geeft ook wat meer grip. En anders kun je idd altijd even langs de piercer weer!
Heb ik ook honderd jaar mee zitten klooien destijds. Eerst goed checken of je wel de goeie kant op draait (ik kwam er eens na echt een kwartier met rood aangelopen hoofd kloten achter dat ik de andere kant op moest draaien), en anders kunnen van die latex handschoentjes heel erg helpen voor grip, zodat je je vingers niet gewoon langs het bolletje laat glijden. Van die dunne witte wegwerphandschoentjes bedoel, sinds ik die gebruikte lukte het altijd veel makkelijker.
Super fijn! Scheelt me een ritje voor niets.
Hoe werkt dat met Thuisbezorgd/Deliveroo/watdanook als je iets bestelt? Ze zijn dus niet aan één restaurant gekoppeld en ik heb weleens gehoord dat ze via een app horen bij welk restaurant ze moeten zijn. Maar dan staat zo’n bestelling toch eerst al te wachten op een bezorger, wat denk ik wel een paar min duurt. En dan een paar min naar de klant. Maar dat duurt toch lang dan? En hoe werkt dat met die app? Kijk die welke bezorger het dichtste bij is en dan krijgt diegene de opdracht ofzo?
Wie heeft voor mij de ultieme nineties/nillies playlist?
Nee, jij plaatst de bestelling via de app, het restaurant begint met koken, tegelijkertijd wordt er een bezorger toegewezen die alvast naar het restaurant toe fietst, als je eten klaar is gaat het vrijwel direct met de bezorger mee en die fietst naar jouw huis.
Er zit een heel algoritme in de verdeling van opdrachten onder bezorgers, ongetwijfeld (deels) op locatie.
Ja de bezorgers in de buurt krijgen het aanbod om de bestelling te bezorgen. Staat bij van waar naar waar, wanneer het klaar is en hoeveel het je oplevert. En dan kun je accepteren of weigeren. Maar dit gebeurt tijdens het bereiden van je eten, zodat de bezorger er is als het klaar is.
Krijgen ze niet een standaard uurloon? Wat bepaalt hoeveel het oplevert?
Nee ze worden betaald per bezorging, iig de deliveroo en Uber eats bezorgers. Afstand bepaalt hoeveel het oplevert en ordergrootte.
Nee hebben ze niet Heb vrij recent nog gekeken omdat ik er één als cadeau voor iemand wilde. Maar wellicht komt er ooit wel één.
Ahhh jammer. Scheelt mij wel geld😂
Wel stom dat er bij de oude collectie wel veel steden waren en nu niet.
Thuisbezorgd drivers hebben wel een uurloon.
Voor het geval @anon95960165 jouw berichtje niet leest: ze hebben ze dus niet bij Starbucks Leiden. Voor het geval jij nu extra gaat omfietsen ofzo
Bedoel je dan met een ambtenaar van de burgerlijke stand verkleed als Elvis en knipperende lichtjes in je boeket of meer de praktijk van binnen een half uur getrouwd zijn?
Dat eerste ongetwijfeld wel, dat tweede lukt niet, je moet twee weken van te voren doorgeven dat je wil gaan trouwen aan de gemeente.
Waarschijnlijk wel, als je ernstig ziek bent of om andere redenen per direct moet trouwen zul je vast wel ergens een dispensatie kunnen vragen, maar ‘omdat ik het wil’ zal wel niet goed genoeg zijn
Wie heeft aanraders voor taarten makers die mooie en lekkere taarten maken? Liefst in omgeving Brabant, als het even kan Eindhoven, maar in de buurt kan ook.
Zie veel hobby taarten makers op fb voorbij komen en er zat een hele goede hier in best, maar die is helaas gestopt. Geen grote keten ivm kosten die dan weer veel hoger liggen.
Zijn er speciale stewards/stewardessen voor eerste/business class, of worden ze gewoon ingedeeld per vlucht en zie je wel in welke klasse je terecht komt?
- Zijn speciale stewards/stewardessen
- Ze worden gewoon per vlucht ingedeeld
- Ik weet het ook niet, maar wilde wel stemmen
0 stemmers
Met speciale bedoel ik dan met evt extra cursus/opleiding/zoveel jaar ervaring/weet ik veel