Durf te vragen #2

ik had iets gekocht op amazon.de maar kon door omstandigheden het pakketje niet bij het pick-up point ophalen en nu is het teruggestuurd naar duitsland. krijg ik vanzelf mijn geld terug of moet ik het opgeven als retour?

Mijn hele huis is IKEA, dus ook onze matrassen.
Wij zijn heel tevreden. Hadden hiervoor ook een Ikea matras. Nu hebben we allebei een eenpersoons en dan een topper erop omdat mijn Man een stuk zwaarder is dan ik.
Je moet je wel echt goed laten adviseren, anders kom je wellicht alsnog thuis met een miskoop.

Heeft iemand heeeel toevallig een kortingscode voor SnappCar?

Ik heb rugproblemen en een duurder Ikea-matras en ben na 3 jaar nog steeds tevreden. :slight_smile:

In principe krijg je het gewoon terug als het weer binnen en verwerkt is bij de verzender. Je kunt wel even contact opnemen met de verzender om dit aan te geven, soms zijn ze ook heel coulant en sturen gewoon alvast een nieuwe als dat is wat je zou willen.

Ik heb mn hand tegen de muur geslagen 2 weken terug. Het doet nu nog steeds echt veel pijn. Twijfel om naar de dokter te gaan. Liefst wil ik gewoon een xray, maar dat mag vast niet zomaar.

Weet iemand waarover dat liedje: wie ze was - Ruben Annink gaat?
Het gezicht van de Jordaan? Kan het niet plaatsen haha

Wat suf van die postbode! Ga ik sowieso wel doen ja.

Of de huur verhogen?

Hij kan het maar met een maximaal bedrag per jaar verhogen als je al een contract hebt, toch? Dat zou ik ff checken. Als ie het wil verkopen, best chill want dan moet je uitgekocht worden katjiiing

1 like

Moet niet, je kunt gewoon blijven wonen alleen krijg je dan een nieuwe huisbaas.

Of hij wil z’n hypotheekrente verlagen, of moet een waarde-taxatie van z’n portfolio hebben voor de belastingdienst/z’n testament/onderpand voor een andere lening/etc.

1 like

@WhereTheLightIs ik heb een paar dagen geleden een officiele klacht ingediend bij postnl. Die hebben ze omgezet naar een melding en dan zouden ze bekijken of er nog meer poststukken hier in de buurt verloren raken. Verder konden ze niks doen.
Maaaar heel toevallig vond ik net het eerste pakketje dat dus al vanaf vorige week dinsdag kwijt was in mijn brievenbus. Ik weet niet waar het is geweest of wat er is gebeurd, maar het is natuurlijk wel weer heel typisch dat het net 2 dagen nadat ik contact heb opgenomen met postnl het ineens wél bezorgd wordt

Het andere pakketje is overigens nog steeds spoorloos dus ofwel die is ergens aan het chillen met mijn kerstkaarten of die duikt straks ook weer op magische wijze op.

Heb jij nog iets gehoord over jouw pakketje?

1 like

Mijn vriend appte me dat t pakketje is binnen gekomen. Ook toevallig op de laatste dag en na contact met post nl. Mijn collega is ook een alie pakketje kwijt. Is wel toevallig. Misschien hebben ze daar nieuwe richtlijnen voor ofzo? Hoop dat je de rest ook nog binnen krijgt!

1 like

Dr Martens lovers, ik twijfel super erg tussen de 1460 (?) en de vegan variant. Zijn de vegan echt net zo lang ‘goed’ en houdbaar? :slight_smile:

Volgens mij zijn de niet vegan echt achteruit gegaan qua kwaliteit vergeleken met jaren geleden. De normale en de vegan zitten nu wel op hetzelfde niveau ongeveer, ik zou voor de vegans gaan. Want vegan is toch net een beetje leuker :stuck_out_tongue:

1 like

De leren variant heb ik teruggestuurd, merci bien! :biggrin:

1 like

Ik heb een nieuwe telefoon en eindelijk weer ruimte dus nu wil ik leuke spelletjes spelen, geef me tipssss

mario kart!

2 likes

Don’t starve is ook leuk, beetje survivalen!

1 like