Wat suf van die postbode! Ga ik sowieso wel doen ja.
Of de huur verhogen?
Hij kan het maar met een maximaal bedrag per jaar verhogen als je al een contract hebt, toch? Dat zou ik ff checken. Als ie het wil verkopen, best chill want dan moet je uitgekocht worden katjiiing
Moet niet, je kunt gewoon blijven wonen alleen krijg je dan een nieuwe huisbaas.
Of hij wil zân hypotheekrente verlagen, of moet een waarde-taxatie van zân portfolio hebben voor de belastingdienst/zân testament/onderpand voor een andere lening/etc.
@WhereTheLightIs ik heb een paar dagen geleden een officiele klacht ingediend bij postnl. Die hebben ze omgezet naar een melding en dan zouden ze bekijken of er nog meer poststukken hier in de buurt verloren raken. Verder konden ze niks doen.
Maaaar heel toevallig vond ik net het eerste pakketje dat dus al vanaf vorige week dinsdag kwijt was in mijn brievenbus. Ik weet niet waar het is geweest of wat er is gebeurd, maar het is natuurlijk wel weer heel typisch dat het net 2 dagen nadat ik contact heb opgenomen met postnl het ineens wĂ©l bezorgd wordtâŠ
Het andere pakketje is overigens nog steeds spoorloos dus ofwel die is ergens aan het chillen met mijn kerstkaarten of die duikt straks ook weer op magische wijze op.
Heb jij nog iets gehoord over jouw pakketje?
Mijn vriend appte me dat t pakketje is binnen gekomen. Ook toevallig op de laatste dag en na contact met post nl. Mijn collega is ook een alie pakketje kwijt. Is wel toevallig. Misschien hebben ze daar nieuwe richtlijnen voor ofzo? Hoop dat je de rest ook nog binnen krijgt!
Dr Martens lovers, ik twijfel super erg tussen de 1460 (?) en de vegan variant. Zijn de vegan echt net zo lang âgoedâ en houdbaar?
Volgens mij zijn de niet vegan echt achteruit gegaan qua kwaliteit vergeleken met jaren geleden. De normale en de vegan zitten nu wel op hetzelfde niveau ongeveer, ik zou voor de vegans gaan. Want vegan is toch net een beetje leuker
De leren variant heb ik teruggestuurd, merci bien!
Ik heb een nieuwe telefoon en eindelijk weer ruimte dus nu wil ik leuke spelletjes spelen, geef me tipssss
mario kart!
Donât starve is ook leuk, beetje survivalen!
Als je van die logikwis puzzels houdt is Einstein Riddle een leuke!
Oh echt? Ook weer heel toevallig haha. Maar wel fijn dat het terecht is. Dat van die richtlijnen dacht ik eerst ook, maar volgens de postnl medewerker was dit niet zo. Zou ook niet verklaren waarom ik één pakketje wel direct kreeg toen het in de app stond. Misschien te min mensen ofzo?
Ik heb net een aantal knoflookteentjes op (uit zoân bakje olijven)⊠een aantal = misschien wel allemaal⊠maar nu borrelt mân buik heel erg, is dat niet goed voor je? Helpppđ„Ž
Knoflook is moeilijk te verteren voor je darmen, dus dat kun je nu voelen.
Ik word binnenkort voor het eerst tante en vroeg me af voor degenen die ook ooit voor het eerst tante werden, of zij een speciaal cadeau aan hun broer of zus hebben gegeven bij de geboorte? Zo ja, wat?
Volgens mij voor de moeder een zelfzorgpakketje en voor mijn broer dacht ik wat biertjes en een bioscoopbon
Ik heb bij de geboorte van mijn oudste neefje een dinerbon gegeven, zodat ze eens lekker met zân tweeĂ«n uit eten konden gaan (en ik zou dan kunnen oppassen). Ik geloof niet dat dat ook daadwerkelijk zo gegaan is trouwens. Verder geen bijzonder cadeau, vind ik. Mijn ouders gaven een mand voor de kraamtijd met voor de eerste 10 dagen een cadeau voor vader, moeder of baby, dat vind ik ook erg leuk!