Durf te vragen #2

Niks speciaals, maar ik koop iets voor de ouders/moeder. Geen baby spul, dat hebben ze al zoveel. Laatst gaf ik aan mijn nicht een setje met allerlei badspulletjes en crèmes zodat ze ook wat voor zichzelf had.

Edit: als je iets meer budget hebt is een mooi sierraad ook mooi! Ring of ketting met initiaal oid.

1 like

Nee helaas nog niet!!
Ik vermoed zelf de maan vanwege dat stukje; en elke volle maan, dan kijk je me weer aan.
En: je verandert met de tijd (vanwege de maanfasen)
Maar wil het echt graag weten!

Welke stad in Europa (mag ook in Nederland) is leuk voor een paar daagjes weg met oud en nieuw?

Deze misschien?

Een boek meenemen en uren gaan proefliggen een optie?

Wizards unite :woman_mage:

Maastricht, Gent, Brugge. Ook allemaal goed bereikbaar met de trein. :blush:

1 like

Ik heb mijn zus een armbandje gegeven met een quote gerelateerd aan de naam, en binnen de baam en geboortedatum. Verder een pakketje met kruidenthee en cremes. (Al deze dingen zelfgemaakt.) En tot slot iets van de geboortelijst gekocht. Ik werd wel meter, dus heb me wat laten gaan ;).

3 likes

Wij hebben een antieke schommelstoel gegeven, is erg veel gebruikt bij de nachtvoedingen en nu voor het voorlezen bij het slapengaan. Maar dat was meer een samenloop van dingen dan dat ik dat specifiek als oom&tante-cadeau had bedacht.

2 likes

@evi @Santeria dankjulliewel voor de input! Ga het even allemaal rustig bekijken en dan wellicht naar een van die steden

1 like

Dit vind ik zo grappig altijd als mensen dit zeggen, want dat was bij ons helemaal niet zo. Wij hadden dus heel weinig babyspullen omdat je zonder kinderen gewoon niet echt weet wat je nodig hebt, ik was dus heel blij met leuke babyspullen! Het waren vaak ook leukere/duurdere dingen dan ik zelf zou kopen :smiley:

1 like

Ik had vooral een groot pakket voor de baby, maar voor mijn broertje had ik dit boek gekocht:

Hij houdt van leger dingen dus het was semi grappig maar toch handig. En voor zijn vriendin had ik een hangertje met de eerste letter van de baby zijn naam gekocht.

2 likes

Is er misschien iemand die in duitsland woont? (in de buurt van centr-o?)

Heeft iemand ervaring met deze keukenmachine?
Keukenmachine Lidl

Wil beginnen met bakken, geen broden, maar gewoon taarten en cakes etc. Vind een kitchenaid een beetje overdreven om nu al te kopen.

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar om te bakken heb je echt niet per se een planeetmenger nodig! Ik bak heel veel in mijn vrije tijd en voor mijn blog en ik heb ook pas later een planeetmenger gekocht, gewoon eerst even zonder proberen. Deeg kun je ook prima met de hand kneden, zowel voor brood als gebak. Het enige waar ik moeite mee had was eiwit met de hand stijf slaan, maar dan heb je voldoende aan een handmixer/staafmixer met garde opzetstuk of een sterke partner :grimacing:

Ik vind hem fijn! Ik gebruik hem alleen voor brooddeeg, want dat vind ik enorm kut om te kneden. Op de snelste stand moet je er wel bij gaan staan, want anders zwiept hij alle kanten op.

Ja ik heb een gewone handmixer en ben tot nu toe altijd ermee uitgekomen (maar mijn kunsten kwamen ook niet verder dan dr Oetker en Koopmans). Maar heb nu in mijn hoofd gehaald dat ik zo een ding wil, maar wil er ook niet teveel voor betalen, omdat deze hobby binnen een paar weken ook weer voorbij kan zijn.

Wil je je blog delen?

@Vaiana dankjewel voor je reactie!

Heeft iemand een idee voor een niet te duur, wel redelijk luxe hotel voor een nachtje in Zuid-Holland, liefst met een leuke stad dichtbij? Ik wil m’n vriend ontvoeren voordat de verbouwing hier gaat beginnen. Ik heb de meeste sites al uitgespeeld, wellicht heeft iemand nog een goede tip.

De Van der Valk-kamers vind ik top, alleen de luxere zijn voor het mooie net iets buiten m’n budget. Loont het om deze last minute te boeken, of scheelt dat niet bijzonder veel?

1 like

Wat is een fijne computermuis? Ik heb er het liefst eentje die draadloos en oplaadbaar is.

Ik heb de corsair iron claw rgb wireless, misschien niet helemaal waar je naar opzoek bent maar ik hou van dat ding. Hij is gemaakt voor grotere handen en voor mij met m’n palm grip heel comfortabel. Als je iets minder gamerigs zoekt dan zou ik bij logitech kijken, bijvoorbeeld de logitech g703. Die gaat lang mee en is ook best fijn. De logitech mx (anywhere) 2s is ook goed en fijn!

(ja ik heb al deze muizen thuis plus nog wat)

1 like