Als je van die logikwis puzzels houdt is Einstein Riddle een leuke!
Oh echt? Ook weer heel toevallig haha. Maar wel fijn dat het terecht is. Dat van die richtlijnen dacht ik eerst ook, maar volgens de postnl medewerker was dit niet zo. Zou ook niet verklaren waarom ik één pakketje wel direct kreeg toen het in de app stond. Misschien te min mensen ofzo?
Ik heb net een aantal knoflookteentjes op (uit zoân bakje olijven)⊠een aantal = misschien wel allemaal⊠maar nu borrelt mân buik heel erg, is dat niet goed voor je? Helpppđ„Ž
Knoflook is moeilijk te verteren voor je darmen, dus dat kun je nu voelen.
Ik word binnenkort voor het eerst tante en vroeg me af voor degenen die ook ooit voor het eerst tante werden, of zij een speciaal cadeau aan hun broer of zus hebben gegeven bij de geboorte? Zo ja, wat?
Volgens mij voor de moeder een zelfzorgpakketje en voor mijn broer dacht ik wat biertjes en een bioscoopbon
Ik heb bij de geboorte van mijn oudste neefje een dinerbon gegeven, zodat ze eens lekker met zân tweeĂ«n uit eten konden gaan (en ik zou dan kunnen oppassen). Ik geloof niet dat dat ook daadwerkelijk zo gegaan is trouwens. Verder geen bijzonder cadeau, vind ik. Mijn ouders gaven een mand voor de kraamtijd met voor de eerste 10 dagen een cadeau voor vader, moeder of baby, dat vind ik ook erg leuk!
Niks speciaals, maar ik koop iets voor de ouders/moeder. Geen baby spul, dat hebben ze al zoveel. Laatst gaf ik aan mijn nicht een setje met allerlei badspulletjes en crĂšmes zodat ze ook wat voor zichzelf had.
Edit: als je iets meer budget hebt is een mooi sierraad ook mooi! Ring of ketting met initiaal oid.
Nee helaas nog niet!!
Ik vermoed zelf de maan vanwege dat stukje; en elke volle maan, dan kijk je me weer aan.
En: je verandert met de tijd (vanwege de maanfasen)
Maar wil het echt graag weten!
Welke stad in Europa (mag ook in Nederland) is leuk voor een paar daagjes weg met oud en nieuw?
Deze misschien?
Een boek meenemen en uren gaan proefliggen een optie?
Wizards unite
Maastricht, Gent, Brugge. Ook allemaal goed bereikbaar met de trein.
Ik heb mijn zus een armbandje gegeven met een quote gerelateerd aan de naam, en binnen de baam en geboortedatum. Verder een pakketje met kruidenthee en cremes. (Al deze dingen zelfgemaakt.) En tot slot iets van de geboortelijst gekocht. Ik werd wel meter, dus heb me wat laten gaan ;).
Wij hebben een antieke schommelstoel gegeven, is erg veel gebruikt bij de nachtvoedingen en nu voor het voorlezen bij het slapengaan. Maar dat was meer een samenloop van dingen dan dat ik dat specifiek als oom&tante-cadeau had bedacht.
@evi @Santeria dankjulliewel voor de input! Ga het even allemaal rustig bekijken en dan wellicht naar een van die steden
Dit vind ik zo grappig altijd als mensen dit zeggen, want dat was bij ons helemaal niet zo. Wij hadden dus heel weinig babyspullen omdat je zonder kinderen gewoon niet echt weet wat je nodig hebt, ik was dus heel blij met leuke babyspullen! Het waren vaak ook leukere/duurdere dingen dan ik zelf zou kopen
Ik had vooral een groot pakket voor de baby, maar voor mijn broertje had ik dit boek gekocht:
Hij houdt van leger dingen dus het was semi grappig maar toch handig. En voor zijn vriendin had ik een hangertje met de eerste letter van de baby zijn naam gekocht.
Is er misschien iemand die in duitsland woont? (in de buurt van centr-o?)