Durf te vragen #2

Wat zouden jullie willen doen als je morgen een dagje weg zou gaan?

Dan zou ik weer naar het Kröller-Müller Museum gaan en verder lekker wandelen in de bossen rondom Apeldoorn.

1 like

Zijn er hier misschien mensen die echt verstand hebben van bh’s? Ik heb nou weer een naald uit mn bh steken, in het midden. Hoe komt dit? Of is je bh dan gewoon te oud/versleten.

dat is toch gewoon je beugel dan?

Ja de beugel steekt er idd uit maar ik heb hier iemand gesproken die wist waarom dat dan kwam. Zij had gewerkt in een lingeriezaak. Ik weet alleen haar naam niet meer. En ik heb geen zin om 70 euro weer neer te leggen voor een bh waarbij dat weer gebeurd.

Avifauna?

1 like

Laatst werd mij verteld in een lingeriezaak dat de Bh dan misschien te groot is, dat geeft meer wrijving, waardoor hij eerder verslijt.

Zie je tampons ook op een scan? :thinking:

Hmm die bh’s zijn echt niet te groot juist. Maar ik zat ff na te denken en volgens mij heb ik die bh’s al vanaf januari 2018. Dus misschien is dat wel gewoon slijtage. Ik weet ook niet hoelang iemand gemiddeld met een bh doet.

Binnenkort gaan we met mn ouders een midweekje skien omdat ze 30 jaar getrouwd zijn. Nu dacht ik is het misschien leuk om het hotel te mailen om te vragen of zij een bloemetje enzo op de kamer willen zetten? Is dat raar om te vragen?

1 like

Lader erin doen? Gewoon even 15 min wachten?

Misschien moet ik m’n cupmaat weer een keer laten opmeten. De laatste keer was in januari 2017 dus dat is ook al weer een tijd geleden. Ik vind na 2 keer dragen je bh wassen wel veel moet ik zeggen. :frowning: ik draag ze echt veel langer voordat ik ze was. Ik wil het niet eens weten hoelang. :joy:

1 like

Ik draag ze echt weken geloof ik… ik wissel gewoon af dus ik hou dat ook echt niet bij

2 likes

Het zit in oberhausen. Daar woon je dan zeker niet in de buurt? :sweat_smile:

Het is dus zo dat ik heeeeel graag een paar dingen wil bestellen via de duitse amazon, maar die verzenden niet naar nederland :frowning:

Dacht dus in eerste instantie eraan om te vragen of ik hem naar iemand anders mag laten sturen.
Maaar heeft er toevallig iemand een andere oplossing voor? :grimacing:

Een vriendin van me heeft dit toevallig meegemaakt, maar kon het nog wel zelf aangeven. Ze hadden trouwens wel vet veel moeite om m eruit te krijgen, zo vaak hadden ze het nog niet gezien.

1 like

Ik snap dit echt niet:

Ik heb ouderschapsverlof en dat is per maand €300 minder dan m’n normale salaris. En nu staat er op mijn loonstrookje die 300 bovenaan. Daaronder enkele verrekeningen en onderaan de streep moet ik ineens nog maar 150 inleveren. Hoezo is die 300 een bruto bedrag en “komt er geld bij”?

Jip en Janneke-taal wordt erg gewaardeerd.

Ik hoop niet dat de verbinding van je harde schijf kapot is, want dit had ik toen bij me die appel bleef hangen. Heb hem toen moeten laten repareren.

Dit al geprobeerd?

Waar ik ze heb gekocht (twee speciaalzaken) gaven ze weer totaal ander advies, dus ik weet ook echt niet wat ik moet geloven… maar ze gaan al dik vier jaar mee dus ik hou het gewoon zo

Hahaha het is echt zo. En ik vind na twee keer dragen wassen ook geen kwestie van logisch nadenken, ik vind dat best specifiek

@crazyplantlady Jaa tuurlijk moet je ze goed wassen maar als ik logisch nadenk over beha’s wassen zou ik denken OF gewoon mee met het ondergoed OF een beetje tempo spijkerbroek, maar ik zou nooit denken aan na twee dagen, dat is best specifiek

2 likes