Durf te vragen #2

Maar wat nou als je een cup draagt ipv tampon…dan is er geen touwtje. :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Bedrijven die cups maken zeggen tot 12 uur. Vraag me af wat er zou gebeuren als de cup er weken zou zitten.

Daar zouden we niet zomaar achter komen. Gelukkig komen er maar heel weinig vrouwen in hun vruchtbare leeftijd zomaar comateus in het ziekenhuis terecht en dat ze daar dan ook weken comateus blijven liggen :stuck_out_tongue:
Je ziet zo’n cup wel op een ct-scan trouwens, dus als je door de scanner gehaald wordt zien ze hem wel zitten.

3 likes
3 screenshots van een giveaway op instagram

Hoe werkt zoiets? Is dit echt? Mag je zomaar 30k en zoveel tassen weggeven? Wie betaald dit? Waarom doen mensen dit? Iedereen ontvolgt toch weer die 75 accounts als de wedstrijd voorbij is. Ik snap gewoon niet hoe dit werkt/kan? Kost toch handen vol geld om een paar volgers meer te krijgen? Of betalen al die 75/76 accounts dan 1000 usd om dit te realiseren?

1 like

Nee haar confronteren met de roddels die haar vrienden verspreiden .

Ik weet niet wat je met centr.o bedoelt, maar ik woon in Duitsland :slight_smile:

Ik zou dit denk ik niet voor me kunnen houden. Je zou kunnen zeggen dat je inderdaad gehoord hebt dat er een verhaal over hen rondgaat, zodat zij bij zichzelf kunnen nagaan wie uit hun vriendengroep dit verder vertelt.

Nee uiteraard .

Ik denk dat het woord confronteren in deze me een beetje tegenstaat. Dat zou ik gebruiken als iemand zelf iets verkeerd heeft gedaan of roddels verspreid. Zoals ik het lees is ze slachtoffer, of van roddelende vrienden of van een vriend met losse handen.

3 likes

Ja ik begrijp je .
Ik denk dat ik gewoon het gesprek aan ga met haar over wat ik hoor.

1 like

Ja dat snap ik. Maar dan ‘confronteer’ je die vrouw daar toch niet mee. Confronteren doe je als diegene zelf iets doet wat niet door de beugel kan.

3 likes

Oh ik heb dus niet goed gezocht! Dankje!

Ik heb wat advies nodig. Mijn moeder een (tweedehands) product gekocht bij een winkel. Nu is ze niet tevreden met het product en wil ze het terugbrengen. Ze heeft vandaag gebeld met het bedrijf, een kleine zaak, en die beweerde dat het niet kon omdat het tweedehands is en dat ze hem aan het bedreigen was en dat haar toon hem niet beviel. Ik ken mijn moeder, bedreigen doet ze niet.
Op hun site staat dat ze ‘gegarandeerd geld terug’ geven. Ze heeft alleen een pinbon, een andere heeft ze niet gekregen. Ze heeft toch gewoon recht op haar geld terug?

Je hebt niet automatisch recht volgens mij op je geld terug maar als iets kapot is moeten ze iig een soortgelijk product of hetzelfde product aanbieden of bijvoorbeeld dat het product door hun of hun kosten gerepareerd wordt.

Je moeder heeft geen recht op garantie, mits het product dat verkocht is niet kapot is of iets dergelijks. Alleen het feit dat ze er toch niet tevreden mee is, is helaas niet voldoende. Maar dat ze op hun site aangeven dat er mogelijkheid is tot geld terug, is wel gek. Had je moeder dat wel aangegeven dat dat op de site staat?

Ah dat is jammer, ik dacht dat er iets van een bedenktermijn van twee weken was, ze heeft het pas drie dagen. Er is niks mis met het product, ze is gewoon ontevreden.
Ze heeft het niet aangeven tijdens het gesprek, want die vent begon te schreeuwen dat het niet kon omdat het tweedehands was, dus toen heeft ze maar opgehangen.

Bedankt voor jullie snelle reacties, ook @anon42392789

1 like

Wat zouden jullie willen doen als je morgen een dagje weg zou gaan?

Dan zou ik weer naar het Kröller-Müller Museum gaan en verder lekker wandelen in de bossen rondom Apeldoorn.

1 like

Zijn er hier misschien mensen die echt verstand hebben van bh’s? Ik heb nou weer een naald uit mn bh steken, in het midden. Hoe komt dit? Of is je bh dan gewoon te oud/versleten.