Naja ik doe soms ook eerder 3 of 4 dagen hoor haha. Daar zit misschien ook wel wat speling in wat mensen adviseren. Maar de meeste vrouwen wassen hun bh’s ofwel nooit, ofwel eens in de paar weken. En dan dragen ze 'm iedere dag en je huid is vet en je zweet is zout. Dus ik vind het wel logisch dat dat eruit moet? (maar goed ik heb 5 jaar in die wereld gewerkt dus ik ben ook wel gebrainwashed met hoe het eigenlijk moet haha. Nam ook een klein flesje wasmiddel mee op vakantie zodat ik m’n dure bikini met dat wasmiddel kon wassen onder de douche bijv. )
@crazyplantlady Jaa tuurlijk moet je ze goed wassen maar als ik logisch nadenk over beha’s wassen zou ik denken OF gewoon mee met het ondergoed OF een beetje tempo spijkerbroek, maar ik zou nooit denken aan na twee dagen, dat is best specifiek
Ik vergeet het gewoon heel vaak
Ik denk dat dat wel minder makkelijk te zien is, maar de kans dat je als jonge vruchtbare vrouw tijdens je menstruatie comateus wordt opgenomen met een tampon waarvan het touwtje afgescheurd is schat ik heeeeeel laag in
Oohh hmm… ik weet het niet eigenlijk. Hellup is er iemand met financiële kennis?
Maar voel je maar niet dom hoor dit is ook gewoon zo vaag. Ik voelde me ook zo’n imbeciel toen ik dat bij mijn loonstrookje ook maar niet kon begrijpen waarom dat zo werkte. En die financiën mevrouw echt zo ‘blabla uitleg. Snap je het zo?’ En ik: ehhh
Wat staat er op je loonstrook bij die regel waar €118,67 bij staat? Daar zit de compensatie van bruto naar netto in, dus wellicht iets fiscaals/loonheffing gerelateerd of iets met je pensioen. Maar dan zou ik even moeten zien hoe of wat erbij staat.
Iemand die een tip heeft voor een goede betaalbare slow juicer (max 150 euro) die makkelijk schoon te maken is? Nu heb ik wel het een en ander gevonden op internet. Alleen kan ik nergens echt goede reviews vinden, dus ik dacht misschien heeft een van jullie er een die goed bevalt.
Ik ga je pm-en!
Ik vouw ze altijd dubbel met de cups op elkaar (met de binnenkant ‘de vieze kant’ naar buiten toe). Dan op een stapeltje in een waszakje en vooral je wasmachine niet te vol en geen zware items zoals handdoeken of spijkerbroeken mee. Dan kan je bh klem komen te zitten en het kan zelfs gebeuren dat je beugel dan een gat brand in je bh omdat hij klem komt zitten in de wasmachine (dit heb ik eens gezien bij een vrouw die terugkwam met haar bh, echt bizar haha maar komt gelukkig niet zo vaak voor geloof ik). Max 30 graden en niet teveel wasmiddel.
Na het wassen even goed de cups weer goed vormen met je handen en dan op het middenstukje ophangen, zodat de bh gelijkmatig droogt en niet al het water 1 kant op zakt. Als je wil dat je bh snel droogt, kun je 'm eventueel tussen een handdoek doen en het meeste waters uit de cup duwen.
De meest bekende geuren die niet zoet zijn maar juist een beetje fris zijn Clean Cotton (ruikt heerlijk naar frisse was), Pink Sands (meer bloemig en fris), Midsummers Night (ruikt een beetje naar frisse mannenparfum) en heeeel lekker voor de kerst: Balsam & Cedar (frisse dennenboom)
Is het een herrekenstrook? Dit moet dan ergens bovenaan staan. Anders mag je me ook een privéberichtje sturen
Ik heb echt een (denk ik) domme vraag over een treinreis maar ik reis bijna nooit met OV en ik wil het weer gaan oefenen…
Is er iemand die even met me mee wil kijken?
Er staat in de reisplanner ‘check out NS check in R-Net’ maar de vorige keer dat ik dit traject deed hoefde ik niets te doen met uitchecken en opnieuw inchecken, is dat dan nu veranderd?
Leiden, Alphen, Gouda gaat het over…
O thanks!! Dat stelt me gerust!
Hoe is het “leer” (nep dus) van Matt & Nat tassen? Was volgens mij wel een populair merk op ‘t forum
Ziet eruit als echt leer. Ik vind t super mooi.
Heeft er iemand (goede) ervaringen met verkopen van leesboeken en dvd’s?
Vroeger deed ik dat via bol maar als ik zie dat boeken voor 5 euro aangeboden worden moet ik bijbetalen na verzending en afdracht servicekosten.
Sorry! Ik heb nooit meer gereageerd, maar mijn blog is www.keukenrebellen.nl
Ben je er al over uit wat je gaat kopen?
Ik denk dat ik het liefst een kitchenaid zou willen. Maar ik wil er geen 500 euro voor betalen omdat ik hem voor 330 kon kopen via Amazon haha, wel in een lelijke kleur. Dus hopelijk komt hij binnenkort ergens in de aanbieding in een leuke kleur.
Edit: op Amazon is hij weer goedkoop, maar had mijn vriend beloofd er goed over na te denken of ik hem wel echt ga gebruiken
Dankje, maar kijk op de Duitse. Maar zag net pas dat het om een ander model gaat dan ik wil. Ze hebben wel mega veel verschillende zeg, wat onoverzichtelijk.