Durf te vragen #2

Heeft iemand wel eens een fotoboek besteld via de app Once Upon? Zo ja, hoe is de kwaliteit en de levering?
En wat zijn eventueel andere aanraders voor fotoboeken maken vanaf je telefoon?

Mijn vriend en ik willen wat leuke gezelschapspelletjes kopen en vragen voor housewarming/kerst.

Dus wat zijn jullie spelletjes aanraders die je in huis moet hebben? We hebben nog niks dus alle tips zijn welkom :smiley:

Ticket to Ride
Beverbende
Exploding Kittens
Moddervarkens
Regenwormen
Saboteur

Kijk ook eens in het gezelschapsspelletjes topic! :smile:

Black stories
Cluedo
Dixit
Shit Happens

2 likes

Oee merci! Kreeg hem niet gevonden onder tik op gezelschapsspel zocht en niet op review je spellen :joy:
Maar dankjewel ook @monkeyslut en @Geo!

2 likes

Wij zijn vorig jaar met een groep vrienden naar Brugge geweest met oud op nieuw! Vonden het echt heel erg leuk en gezellig. We waren met best veel dus zaten in verschillende hotels, dus allemaal gemeet in een leuk knus kroegje waar we een drankje hebben gedaan. Daarna iedereen even opgefrist voor de avond. Toen zijn we eerst met zijn allen gaan uit eten. Daarna door naar een groot plein waar een vuurwerkshow en muziek was, de mensen waren ook van jong tot oud en echt een hele leuke sfeer! Daarna zijn we nog wat cafés in gegaan en was ook erg gezellig. We zijn 2 nachten gebleven dus de andere dagen nog gezellig de stad wezen verkennen wat heel leuk en mooi was. Er waren ook allemaal leuke kerst kraampjes en versieringen. Echt een aanrader vind ik.

Dit jaar gaan we weer met vrienden maar dan naar Gent. Ben benieuwd hoe dat gaat bevallen.

1 like

Voor 2 spelers:
Caverna duel
7 wonders duel
Codenames duet
Patchwork

Voor meerdere:
Colt express
King of Tokyo (of King of New York)
Pandemie
Zombie dice

1 like

Machi Koro
Skip-bo
Hali Gali

(En nog veel meer maar eigenlijk zijn die hier boven allemaal al genoemd haha)

1 like

Ouderwetse DE :heart:

4 likes

Wat voor gelebber?

Wassen neem ik aan?

1 like

Ooh ja duh. Heeft hij geen vacht of huidproblemen? Dat kan soms een oorzaak zijn van het vele wassen.

Voor degenen met een Philips wake up light, wat zijn jullie ervaringen hiermee?

1 like

Mijn moeders kat lukt zichzelf extreem veel door stress, kan het bij jou kat ook daardoor komen?

Ik heb ‘m al een jaar of vijf en ben er nog steeds heel blij mee. Vooral in de winter (omdat het dan donkerder is) word ik wakker van het steeds feller wordende licht en zet ik ‘m al uit voordat ie geluid gaat maken.
Heb het idee dat ik frisser wakker word van dat licht, voelt wat natuurlijker of zo.

2 likes

Ik vond het niks. Als ik mn wekker zette om half 7 begon ie om 06:15 met steeds feller wordend licht en dierengeluiden, maar ik werd om 06:17 daar wakker van ipv rustig om 06:30 hoe ik hoopte

1 like

Ik vind hem fijn werken. Word zelf heel gestrest wakker van een normaal alarm. Heb een ouden model, maar je moet wel rekening houden dat hij een halfuur vóór de de tijd die je instelt begint met wakker maken.

1 like

Vind je het licht wel een toegevoegde waarde hebben?

Parkeren bij de P+R van Olympisch Stadion of RAI, makkelijk te bereiken vanaf de snelweg. Dan koop je daar 1/2 OV-ticket(s) en kan je met de tram of metro voor volgens mij 5,50 in totaal. Dan kost het parkeren naderhand maar 1,- :slight_smile:

1 like

Iemand die toevallig weet of de Chilly’s flessen in een Fjallraven Kanken rugzak passen (in het zijvakje), ik heb de laptop versie?