Ouderwetse DE
Wat voor gelebber?
Wassen neem ik aan?
Ooh ja duh. Heeft hij geen vacht of huidproblemen? Dat kan soms een oorzaak zijn van het vele wassen.
Voor degenen met een Philips wake up light, wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Mijn moeders kat lukt zichzelf extreem veel door stress, kan het bij jou kat ook daardoor komen?
Ik heb ‘m al een jaar of vijf en ben er nog steeds heel blij mee. Vooral in de winter (omdat het dan donkerder is) word ik wakker van het steeds feller wordende licht en zet ik ‘m al uit voordat ie geluid gaat maken.
Heb het idee dat ik frisser wakker word van dat licht, voelt wat natuurlijker of zo.
Ik vond het niks. Als ik mn wekker zette om half 7 begon ie om 06:15 met steeds feller wordend licht en dierengeluiden, maar ik werd om 06:17 daar wakker van ipv rustig om 06:30 hoe ik hoopte
Ik vind hem fijn werken. Word zelf heel gestrest wakker van een normaal alarm. Heb een ouden model, maar je moet wel rekening houden dat hij een halfuur vóór de de tijd die je instelt begint met wakker maken.
Vind je het licht wel een toegevoegde waarde hebben?
Parkeren bij de P+R van Olympisch Stadion of RAI, makkelijk te bereiken vanaf de snelweg. Dan koop je daar 1/2 OV-ticket(s) en kan je met de tram of metro voor volgens mij 5,50 in totaal. Dan kost het parkeren naderhand maar 1,-
Iemand die toevallig weet of de Chilly’s flessen in een Fjallraven Kanken rugzak passen (in het zijvakje), ik heb de laptop versie?
Ik heb geen chilly’s fles, maar een petfles past erin (ik heb een normale variant, misschien is de laptop groter?). Soms wel een beetje duwen (erin draaien werkt het beste) en als je rugzak heel vol zit gaat het minder makkelijk.
Ik heb ook geen chilly maar mijn Dopper past er in dus ik denk een chilly ook.
Ik vind het superchill! Het fijnste vind ik dat het al licht is in je kamer als je wakker wordt.
Ja het past!
Misschien kan je hem tijdelijk wat lager zetten? Bij mij zit bij het lampje een knopje waarmee je dat kan instellen.
Stekker er misschien uit?
Heb je de handleiding al geraadpleegd? Misschien staat zo iets bij ‘veelvoorkomende problemen’ oid.
Kan het zijn dat er iets tegen de koelkast of tegen de koeler aanstaat, dat dat geluid maakt? Of dat de koelkast nog niet koud genoeg is?
Of misschien vind je hier de oplossing: https://www.coolblue.nl/advies/koelkast-maakt-geluid.html
That’s what she said