Ik heb geen chilly’s fles, maar een petfles past erin (ik heb een normale variant, misschien is de laptop groter?). Soms wel een beetje duwen (erin draaien werkt het beste) en als je rugzak heel vol zit gaat het minder makkelijk.
Ik heb ook geen chilly maar mijn Dopper past er in dus ik denk een chilly ook.
Ik vind het superchill! Het fijnste vind ik dat het al licht is in je kamer als je wakker wordt.
Ja het past!
Misschien kan je hem tijdelijk wat lager zetten? Bij mij zit bij het lampje een knopje waarmee je dat kan instellen.
Stekker er misschien uit?
Heb je de handleiding al geraadpleegd? Misschien staat zo iets bij ‘veelvoorkomende problemen’ oid.
Kan het zijn dat er iets tegen de koelkast of tegen de koeler aanstaat, dat dat geluid maakt? Of dat de koelkast nog niet koud genoeg is?
Of misschien vind je hier de oplossing: https://www.coolblue.nl/advies/koelkast-maakt-geluid.html
That’s what she said
Ik vind het heel fijn! Heb ook een oudje geloof ik (tweedehands) maar mijne begint pas met geluid op de tijd die ik ingesteld heb! En dan word ik wel makkelijk wakker omdat het al zo licht is vind de vogelgeluidjes heel fijn ook
Ik heb hem nu net een week of zo en ik vind het echt een topding. Heb de sleep en wake-up light dus ook fijn 's avonds. Ik word heel rustig en geleidelijk wakker van het licht en ben nu voor mijn gevoel makkelijker en sneller wakker! Voor mij zeker het geld waard
Binnenkort heb ik een feest van iemand die 40 wordt met de dresscode “1979”. Iemand hier wellicht nog toffe, originele ideeën?
Ik had al gepost hier maar ik word klaarwakker na een minuut van het licht ipv rustig in een kwartier dus voor mij doet het niks
Bedankt voor het advies allemaal! Heb er toch maar eentje besteld, volgens mij een wat ouder model want deze was “maar” 66 euro. Ben benieuwd!
Hahaha schattig. Ik zou je gewoon laten adviseren in de starbucks zelf. Maar een haverlatte met siroop kan ook gewoon.
Dit heb ik dus ook altijd, gelukkig ook zo weinig keus daar he
Gewoon zeggen, doe maar een drankje!?!1
Bij Starbucks hebben ze ook geen echte koffie dus wat dat betreft zitten jullie op 1 lijn.
Maar komt vast goed joh, je kunt die mensen ook vragen wat ze adviseren. Succes!
Medium latte met havermelk en twee pompjes hazelnootsiroop. Graag meenemen en mn naam is Willempie <— Dit zeggen.
Wie weet of je bij Menzis je eigen risico van €385 in een keer af kan betalen?
Ik kan het nergens vinden of ik kijk er over heen
Heeft iemand toevallig een Zalando kortingscode over die ik mag gebruiken?
Heeft er iemand verstand van contracten/arbeidsrecht en mag ik een korte (en denk ik makkelijke) vraag stellen? Heb al gegoogeld maar vind niet helemaal een eenduidig antwoord.