Ik slaap vrij licht en ik vind het geen probleem. Ik denk altijd: als ik van een klein beetje licht al wakker word, dan was ik er blijkbaar al klaar voor om op te staan/dan is dit het goede moment in mijn slaapcyclus. Dus ik vind het ook niet erg om dan voor mijn wekker wakker te zijn. En je kan inderdaad altijd doen wat @Panda noemt!
Wat is een goede antiroosshampoo? Mn hoofdhuid kan de temperaturen niet meer aan en ik gebruik er nu eentje van Balea(DM) maar werkt niet echt
Bij mij werkte een appelazijn spoeling het beste.
Welke website/methode is het handigst voor het vinden van een tijdelijke gemeubileerd kamer in amsterdam? Heb al lang geen kamer gezocht en ook geen social media.
Daklozenopvang.
Nee geen idee, denk kamernet gewoon?
Facebook 100%
Bij mijne kun je ook de lichtsterkte instellen. Ik heb hem heel hoog staan want ik ben niet zo gevoelig voor licht, maar je kan hem dus ook minder ‘bright’ laten worden en ik denk dat dat wel scheelt!
Dermolin anti-roos shampoo! Of als het echt heel erg is: Nizoral anti-roos shampoo, te koop via online apotheken.
Ik raad je aan om, als je echt met erge roos loopt, goed te kijken welke producten je koopt en al gebruikt. De meeste anti roos zijn zo slecht, dat het juist meer roos creëert.
Je mag mij wel de vraag stellen. Als het nog nodig is!
Ben er al uitgekomen, maar bedankt!
Er is een advent kalender topic!
Ik weet niet hoe je een topic moet linken, maar daarin worden veel advent kalenders(tips) gedeeld!
Mijn kabel van de satisfyer 2 is kapot gevallen?!? Heeft er iemand een over? Online zie ik de kabels wel maar ze zijn zo duur met de verzendkosten erbij.
Of andere tips zijn ook welkom
Wat is de lekkerste Gin om Gin Tonic mee te maken?
Action heeft een paar verschillende die in de Belgische winkels morgen in reclame staan
Tanqueray. En dan met goeie tonic en grapefruit.
Ik heb post en pakketten naar Kenia verstuurd, geen peil op te trekken. Kan goed binnen 3 weken er zijn, maar dat ze bij het postkantoor corrupt zijn en pas weken later afleveren.
Edit: of het niet meegeven haha!
De Action heeft er een met kaarsjes van Airwick
Hoe hebben jullie besloten waar je je verzekeringen regelt? Avp en inboedel enzo. Ik wil denk ik alles onder één dak, maar ik vind een zorgverzekering uitkiezen al de hel, dit overzie ik helemaal niet.
ZHeb gewoon een goedkope genomen. Zit nu bij centraal beheer. Alles prima gegaan. Je kan ook kijken welke er bij je bank zit aangesloten. Bij rabo is dat interpolis.
Ik heb dat bij een tussenpersoon en die heeft de verschillende opties uitgezocht. Heb niet alles bij dezelfde verzekeraar, maar wel bij dezelfde tussenpersoon dus 1 afschrijving per maand
Wat is er mis met Starbucks koffie ?? Nieuwe generatie hipsters die op Starbucks haten.