Durf te vragen #2

Ben er al uitgekomen, maar bedankt!

1 like

Er is een advent kalender topic!
Ik weet niet hoe je een topic moet linken, maar daarin worden veel advent kalenders(tips) gedeeld!

1 like

Mijn kabel van de satisfyer 2 is kapot gevallen?!? Heeft er iemand een over? Online zie ik de kabels wel maar ze zijn zo duur met de verzendkosten erbij.

Of andere tips zijn ook welkom :slight_smile:

Wat is de lekkerste Gin om Gin Tonic mee te maken?

Action heeft een paar verschillende die in de Belgische winkels morgen in reclame staan

1 like

Tanqueray. En dan met goeie tonic en grapefruit.

2 likes

Ik heb post en pakketten naar Kenia verstuurd, geen peil op te trekken. Kan goed binnen 3 weken er zijn, maar dat ze bij het postkantoor corrupt zijn en pas weken later afleveren.

Edit: of het niet meegeven haha!

De Action heeft er een met kaarsjes van Airwick

2 likes

Hoe hebben jullie besloten waar je je verzekeringen regelt? Avp en inboedel enzo. Ik wil denk ik alles onder één dak, maar ik vind een zorgverzekering uitkiezen al de hel, dit overzie ik helemaal niet.

ZHeb gewoon een goedkope genomen. Zit nu bij centraal beheer. Alles prima gegaan. Je kan ook kijken welke er bij je bank zit aangesloten. Bij rabo is dat interpolis.

1 like

Ik heb dat bij een tussenpersoon en die heeft de verschillende opties uitgezocht. Heb niet alles bij dezelfde verzekeraar, maar wel bij dezelfde tussenpersoon dus 1 afschrijving per maand

1 like

Wat is er mis met Starbucks koffie ?? Nieuwe generatie hipsters die op Starbucks haten.

Dit heb ik inderdaad ook, scheelt mij zowel werk met uitzoeken etc. En als er iets is regelen hun het ook allemaal.

Ja idd, gewoon bellen en ze regelen het. Vind ik ook fijn.

1 like

Bobbys!

Heb destijds mijn autoverzekering afgesloten bij de goedkoopste en daar nu ook inboedel enzo afgesloten, krijg dan een pakketkorting dus scheelt iets tov andere verzekeraars.

1 like

Heb een keuze gemaakt voor avp, dat was een makkie want nog geen 5 euro per maand.
Hoef ik in ieder geval niet meer zo bang te zijn als ik langs een dikke auto fiets dat ik opeens omval, die auto mol en ff een paar ton mag neerleggen :’)
Nu inboedel nog.

Qwixx

1 like

Wat bedoel je precies? Of je een rekening van 385 euro in één keer mag betalen? Wordt dat nu in termijnen gevraagd?

Jaa dat is mijn vraag.
Ik krijg nu vaak rekeningen van €80 of €150 tot het bedrag van €385 bereikt is.
Ik vind het fijner om het bedrag van €385 in een keer te betalen dan in gespreide bedragen.