Durf te vragen #2

Dit heb ik inderdaad ook, scheelt mij zowel werk met uitzoeken etc. En als er iets is regelen hun het ook allemaal.

Ja idd, gewoon bellen en ze regelen het. Vind ik ook fijn.

1 like

Bobbys!

Heb destijds mijn autoverzekering afgesloten bij de goedkoopste en daar nu ook inboedel enzo afgesloten, krijg dan een pakketkorting dus scheelt iets tov andere verzekeraars.

1 like

Heb een keuze gemaakt voor avp, dat was een makkie want nog geen 5 euro per maand.
Hoef ik in ieder geval niet meer zo bang te zijn als ik langs een dikke auto fiets dat ik opeens omval, die auto mol en ff een paar ton mag neerleggen :’)
Nu inboedel nog.

Qwixx

1 like

Wat bedoel je precies? Of je een rekening van 385 euro in één keer mag betalen? Wordt dat nu in termijnen gevraagd?

Jaa dat is mijn vraag.
Ik krijg nu vaak rekeningen van €80 of €150 tot het bedrag van €385 bereikt is.
Ik vind het fijner om het bedrag van €385 in een keer te betalen dan in gespreide bedragen.

Ik heb via independer gekeken wie het goedkoopst was en welke dingen gedekt zijn. Veel verzekeraars bieden pakketten aan.

Ik vraag het me af. Want als je dat bedrag niet haalt, moeten zij jou weer terugbetalen. Zou even bellen dan weet je het meteen zeker.

1 like

O, op die manier. Je kan natuurlijk nooit voorspellen of je je eigen risico in een jaar op gaat maken (ook al is dat de afgelopen tien jaar het geval geweest), dus ik denk niet dat ze daarmee akkoord zullen gaan…

En @Lula ik zit altijd op mijn eigen risico van €385. Dit om medicatie wat ik al jaren neem en jaarlijks meerdere malen controles in het ziekenhuis. Helaas veranderd daar aankomend jaar niks aan. Toch bedankt voor jullie reacties! Ik zou even bellen :blush:

2 likes

@ iedereen Thanks voor t advies! Ik ga beginnen met appelazijn en verander erna van shampoo

Er is een medische vragen topic!

Je kan er wel voor kiezen om 10 maanden lang 38,50 te betalen, dat wordt op dezelfde dag afgeschreven als je premie. En wat je niet opmaakt krijg je terug in januari

1 like

Ah dank je! Heb mijn post verwijderd en daar geplaatst.

1 like

Hij is nu in de aanbieding bij iBood, de Artisan voor 400€

@George het is een rode KitchenAid geworden!

2 likes

Ik overweeg om naar de fabrieksuitverkoop van de Hunkemöller te gaan. Is hier iemand die wel eens is geweest en mij kan vertellen of dat wat is? Ik lees op internet allemaal horrorverhalen over lange rijen, maar het is nu in de RAI dus ik dacht dat het misschien beter georganiseerd zou zijn.

Ik ben twee keer in Maastricht gegaan en twee keer in Eindhoven. Het viel allemaal heel erg mee, alleen een mega zooi. Ik ben wel tijdens werktijd gegaan, dat hielp qua wachttijd. En niet op de eerste dag. Je denkt dat veel dan al weg is, maar dat valt mee.

Edit: er was inderdaad niet mega veel aanbod, alleen de allereerste keer ben ik goed geslaagd, de andere twee keren viel het tegen.

1 like

Oee dankje!! Ik ga even kijken😁

1 like