Durf te vragen #2

Nog een aanvullende tip: ik ben fan van de antiroosshampoo van Zarqa! Is zonder SLS en dus ook niet zo heftig voor je hoofdhuid

Ik had laatst dat digitaal sparen geactiveerd, dacht is wel zo handig! Stond er op m’n bon dat ik 3 digitale zegels kreeg, maar die zijn dus nooit in de app verschenen :angry: En in de 2 weken erna toevallig niet meer in de AH geweest en morgen ga ik weer wel maar nu voelt het zo stom om daar alsnog voor naar de servicebalie te lopen gezien het dan ook misschien weer een ā€œnieuweā€ kaart kan lijken.

In ieder geval, ik heb er nog 10 nodig dus mocht nog iemand er over hebben en er niks mee doen heel graag! :blush:

Awhh dat is wel kut ja! Mocht je 10 digitale zegels willen, dan mag je ze van mij! Stickers heb ik niet haha

Ik zal morgen iig eens bij de servicebalie vragen dan of je wel ook een half vel met echte stickers en een half met digitale mag inleveren of niet! Ik kom er morgen bij je op terug dan als dat geen probleem is?
(Ik had trouwens geen idee dat je ze digitaal kon uitwisselen tot jij dat hierboven zei! Gaat dat via elkaars bonuskaartnummer of?)

Helemaal goed! Wist ik ook niet, zag gisteren opeens iets staan als ā€˜zegels te kort? vraag digitaal zegels aan vrienden en familie’. Volgens mij kun je dan een linkje via instagram of whatsapp sturen om zegels te vragen.

Ah dat heb ik indd zien staan! Dacht alleen eerst dat het er dus gewoon als tip stond haha. Ik laat het je morgen weten! :blush:

1 like

Dit kan :smiley: half/half bedoel ik dan. Delen van zegels gaat eigenlijk net zoals een betaalverzoekje van de bank, via bv whatsapp dus.

1 like

Ik denk eraan m’n huis onder te verhuren via airbnb. Heeft iemand hier ervaring mee? Kan ik wel gewoon mn spullen (ie. platencollectie) laten staan?

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met investeerders?

Ik wil een nieuw bedrijf starten en overweeg investeerders te zoeken, maar het is een compleet nieuwe wereld voor mij. Geen idee waar ik ze moet zoeken, of waar ik m’n idee kan pitchen en gewoon überhaupt geen idee hoe het allemaal werkt :see_no_evil:

Kan iemand hier een goede stofzuiger aanraden? Ik heb helaas de slechtste stofzuiger van het heelal gekocht, aldus alle recensies online. Heb hem al 3 jaar, en de Bosch coulanceregeling gaat maar tot 2 jaar… maar zelfs zij vinden hem dus kut.

Het moet gewoon een knaller zijn, mag super veel lawaai maken, met snoer, lomp, alles. Als ie maar geen zak heeft :slight_smile: iemand tips?

1 like

Oh bedankt!! Dit ga ik checken :slight_smile: we gaan sowieso wachten op black Friday… hopelijk krijgen we dan een oh betere aanbieding.

@pastelzwart @Totoro hebben jullie toevallig ook huisdieren?

Ik heb er heel weinig verstand van, dat ten eerste. Maar ik weet dat er heel veel startups zijn in Utrechtinc, zij zitten bij Utrecht Uithof. Deze startups helpen elkaar ook bij dit soort vragen.
Misschien de stoute schoenen aantrekken en hen benaderen?

Ik heb nu 2 truien besteld en ze jeuken beide echt enorm. De samenstellingen zijn van beide verschillend; 65% acryl, 25% polyester, 5% alpaca en 5% wol. De andere trui is; 75% acryl en 25% nylon. Ik snap er niks van, want ik heb nooit echt last gehad van jeukende truien. Heeft iemand enig idee welke stof het probleem kan zijn? En of het opgelost kan worden door te wassen of op een andere manier?

Misschien kun je eens googlen op aranka vd voorden! Zij heeft toen een yoga kledingmerk op gezet uit het niets en heeft destijds ook een aantal blogs geschreven hoe je zoiets aanpakt met een businessplan etc.

Ik ben mega blij met mijn Philips ultimate performance. Echt een lomp zwaar ding, maar hij zuigt als de beste.

Oke ik voel me een onzekere puber met deze vraag, maar ik zit met het volgende; ik was deze week voor het eerst naar een fysiotherapeut voor bekkenklachten en heb vervolgens een half uur durende bil-massage gekregen. Zo’n massage krijg ik nu 2x per week. Ik had bewust een hipster onderbroek aangedaan om een beetje bedekt te zijn. Maar tijdens de massage stopte hij de hele tijd mijn onderbroek tussen m’n billen zodat hij goed kon masseren. Het was best ongemakkelijk en ik was ook helemaal rood aangelopen nadien (had zo’n intieme massage ook niet verwacht). Maar nu weet ik dus niet of ik een string aan moet doen volgende keer, of dat dat ongepast is? Want dan lig ik daar met letterlijk beide billen bloot natuurlijk. Wil het niet nog ongemakkelijker maken…

Haha ja dat is waar, ik maak het zelf groter dan het is waarschijnlijk. Heb alleen zo’n trauma van de eerste keer fysiotherapie 10 jaar geleden waar ik in mijn versleten, rafelige string moest staan (wist niet dat een broek eventueel uit moest).

En @Zoeva thanks!

Zou het gewoon doen, is waarschijnlijk een stuk minder ongemakkelijk dan dat hij hem de hele tijd tussen je billen moet doen. Alleen dan misschien wel een niet versleten, niet rafelige versie dit keer :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes