Durf te vragen #2

Het is echt een soort primark met 1000 rekken maar als je rustig zoekt kan je wel scoren

1 like

Ja mijn vriend zei het vanochtend. Meteen besteld haha. Had al gekeken vorig jaar was er 40% tijdens black friday op hun site, maar dan zou het apparaat die ik wilde alsnog 450 oid zijn. Ben echt zo benieuwd.

Edit: niet goed onthouden, blijkbaar 390…
Maar maakt niet uit, heb hem nu iets eerder in huis, ga met black friday wel accesoires kopen als er goede sale is :grin:

2 likes

Ooh dat scheelt idd alsnog best veel met de Black Friday actie! Ik ga nu even proberen mijn vriend over te halen :joy:

Ik ben vandaag geweest en ik ben echt goed geslaagd! Je moet er wel echt de tijd voor nemen om leuke dingen te zoeken. Het is echt een bende met overal dingen op de grond. Bh’s hangen gelukkig wel op maat.
Op de grond vond ik dat veel leuke dingen lagen die anderen al een keer hadden uitgezocht, maar toch besloten niet te kopen.
Ik was tijdens werktijd en het was best rustig en er stonden geen rijen.

Dan hebben we elkaar vast gezien, want ik was ook gegaan maar wát een bende :scream: er zaten een paar leuke dingen bij maar weinig in mijn maat en doordat je niet kon passen past helaas niet alles. Wat ik wel fijn vind is dat ik nu voor weinig geld wat maten en modellen broekjes kan proberen want ik ben een beetje aangekomen en mijn lichaam verandert ook. Maar ik hou het voortaan weer bij de gewone sale, vooral ook omdat je ook nog entree moet betalen.

1 like

Heeft er iemand misschien ah kristalzegels over voor mij? Ik betaal uiteraard de verzendkosten!

Ik!

1 like

Als je digitaal zegels spaart, kun je ook digitaal zegels vragen aan vrienden zag ik gisteren toevallig. Ik heb nog wel wat zegels via de appie app over, dus als je digitaal spaart: let me know

Werkt er iemand bij een keukenzaak hier? Ik heb plinten besteld van 22 cm hoog bij de keuken. En nu krijg ik hele panelen geleverd. (max hoogte) omdat die zogenaamd niet in de fabriek op maat worden gezaagd.
(wij laten de keuken in elkaar zetten door onze eigen timmerman, maar deze is nu veel extra uren bezig) Ben het er niet mee eens maar ze blijven stellig.

Nog een aanvullende tip: ik ben fan van de antiroosshampoo van Zarqa! Is zonder SLS en dus ook niet zo heftig voor je hoofdhuid

Ik had laatst dat digitaal sparen geactiveerd, dacht is wel zo handig! Stond er op m’n bon dat ik 3 digitale zegels kreeg, maar die zijn dus nooit in de app verschenen :angry: En in de 2 weken erna toevallig niet meer in de AH geweest en morgen ga ik weer wel maar nu voelt het zo stom om daar alsnog voor naar de servicebalie te lopen gezien het dan ook misschien weer een “nieuwe” kaart kan lijken.

In ieder geval, ik heb er nog 10 nodig dus mocht nog iemand er over hebben en er niks mee doen heel graag! :blush:

Awhh dat is wel kut ja! Mocht je 10 digitale zegels willen, dan mag je ze van mij! Stickers heb ik niet haha

Ik zal morgen iig eens bij de servicebalie vragen dan of je wel ook een half vel met echte stickers en een half met digitale mag inleveren of niet! Ik kom er morgen bij je op terug dan als dat geen probleem is?
(Ik had trouwens geen idee dat je ze digitaal kon uitwisselen tot jij dat hierboven zei! Gaat dat via elkaars bonuskaartnummer of?)

Helemaal goed! Wist ik ook niet, zag gisteren opeens iets staan als ‘zegels te kort? vraag digitaal zegels aan vrienden en familie’. Volgens mij kun je dan een linkje via instagram of whatsapp sturen om zegels te vragen.

Ah dat heb ik indd zien staan! Dacht alleen eerst dat het er dus gewoon als tip stond haha. Ik laat het je morgen weten! :blush:

1 like

Dit kan :smiley: half/half bedoel ik dan. Delen van zegels gaat eigenlijk net zoals een betaalverzoekje van de bank, via bv whatsapp dus.

1 like

Ik denk eraan m’n huis onder te verhuren via airbnb. Heeft iemand hier ervaring mee? Kan ik wel gewoon mn spullen (ie. platencollectie) laten staan?

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met investeerders?

Ik wil een nieuw bedrijf starten en overweeg investeerders te zoeken, maar het is een compleet nieuwe wereld voor mij. Geen idee waar ik ze moet zoeken, of waar ik m’n idee kan pitchen en gewoon überhaupt geen idee hoe het allemaal werkt :see_no_evil:

Kan iemand hier een goede stofzuiger aanraden? Ik heb helaas de slechtste stofzuiger van het heelal gekocht, aldus alle recensies online. Heb hem al 3 jaar, en de Bosch coulanceregeling gaat maar tot 2 jaar… maar zelfs zij vinden hem dus kut.

Het moet gewoon een knaller zijn, mag super veel lawaai maken, met snoer, lomp, alles. Als ie maar geen zak heeft :slight_smile: iemand tips?

1 like

Oh bedankt!! Dit ga ik checken :slight_smile: we gaan sowieso wachten op black Friday… hopelijk krijgen we dan een oh betere aanbieding.