@pastelzwart @Totoro hebben jullie toevallig ook huisdieren?
Ik heb er heel weinig verstand van, dat ten eerste. Maar ik weet dat er heel veel startups zijn in Utrechtinc, zij zitten bij Utrecht Uithof. Deze startups helpen elkaar ook bij dit soort vragen.
Misschien de stoute schoenen aantrekken en hen benaderen?
Ik heb nu 2 truien besteld en ze jeuken beide echt enorm. De samenstellingen zijn van beide verschillend; 65% acryl, 25% polyester, 5% alpaca en 5% wol. De andere trui is; 75% acryl en 25% nylon. Ik snap er niks van, want ik heb nooit echt last gehad van jeukende truien. Heeft iemand enig idee welke stof het probleem kan zijn? En of het opgelost kan worden door te wassen of op een andere manier?
Misschien kun je eens googlen op aranka vd voorden! Zij heeft toen een yoga kledingmerk op gezet uit het niets en heeft destijds ook een aantal blogs geschreven hoe je zoiets aanpakt met een businessplan etc.
Ik ben mega blij met mijn Philips ultimate performance. Echt een lomp zwaar ding, maar hij zuigt als de beste.
Oke ik voel me een onzekere puber met deze vraag, maar ik zit met het volgende; ik was deze week voor het eerst naar een fysiotherapeut voor bekkenklachten en heb vervolgens een half uur durende bil-massage gekregen. Zo’n massage krijg ik nu 2x per week. Ik had bewust een hipster onderbroek aangedaan om een beetje bedekt te zijn. Maar tijdens de massage stopte hij de hele tijd mijn onderbroek tussen m’n billen zodat hij goed kon masseren. Het was best ongemakkelijk en ik was ook helemaal rood aangelopen nadien (had zo’n intieme massage ook niet verwacht). Maar nu weet ik dus niet of ik een string aan moet doen volgende keer, of dat dat ongepast is? Want dan lig ik daar met letterlijk beide billen bloot natuurlijk. Wil het niet nog ongemakkelijker maken…
Haha ja dat is waar, ik maak het zelf groter dan het is waarschijnlijk. Heb alleen zo’n trauma van de eerste keer fysiotherapie 10 jaar geleden waar ik in mijn versleten, rafelige string moest staan (wist niet dat een broek eventueel uit moest).
Zou het gewoon doen, is waarschijnlijk een stuk minder ongemakkelijk dan dat hij hem de hele tijd tussen je billen moet doen. Alleen dan misschien wel een niet versleten, niet rafelige versie dit keer
Iemand die weet waar het handig is om te parkeren in de buurt van de Maassilo? Ik lees op google alleen over de kade daarnaast, maar ook dat daar niet veel plek is.
Je zou eventueel bij Slinge P+R kunnen parkeren en dan de metro pakken naar Maashaven. Is maar twee haltes.
Ik heb dit gemist, maar klinkt goed! Ik ga het eens even terug zoeken allemaal. Thanks voor het (weer) onder de aandacht brengen haha
Gebruikt iemand hier een app om overzicht te houden welke kleren je allemaal hebt? Zo ja, welke/welke is het beste?
Mijn beeld flikkert heel af en toe als ik iets op Netflix kijk. Heb het in twee verschillende browsers. Het gebeurt niet als ik iets via andere kanalen kijk (Videoland of een download). Heeft iemand enig idee hoe dit kan en vooral, hoe ik er vanaf kan komen?
Ik gebruik Closet, het makkelijkste is als je de foto’s van je kleding van internet haalt (als ze nog online te koop staan), want dat komt er in het overview het mooist uit te zien. In deze app heb je ook statistieken met bijvoorbeeld hoeveel geld je in totaal heb uitgegeven aan je kleren, hoeveel exemplaren je van bepaalde kledingstukken hebt en hoeveel van elke kleur. Die statistieken vind ik echt het leukste van de app
Klinkt supertof! Ga dan ook naar die app kijken
Ik heb dat ook!! Dacht dat het aan mijn tv lag, maar zowel via de kpn app als de PlayStation flikkert het beeld soms. Geen idee hoe je het oplost, maar het is wel irritant.
Echt heel irritant ja! Kijkt helemaal niet prettig zo.
Wat is nou de lekkerste olijfolie? Mag best wel wat kosten.
Iemand tips voor de lekkerste whiskey/whisky rond de 30-40 euro?