Durf te vragen #2

Oh goed! Welke zou jij aanraden? Onze duuuure Bosch is inderdaad na 2,5 naar echt een zielig stofschuivertje geworden :frowning: morgen maar eens deze gaan ruilen voor een met zak!

1 like

Thee en taart it is.

Ja heb ook echt een lieve tandarts, ben echt blij met hem. Voordat ik daar kwam was ik echt 4 jaar ofzo niet meer geweest ivm tandarts angst en hij en de assistentes zijn super lief voor me. De eerste keer dat ik daar kwam (vorig jaar haha) lag ik bijna te huilen in de stoel en ze bleven super chill.

1 like

Hoe komt dat?

Ik heb een Hetty Next stofzuiger en ik ben er echt heel blij mee.
Hiervoor had ik ook een stofzuiger zonder zak, maar ik merkte dat hij na een paar jaar echt wel zuigkracht verloor.
Ik heb 3 honden dus moet iedere dag stofzuigen, maar doordat ie een zakinhoud van 9 liter heeft hoef je die ook niet heel vaak te wisselen.

1 like

Deze is mijn favoriet:

Edit: volgens mij kan je nocellara olie ook wel op andere plekken kopen trouwens, maar ik laat altijd zo’n flesje tappen bij de oil&vinegar.

1 like

oh meh wat stom :frowning: Goed om te weten wel!
Miele is trouwens idd een supergoed merk, vroeger een wasmachine van gehad en dat ding was 20 jaar oud ofzo en werkte nog supergoed.

2 likes

Ik heb ook een Miele. Best oud ding maar werkt top. Je moet eigenlijk even kijken naar het aantal Watt, dat zegt alles over de zuigkracht.

Klopt niet, tegenwoordig is alles veel minder watt maar zelfde/betere zuigkracht.
@anon18050057 Ik zou ook voor met zak gaan, heb het tijdje terug uitgezocht en voor hetzelfde geld kun je altijd beter voor met ipv zonder zak gaan.
Consumentenbond zoekt van alles uit, je kan een gratis proef abo nemen op de website en dan rapporten lezen! Zo heb ik er eentje uitgezocht.

1 like

Mensen die lid zijn van de postcode loterij hebben kaartjes gekregen om bij de AH voor €12,50 aan vegetarisch eten te besteden.
Ik heb meerdere kaarten gekregen van mensen. Weet iemand of je ze ook allemaal in een keer mag gebruiken of mag je telkens maar één gebruiken?

Super! Dankjewel voor je reactie!

1 like

Vergeet ze ook niet te activeren eerst :grimacing:

1 like

@Totoro @pastelzwart en alle anderen :smile: ik heb de halve Saturn gestofzuigd en ben met de goedkoopste met zak thuisgekomen (de Rowenta) haha. Ben hier heel blij mee!! Bedankt voor alle tips.

5 likes

Ik ga eind deze week 25 u vliegen: iemand tips voor snacks/ maaltijden die mee mogen in het vliegtuig? Ik ga het vliegtuigeten niet eten (niet omdat ik me daar ‘te goed voor voel’, heb daar redenen voor), maar ben beetje inspiratieloos wat handig is om mee te nemen…

Oh en vraag 2: wat voor spel is leuk om elke avond met mijn moeder en broer op reis te gaan spelen? Ik zat zelf te denken aan Skipbo?

Ik zou voor fruit gaan, dat mis ik altijd in het vliegtuig. En weet niet wat je redenen zijn voor geen vliegtuigeten, maar wij haalde altijd hamburgers van de Mac en aten het gewoon koud op haha, zo lekker.

Ik heb meestal noten, fruit en iets van de bakker mee. Maar kijk met die eerste twee wel uit dat je ze echt opeet voordat je op je bestemming bent. Ik had mijn banaan niet opgegeten en werd opeens besnuffeld door een drugshond op plaats van bestemming en schrok mij kapot :sweat_smile:.

Pringles! Lekker snackie en gaat niet heel erg kapot. Je kan ook thuis gewoon broodjes smeren bijvoorbeeld. In principe kan je bijna alles aan eten meenemen.

Qwixx
Keer op keer
Clever

Ik zou geen noten meenemen, of er iig van uit gaan dat je ze niet perse op eet. De vorige keer dat ik vloog had ik een zakje nootjes bij me en toen werd er omgeroepen dat er een passagier was met een heftige allergie en mocht je niks met noten eten, werd ook niet verkocht. Was toen verplicht iets in het vliegtuig te kopen, alsnog geen ramp maar is wel balen als je bijv veel noten bij hebt.

1 like

Ik heb een winterjas met een vlek op de kraag. Geen vetvlek maar eerder van ergens tegenaan te wrijven of zo. Het gaat over een polyester jas, echt zo’n gladde stof (is een puffer jacket, helpt misschien om een voorstelling te maken bij de stof). Iemand een idee hoe ik dit eruit krijg? Met een vochtig doekje gebeurt er niks. Ik durf voorlopig niet de grove middelen te gebruiken want ik ben bang dat ik het erger maak.

Orloff aan de kade vond ik laatst verrassend lekker! En een gezellige sfeer.

1 like