Durf te vragen #2

Weet iemand wanneer de nieuwe Linda Meiden bezorgd wordt als je een abonnement hebt?

@Totoro ik heb deze vanmiddag gekocht, uitgepakt, aangezet en… meteen weer ingepakt :smiley: dit zuigt niet genoeg voor ons haha. Ik wil ZUIGkracht (“dat zei je man ook vannacht”).

We hadden van het weekend de 25-jaar oude stofzuiger van de buurvrouw geleend en dat ding was fantastisch. Dus we gaan toch maar weer voor zak denk ik…

1 like

Ik vind Valderama en Manolio heel erg lekker!

1 like

Ik heb een stofzuiger van het merk Thomas, een crooser model. Is wel al een paar jaar oud, maar echt een topding. Zag dat ze het merk iig ook op bol verkopen.

1 like

De highland park 10 year old of de Balmenach zijn mn favos! Smaken goed rokerig
Maar ik had laatst een glaasje Talisker die was ook erg lekker

1 like

Ik wil morgen iets bij mijn tandarts langsbrengen als bedankje. Op goed geluk ben ik net bij ze langs gereden omdat mijn spalkje opeens los ging tijdens het avondeten. Hij was net met zijn laatste patiënt bezig en ik mocht nog snel erna. Ik dacht ik breng een taart voor het team, maja tandartsen en suiker, weet niet hoe blij ze ervan worden? Iemand andere tips?

Ik pas op bij de kinderen van twee tandartsen en daar eten ze gewoon snoep hoor! Maar anders lekkere thee en/of leuk plantje voor de wachtkamer? Wel lief van je trouwens!

1 like

Ik kwam mijn tandarts een keer tegen met zijn vriend, terwijl ze lekker een stuk appeltaart aan het eten waren. Het zijn net echte mensen :wink: hahah. Wat een lief gebaar! Ik denk dat alles wat je geeft al onwijs lief is.

2 likes

Ja ik heb nav google de Talisker 10 years op het oog! De Highland Park 10 en 12 had ik ook gezien maar zie wat wisselvallige berichten over de viking(?) versie die nu te koop is. Dankjewel!

1 like

Oh goed! Welke zou jij aanraden? Onze duuuure Bosch is inderdaad na 2,5 naar echt een zielig stofschuivertje geworden :frowning: morgen maar eens deze gaan ruilen voor een met zak!

1 like

Thee en taart it is.

Ja heb ook echt een lieve tandarts, ben echt blij met hem. Voordat ik daar kwam was ik echt 4 jaar ofzo niet meer geweest ivm tandarts angst en hij en de assistentes zijn super lief voor me. De eerste keer dat ik daar kwam (vorig jaar haha) lag ik bijna te huilen in de stoel en ze bleven super chill.

1 like

Hoe komt dat?

Ik heb een Hetty Next stofzuiger en ik ben er echt heel blij mee.
Hiervoor had ik ook een stofzuiger zonder zak, maar ik merkte dat hij na een paar jaar echt wel zuigkracht verloor.
Ik heb 3 honden dus moet iedere dag stofzuigen, maar doordat ie een zakinhoud van 9 liter heeft hoef je die ook niet heel vaak te wisselen.

1 like

Deze is mijn favoriet:

Edit: volgens mij kan je nocellara olie ook wel op andere plekken kopen trouwens, maar ik laat altijd zo’n flesje tappen bij de oil&vinegar.

1 like

oh meh wat stom :frowning: Goed om te weten wel!
Miele is trouwens idd een supergoed merk, vroeger een wasmachine van gehad en dat ding was 20 jaar oud ofzo en werkte nog supergoed.

2 likes

Ik heb ook een Miele. Best oud ding maar werkt top. Je moet eigenlijk even kijken naar het aantal Watt, dat zegt alles over de zuigkracht.

Klopt niet, tegenwoordig is alles veel minder watt maar zelfde/betere zuigkracht.
@anon18050057 Ik zou ook voor met zak gaan, heb het tijdje terug uitgezocht en voor hetzelfde geld kun je altijd beter voor met ipv zonder zak gaan.
Consumentenbond zoekt van alles uit, je kan een gratis proef abo nemen op de website en dan rapporten lezen! Zo heb ik er eentje uitgezocht.

1 like

Mensen die lid zijn van de postcode loterij hebben kaartjes gekregen om bij de AH voor €12,50 aan vegetarisch eten te besteden.
Ik heb meerdere kaarten gekregen van mensen. Weet iemand of je ze ook allemaal in een keer mag gebruiken of mag je telkens maar één gebruiken?

Super! Dankjewel voor je reactie!

1 like

Vergeet ze ook niet te activeren eerst :grimacing:

1 like