Hen! https://decorrespondent.nl/4748/geen-man-of-vrouw-dan-ben-je-voortaan-een-hen/1050864703020-d399a42e
Volgens mij is dit hen of hun
hén? dat vind ik nou echt geen goeie oplossing.
lang lang geleden kende ik trouwens mensen die ‘xij’ schrijven ipv ‘hij’ en ‘zij’. mja. tis een lastige.
Ik heb 'm nu ongeveer 2 maanden. Is een hele fijne telefoon. Wat wil je weten?
Hullie!
Nee grapje, hoop dat we gewend raken aan een mooie oplossing, uiteindelijk is het maar taalvernieuwing, in het begin gek maar wel nodig.
Heeft er iemand de Samsung A50? Zo ja, bevalt 'ie? Of heeft iemand andere aanraders voor een fijne telefoon uit het middensegment?
Had je de review op tweakers al gelezen? Zijn ook wat vergelijkingen met andere midrange-telefoons. Ik vind zelf bijv. een goede camera veel belangrijker dan een lange accuduur.
Ik heb deze sinds een week, bevalt prima tot nu toe. Wel heb ik niet super hoge eisen aan telefoons, maar vooral het grote geheugen, batterijvermogen en scherm gaven de doorslag deze te nemen. Ook omdat deze wordt aangeprezen als veel voor je geld.
Ik vind 'm prima. Helemaal voor deze prijscategorie. De vingerscanner is na de update verbeterd, nu doet ie het eigenlijk altijd meteen.
Ik had hiervoor ook een S8. Die wilde ik eigenlijk wel houden, maarja toen liet ik m kapot vallen…
Hij maakt hele mooie foto’s. De nachtstand is ook heel goed en als je wat “proffesioneler” wilt fotograferen zitten er best wat extra functies op. Maar dat moet je wel even uitvogelen.
Ik vind de s-pen vooral fijn om stukjes tekst (die je normaal niet kunt selecteren) uit bijvoorbeeld een screenshot om te zetten naar tekst. Ook heb ik nu een tekenprogramma gedownload en dat werkt ook goed. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik dat pennetje verder niet bijzonder vaak gebruik.
In ieder geval ben ik er heel blij mee. Vind het formaat ook goed, hij is wel iets groter dan de S8. De Note10+ vond ik persoonlijk te groot.
Ik heb deze nu een paar maanden en ben er super blij mee…
Ik vind de lange accuduur fijn, had hiervoor een iPhone en die moest ik gedurende dag al opladen als ik m enthousiast gebruikt had.
De camera is niet top, maar overdag wel, vooral in t donker niet zo.
Vinger scanner doet t bij mij gewoon goed.
Vinden jullie oordopjes met zo’n ingebouwd microfoon dingetje handig of niet? Ik moet nieuwe hebben en bel semi-regelmatig in de trein, maar twijfel of het nou echt toegevoegde waarde heeft of dat ik gewoon weer m’n vertrouwde super-basic oortjes koop.
Ik gebruik die microfoon echt zelden. Als iemand mij belt of ik moet bellen en ik heb mijn handen vrij dan bel ik gewoon op de normale manier. Vind die oortjes zo lastig. Als het microfoontje niet goed zit moet je hem alsnog vastpakken en als het heel druk ergens is verstaat de andere kant je ook niet zo goed (al kan dat ook aan mijn oortjes liggen hoor).
Enige wat ik wel heel handig vind is dat ik de muziek kan bedienen en het volume kan veranderen met die oortjes als mijn telefoon in mijn zak zit. Daarom koop ik die meestal in plaats van gewone. Maar verder vind ik het niet echt een must.
en @pastelzwart Dankjulliewel! Fijn om meerdere ervaringen te horen. Dat van het volume veranderen klinkt ook wel heel handig, had ik nog niet eens aan gedacht. Met de oortjes die ik op het oog heb is het prijsverschil met en zonder vrij klein dus ik ga het maar gewoon eens proberen denk ik, en als ik het niks vind koop ik de volgende keer weer normale
Heeft iemand hier toevallig ervaring met verstandskiezen laten trekken onder narcose?
Ik kreeg geen toestemming van mijn tandarts achteraf ook niet nodig geweest denk ik.
Oh no waarom kreeg je geen toestemming?
De tandarts hier doet dat zelf, dus hoop eigenlijk dat ik het op die manier kan doen en dan alle 4 tegelijk + een gaatje vullen dat er blijkbaar zit. Dan ben ik in één keer klaar ermee. Durf echt niet die dingen laten te trekken. Krijg mjn mond ook helemaal niet ver open
Is dit in NL?
Ja
Sorry beetje kort berichtje maar was aan het eten en was zo benieuwd. Ik dacht dat je ze nooit tegelijkertijd eruit mocht halen ivm zwelling, of is dit achterhaald?
Maar super chill dat dat bij jou kan. Bij zeuren ze er al tijden om, maar vond het de vorige keer zo vies dat ik mijn 2e verstandskies gewoon laat zitten .