Haha geeft niet hoor. Smakelijk!
Ik weet niet of ze alle vier er op die manier tegelijk uit kunnen hoor. Dat ga ik bij de volgende afspraak vragen, daarom vroeg ik me af of iemand hier ervaring mee had. Had inderdaad ook gelezen dat er kans is op zwelling, en het daarom niet overal gedaan wordt, maar ik kwam ook verhalen tegen dat het wél kan en mensen het hebben laten doen.
Lijkt me echt heel nasty om dat te moeten ondergaan dus alles in eens heeft wel echt mijn voorkeur. Hik er al jaren tegenaan maar nu moeten ze er echt uit voordat ik er straks enorm last van ga krijgen
Zit er hier iemand op de UvA die een artikel voor me zou kunnen downloaden? Het gaat om een artikel waar ik zelf aan mee heb geschreven, maar ik heb alleen het manuscript gekregen dat is ingeleverd (wat er lelijk uitziet). Ik zou graag ook het ‘gewone’ artikel in volle omvang willen hebben. Het is, voor zover ik dat kan zien, wel te downloaden via de UvA bibliotheek, maar ik ben geen student meer.
dan moet die waarschijnlijk ook toegankelijk zijn voor andere universiteiten? dan kan ik t wel proberen
Die stond er zelf niet achter, vooral omdat er 3 uit hoefde waarvan er maar één echt vervelend zat. Ik vond het achteraf echt meevallen, dat zegt wat aangezien ik bij een angst tandarts zit.
Hm ja ik hoor zoveel wisselende verhalen. angsttandarts is inderdaad wel fijn lijkt me. Heb daar ook over getwijfeld maar de dichtstbijzijnde zit alsnog best ver.
Maar ik vind het idee dat er iemand zo ver in je mond zit te frutten en dat gekraak zo nasty. Ben daar echt bang voor. Verdoving boeit me op zich niet maar de rest…daar lig ik nu al wakker van.
Zie nu alleen dat verzekering narcose niet dekt dus dat moet je zelf betalen. Meh wat een ellende joh.
Die narcose is volgens mij heftiger dan het trekken. Ja fijn is het niet maar het is zo gebeurd.
Nee ja een narcose lijkt me ook niet heel top. Ga eerst maar eens vragen wat voor opties er überhaupt zijn. Zag dat ze ook met lachgassedatie werken. Misschien is dat ook nog een optie
Ik zou zeggen 5 a 10 minuten. Maar je kan het het beste gewoon eens uitproberen voor de maatregel in gaat. De gemiddelde snelheid op een 130 weg is 122 en op een 100 weg 102, dus in gemiddeldels verlies je geen 30 km per uur maar maar 20.
Dit is natuurlijk niet echt nuttige info voor je want hoe iemand het beleeft is persoonlijk en kan van heel veel factoren afhangen, maar toch, misschien heb je er iets aan om positieve ervaringen te horen. Al mijn verstandskiezen zijn ook getrokken, twee bij de kaakchirurg en twee bij de tandarts, en allebei de keren zijn me echt heel erg meegevallen, zowel het trekken zelf als het herstel. Ik had me op veel ergere pijn ingesteld maar eigenlijk weinig last gehad.
Zoals @Luzarl zegt, iets van 5 tot 10 minuten. Mijn traject is ook 50km en ik rijd er zonder files 35 minuten over, maar meestal is dit een uur doordat het erg druk is. Bij medium drukte is het drie kwartier rijden. Bij mij is 4/5 100 en 1/5 130.
@Planeet ik moet ook nog een gaatje laten vullen en misschien zit er nog eentje aan de andere kant tussen twee kiezen, dat kon hij niet goed zien nu. Dus dat moet ik ook nog laten doen. Nu gaat dat op zich nog wel. Vind die verdoving ook niet zo erg behalve dat dikke lip gevoel haha. Maar het is vooral dat gefrot wat ik echt heel naar vind. Zeker als het dan ook nog zo diep in je mond is. Gewoon een gaatje vullen ben ik niet echt bang voor.
Maar beginnen met eentje is misschien wel een goed idee ja. Al is de kies die er het snelste uit moet ook meteen de lastigste.
@NoTime dankjewel! De napijn ben ik ook niet echt heel bang voor. Ben op zich wel wat gewend. Misschien had ik ook niet moeten googlen naar ervaringen haha
Vind het wel echt kut dat we straks nog maar 100 mogen. Natuurlijk in spits ben ik al blij dat we 80 gaan, maar ik rij ook veel overdag. Ben ook heel benieuwd hoe het op de weg gaat zijn straks, nu hebben veel mensen al moeite om de juiste snelheid aan te houden.
Zou ook graag elektrisch willen, maar de modellen met een hoge actieradius zijn niet te betalen en ik maak best veel km op een dag en ben dan echt bang dat ik dan een keer ergens stil kom te staan .
Ik mocht bij de kaakchirurg gewoon mijn muziek aan met oordopjes. Dit was echt super fijn. Heb het gekraak en boren enzo hierdoor helemaal niet meegekregen. Ook gaf mijn kaakchirurg aan dat als het niet ging, hij dan de behandeling zou stoppen en ik de volgende dag alsnog onder narcose zou kunnen. Misschien kun je dit ook proberen? Dat idee maakte mij namelijk veel rustiger.
De behandeling viel mij heel erg mee trouwens. Heb het idee dat je vaak alleen de horror verhalen hoort, maar dat hoeft dus helemaal niet zo te zijn. Mijn ervaring was erg positief. De kaakchirurg wilde mij eigenlijk onder narcose brengen omdat het een gecompliceerde verstandskies was. Ik wilde dit zelf juist niet, want ik ben erg bang voor narcose. Uiteindelijk was het binnen ongeveer tien minuten gedaan onder lokale verdoving. Ik moet nu nog wel een keer terug voor de andere kant, maar ik ben daar door deze ervaring nu helemaal niet bang meer voor.
Onder narcose halen ze ze vaak wel allemaal tegelijk eruit, dus dan ben je er in 1 keer vanaf. Het herstel lijkt me alleen wel vervelender. Ik was blij dat ik met de andere kant kon eten al gelijk dezelfde dag als de behandeling. Kan me voorstellen dat dit lastiger is wanneer beide kanten gezwollen zijn.
Oordopjes is wel echt een goed idee! Daar had ik nog geeneens over nagedacht. En stoppen en alsnog onder narcose ook.
Ik ga dat zeker bespreken bij de volgende afspraak. Thanks voor de tips
Dan rijd je dus 33 minuten lang 130km/u. In die tijd rijd je dan 130/60 * 33=71,5 kilometer. Met een snelheid van 100km/u zou je daar 71,5/100 * 60=43 minuten over doen. Dus tien minuutjes langer.
Maar dit is wel met de aanname dat je nu op het hele stuk inderdaad 130 kan rijden in het verkeer.
Ja! Stuur me maar een pb! Moet nu wel de deur uit dus reageer dan later vandaag!
Essence max definition volume of princess lash
Dit is ook mijn favoriet!
Essence i love extreme