Durf te vragen #2

@Planeet ik moet ook nog een gaatje laten vullen en misschien zit er nog eentje aan de andere kant tussen twee kiezen, dat kon hij niet goed zien nu. Dus dat moet ik ook nog laten doen. Nu gaat dat op zich nog wel. Vind die verdoving ook niet zo erg behalve dat dikke lip gevoel haha. Maar het is vooral dat gefrot wat ik echt heel naar vind. Zeker als het dan ook nog zo diep in je mond is. Gewoon een gaatje vullen ben ik niet echt bang voor.
Maar beginnen met eentje is misschien wel een goed idee ja. Al is de kies die er het snelste uit moet ook meteen de lastigste.

@NoTime dankjewel! De napijn ben ik ook niet echt heel bang voor. Ben op zich wel wat gewend. Misschien had ik ook niet moeten googlen naar ervaringen haha

Vind het wel echt kut dat we straks nog maar 100 mogen. Natuurlijk in spits ben ik al blij dat we 80 gaan, maar ik rij ook veel overdag. Ben ook heel benieuwd hoe het op de weg gaat zijn straks, nu hebben veel mensen al moeite om de juiste snelheid aan te houden.

Zou ook graag elektrisch willen, maar de modellen met een hoge actieradius zijn niet te betalen en ik maak best veel km op een dag en ben dan echt bang dat ik dan een keer ergens stil kom te staan .

1 like

Ik mocht bij de kaakchirurg gewoon mijn muziek aan met oordopjes. Dit was echt super fijn. Heb het gekraak en boren enzo hierdoor helemaal niet meegekregen. Ook gaf mijn kaakchirurg aan dat als het niet ging, hij dan de behandeling zou stoppen en ik de volgende dag alsnog onder narcose zou kunnen. Misschien kun je dit ook proberen? Dat idee maakte mij namelijk veel rustiger.

De behandeling viel mij heel erg mee trouwens. Heb het idee dat je vaak alleen de horror verhalen hoort, maar dat hoeft dus helemaal niet zo te zijn. Mijn ervaring was erg positief. De kaakchirurg wilde mij eigenlijk onder narcose brengen omdat het een gecompliceerde verstandskies was. Ik wilde dit zelf juist niet, want ik ben erg bang voor narcose. Uiteindelijk was het binnen ongeveer tien minuten gedaan onder lokale verdoving. Ik moet nu nog wel een keer terug voor de andere kant, maar ik ben daar door deze ervaring nu helemaal niet bang meer voor.

Onder narcose halen ze ze vaak wel allemaal tegelijk eruit, dus dan ben je er in 1 keer vanaf. Het herstel lijkt me alleen wel vervelender. Ik was blij dat ik met de andere kant kon eten al gelijk dezelfde dag als de behandeling. Kan me voorstellen dat dit lastiger is wanneer beide kanten gezwollen zijn.

1 like

Oordopjes is wel echt een goed idee! Daar had ik nog geeneens over nagedacht. En stoppen en alsnog onder narcose ook.
Ik ga dat zeker bespreken bij de volgende afspraak. Thanks voor de tips

Dan rijd je dus 33 minuten lang 130km/u. In die tijd rijd je dan 130/60 * 33=71,5 kilometer. Met een snelheid van 100km/u zou je daar 71,5/100 * 60=43 minuten over doen. Dus tien minuutjes langer.

Maar dit is wel met de aanname dat je nu op het hele stuk inderdaad 130 kan rijden in het verkeer.

1 like

Ja! Stuur me maar een pb! Moet nu wel de deur uit dus reageer dan later vandaag!

Essence max definition volume of princess lash

1 like

Dit is ook mijn favoriet!

1 like

Hier ook de Lash Princess van Essence!

4 likes

Essence i love extreme

Deze! Word wel beter na een paar dagen. Ik gebruikte vroeger Chanel inimitable, maar heb hem vervangen voor deze.

1 like

Weet iemand van welk merk deze tas is? Ik durfde het niet te vragen en dacht dat ik het later wel op internet kon vinden aan de hand van deze foto maar helaas. Er zit een embleem op de tas met de initialen A.T. erop.

EDIT: Opgelost, ik heb m’n artikel :tada:

1 like

Ik kan hem downloaden! Stuur maar een pm met waar ik hem naar toe kan mailen

2 likes

ah is al geregeld zie ik door @zwaardvis, mooi!

1 like

Ja! Ik heb er 3 in het Ikazia in R’dam in een keer laten doen (omdat de eerste een rampenplan was). Geen extreme zwelling, wel een week vloeibaar gegeten. Mocht je vragen hebben ofzo, stuur maar een pb :slight_smile:

1 like

Is er hier iemand die bij het UWV werkt of verstand heeft van arbeidsrecht, met name over beëindigingsvergoedingen?

Het gaat over ww en fictieve opzegtermijn maar kan de info niet vinden online. Zou graag in pb verder toelichten.

Wat zijn leuke boekjes om te geven aan een kind van 1,5 jaar?

https://www.bol.com/nl/p/jip-en-janneke-dieren/1001004008509211/

Deze! Of iets uit die serie

1 like

Nijntje grote aanwijsboek

2 likes