Durf te vragen #2

Wie was hier ook alweer de cavia mama?

Misschien vind je haar in het knaagdierentopic!

1 like

Ik heb een Magimix inderdaad! Hij is super krachtig en ik heb nog niets gevonden wat hij niet aankan. Mijn vriend is kok en zweert ook bij deze machine, wordt ook veel in restaurants gebruikt. Er zitten veel verschillende opzetstukken bij (ook om hem bv als blender in te zetten) en hij komt af en toe voorbij met een goede aanbieding. Ik vind hem het geld echt waard!

Iemand aanraders voor oordoppen voor naar feesten/de kroeg?

Ik vind op maat gemaakte oordoppen echt het allerbeste! Maar als je dat te duur vindt omdat je het bijvoorbeeld te weinig gebruikt, dan kan ik deze erg aanraden:

https://www.schoonenberg.nl/gehoorbescherming/gehoorbescherming-tegen-muziek/proactiv-music/

Ik kreeg een setje van deze mee toen ik moest wachten op mijn op maat gemaakte. Ze zijn van soepel materiaal en redelijk smal, dus het voelt heel fijn aan in je oren. Bij andere merken kreeg ik vaak last van druk op verkeerde plekken of dat de oordop langzaam uit m’n oor ging omdat ‘ie te dik was.

Ik heb hem, is een prima ding, nooit problemen mee (had ik met andere telefoons om de haverklap)

1 like

Thx!Welk model heb jij precies? Weet niet of er veel verschil is tussen de modellen?

Ik heb de 3200 XL, er is ook nog een grotere (4200), maar dat vond ik voor thuis niet nodig! En er zijn ook een aantal kleinere natuurlijk, maar deze vind ik perfect!

Ik heb nog niet zo lang een 7 en zelfs dat vind ik het waard!

1 like

Ik ben op zoek naar speelgoed van -volgens mij- de jaren 90. Maar kan het nergens vinden.

Het is een soort half rond rubbertje (hard rubber) wat je om kunt klappen. Je moest het op de grond zetten en n een aantal seconden klapte hij heel hard om en vloog het de lucht in.
Iemand toevallig enig idee waar ik het over heb?


Deze?

2 likes

Ja!!!heb je toevallig een link?

Ik weet precies wat je bedoelt! Ben meteen even gaan googelen en blijkbaar heet het een plopper.

2 likes

https://m.dutch.alibaba.com/p-detail/plastic-jumping-half-ball-promotional-toy-60108106428.html?language=dutch&redirect=1

Ik heb het gevonden op ‘plastic springen halve bol’ haha :joy: Echt te vaak gespeeld met deze dingen vroeger. Alleen soms sprongen ze te vroeg en kwamen ze in je gezicht.

2 likes

Haha creatief bedacht!
Super bedankt, ga er eentje kopen. Ik kan me herinneren dat ik het best spannend vond omdat hij idd te snel kon ploppen.

1 like

Welk merk witte muurverf is het beste? Gewoon huismerk van een bouwmarkt of een specifiek merk? En welke wittint vinden jullie het mooiste en waarom? Ik zie even door de bomen het bos niet meer haha

Ik heb als muur- en plafondverf Trimetal (magnatex) gebruikt. Is echt een goede, dekkende verf die ook schoon te maken is.
Ik had gewoon ongemengd wit, maar dat is afhankelijk van je huis. In een oud(er) huis zou ik geen spierwit doen, maar een ral. Daar kan ik je niet mee helpen.
Verder gebruik ik het liefst Sikkens, Wijzonol of Sigma. Gewoon de merken die schilders ook gebruiken. Het lijkt duur, maar valt reuze mee, omdat je niet 4 lagen hoeft aan te brengen voordat het dekt.

Haha verschrikkelijke dingen.
Vorig jaar lagen ze bij de action, kwamen op elk kinderfeest wel voorbij.
Weet niet of ze ze nog steeds hebben.

1 like

Ik was al aan het kijken naar de 5200 XL maar dat is dus wss niet echt nodig voor ‘gewoon’ gebruik :joy:

1 like

Ugh trauma’s. Op je wang of hand ofzo deed het echt fakking pijn.

2 likes