Heeft iemand nog een kortingscode voor Wehkamp?
Gierige modus uit
Heeft iemand nog een kortingscode voor Wehkamp?
Gierige modus uit
Wat betekent die afkorting die ik hier vaak zie ‘NMSMVPE’ o.i.d.? De betekenis begin ik inmiddels wel een beetje te vermoeden maar waar staat het voor? Enlighten me!
Niet mijn smaak maar veel plezier ermee
Niet mijn smaak maar veel plezier ermee.
Dat werd veel gezegd in shop topics op het oude EGF. Echt een eeuw geleden.
Heeft iemand tips om koffie te leren drinken? Mijn ouders hebben een Nespresso apparaat met melkopschuimer gekocht, dus cappuccino opties en dergelijke kunnen ook.
Misschien beginnen met een latte macchiato? Daar zit niet zoveel koffie in/is meer melk. Eventueel met een scheutje siroop erin. Die heb je in verschillende smaken en maakt de koffie zoeter. Dan kun je daarna steeds wat meer koffie en minder melk doen en experimenteren wat je lekker vindt en wat niet.
Of beginnen met van die chocolade koffie. Dat is meer chocomel met een vleugje koffie, alleen weet ik niet of ze die ook hebben voor Nespresso. Wel voor Dolce Gusto eigenlijk.
IK ZEI TOCH WACHTEN!!!
Maar koffie heeft wel een andere werking dan havermout. Ik lustte ook geen koffie maar kon op mijn eerste stage soms mijn ogen niet meer openhouden dus daar heb ik koffie ‘leren’ drinken. Heb af en toe gewoon echt caffeine nodig en je kunt niet overal een blik monster opentrekken ofzo
Ik hoor juist wel van veel mensen dat ze vrij snel na havermout weer trek hebben, dus misschien is dat ook geen wondermiddel. Ik vind het in ieder geval ook goor!
Pfff ja ik heb een uur later alweer honger.
Maar goed ik heb gewoon 24/7 honger eigenlijk
Ik heb voor het eerst Dr Martens en ze knellen echt haaaard bij de wreef.
Hoelang duurde het bij jullie voor ze ingelopen waren?
Ja die wreef echt ellende, mijn lak (ik weet geen modellen heb deze tweede hands) doen na 4 maanden nog pijn.
Die wreef doet bij mij na jaren nog steeds pijn. Heb gewoon het gevoel dat die heel klein worden gemaakt? Soms moet ik mijn schoenen opnieuw aandoen en dan doen ze wat minder pijn, maar ik blijf het wel voelen.
@Willem @Blush @Vaiana omg dit geeft echt geen goede hoop!!! Als het zo blijft ga ik ze proberen laten oprekken bij de schoenmaker
Bij mij deed dat echt alleen de eerste drie dagen pijn
Kijk dit zijn de berichten die ik wil lezen @Luzarl en @Canvastas, ik wil ze al zo lang maar ben echt bang voor de pijn.
Weet iemand een recept voor een luchtige witte chocolade mousse? Online staan er zoveel dat ik het lastig vind te bepalen welke goed zijn.
Ik heb echt 0 last gehad met inlopen, was op het ergste voorbereid maar geen een blaar of pijn in mijn voeten gehad
(Ik heb trouwens de 1460)
Ik heb ze tweedehands, maar wel ongedragen, gekocht en het zijn de 1460 Broder. Van een leer met een aparte structuur, beetje mat/dof.
Als ik ze niet ingelopen krijg ga ik ze proberen op te laten rekken maar vooralsnog had ik er vertrouwen in dat ik ze zou inlopen
Gewoon bij de schoenmaker brengen voor €5,-. Waarom zou je pijn lijden? Het ze daar rechtstreeks vanuit de winkel gebracht en totaal geen moeite gehad ze in te lopen.