Ze gaan echt heerlijk zitten. Echt. Ik beloof het
Bij koffie is het hier ook gewoon niet mijn smaak veel plezier ermee. Ik geloof eigenlijk niet in iets leren drinken hooguit dat soms je smaak later verandert.
Ik heb ergens gelezen dat je ze ook warm kunt fƶhnen en dan gewoon aandoen, dan vervormt dat harde stuk een beetje. Een tijdje geleden heb ik dat geprobeerd bij andere schoenen (leren chelsea boots) en die omvorming was niet permanent, maar het hielp wel een beetje! En verder inlopen met dikke dubbele sokken. Dat is als het koud wordt niet eens zoān straf.
Ik heb 15 jaar geleden dr martens gekocht die ik elk jaar maar 2 dagen droeg want zeer maar wilde ze niet weg doen want duur. Ik draag ze pas weer sinds 3 jaar ofzo en nu lopen ze heerlijk haha. Kan dus even duren
Ik zoek een fijn vergiet. Sommige vergieten hebben zulke kleine gaatjes dat ik het niet goed kan afwassen, terwijl andere vergieten weer te grote gaten hebben dat de rijst eruit valt.
Kent iemand een website waar je een zelfgemaakte digitale (kerst)kaart kunt uploaden en dat zij 'm dan gaan versturen naar 100 verschillende mensen? PostNL deed dit eerst, maar nu niet meer?
Oh 100 verschillende mensen wel haha! Dat maakt 't lastig, want dat zijn dus allemaal verschillende adressen en we willen dat niet handmatig doenā¦
Een beetje een late reactie en ik zie dat nu veel maten zijn uitverkocht maar ik heb deze van de h&m. Je zou het bijvullen van de maten in de gaten kunnen houden:
Ik ben zelf ook 1.60, en lengtemaat 28 is van deze echt perfect op de enkel. Pijpen lopen smal toe en het gaat niet uitlubberen bij de knieƫn!
Ik moet vrijdag in mn eentje naar Londen voor werk. Nu wou ik eerst met een taxi/uber van Heathrow naar het centrum gaan (kosten worden vergoed), maar vooral voor de terugweg rond zes uur ās avonds ben ik bang voor drukte op de weg - ik heb namelijk twee uur en 15 minuten voordat mn vlucht gaat en het is al iets langer dan een uur rijden als alles perfect verloopt. Nu zag ik dat je ook met de metro kan (moet bij St. Jamesās Park in de buurt zijn). Dan doen ik er ook een uur over, maar natuurlijk geen last van files. Iemand advies wat te doen? Is de metro een goede optie?
Ik zoek goede, betaalbare shapewear voor het buikgebied. Ik vind Spanx iets te prijzig
Oeh ja terug is wel druk hoor rond die tijd! Denk dat het ov sowieso voor de terugweg een betere optie is. Wel rekening mee houden dat Heathrow ook echt enorm is he? Je staat niet zomaar buiten (en weer binnen).
Stomme vraag, maar wat kan je doen tegen kwijlen tijdens het slapen? Heb hier meestal last van als ik moe ben. Meestal word ik op tijd wakker om het in te slikken, maar gisteren werd ik wakker en zat het overal, op mijn kussen in mijn haar, heel mijn gezicht, zo vies haha.
Volgende week is die cellular beauty van de lidl er weer en de vorige keer werd die veelal geprezen. Maar welke van de lijn is het best/fijnst als ik het wil proberen?
Kan je voor rijst niet beter een zeef gebruiken? Doe ik wel altijd
Thanks, dat is ook een goede ja. Denk dat ik maar lekker met de metro ga.
Na 3 lekke banden bij 2 verschillende fietsen in de afgelopen maand ben ik het goed zat om telkens te moeten lopen met mijn gemankeerde fiets aan de hand als er weer eens iets is geknapt, of met tachtig andere mensen in een snikhete bus naar mijn werk te moeten omdat mijn spatbord heeft besloten mijn voorband op te eten.
Dus: heeft hier iemand Swapfiets? Zijn jullie er tevreden over?
Ik kwijl altijd als ik een verstopte neus heb. Dus: (zoutoplossing) neusspray voor het slapengaan?
Ik heb al een jaar swapfiets en is super top
Ja is heel chill!
Ik vond het serum heel fijn, trekt snel in en maakte mn huid zacht
Dus bedankt voor de memo dat het weer komt