Durf te vragen #2

Haha verschrikkelijke dingen.
Vorig jaar lagen ze bij de action, kwamen op elk kinderfeest wel voorbij.
Weet niet of ze ze nog steeds hebben.

1 like

Ik was al aan het kijken naar de 5200 XL maar dat is dus wss niet echt nodig voor ‘gewoon’ gebruik :joy:

1 like

Ugh trauma’s. Op je wang of hand ofzo deed het echt fakking pijn.

2 likes

Ja nogal he haha! Ik kan het mij ook nog zo goed herinneren. Echt pijnlijke rot dingen haha.

Magimix kan echt alles. Wel duur :sob:.

1 like

Hahah nee die is wel heel groot! Ik vind die 3200 echt perfect. De Bijenkorf heeft meestal alle formaten wel staan, dan kun je ze even vergelijken!

1 like

afbeelding
Wij hebben deze gebruikt in heel het huis, als het nat is is het roze maar het droogt wit op dus super handig omdat je precies ziet waar je gebleven bent.

Ik ben ook op een Magimix aan het azen. Zijn maar met zijn 2en maar wilde de 4200 omdat deze ook een opzetstuk voor de spiralizer heeft
 kan hij ook kleinere hoeveelheden aan?

Als het goed is zitten er verschillende formaten “kommen” bij, dus dat moet geen probleem zijn! Bij mijn 3200 heb ik 3 formaten en bij de 4200 zitten er twee bij voor zover ik het nu kan zien.

1 like

Weet iemand wat ik met deze maten moet? Ik wil een broek voor m’n vriend bestellen (hij draagt normaal breedtemaat 30 ongeveer) maar hier staan maten 38 - 40 - 42- 44. Zijn dat jeansmaten waar ik niks van af weet, of vrouwenmaten? help!

https://www.mangooutlet.com/nl/heren/broeken-casual/gecombineerde-gestructureerde-regular-fit-broek_43010480.html?c=92&n=1&s=prendas_he.familia;131,132

Deze kan je ook ‘gewoon’ kopen bij www.lobbes.nl een online speelgoedwinkel. Ze hebben daar leuke kleurtjes en zelfs met glitters!

1 like

Is er iemand die mario kart tour speelt en mij als vriend wil :joy: Ik heb nog twee vrienden nodig om mijn challenge te halen :thumbsup:

Ok als je iets in het buitenland wilt bestellen en geen gezeik wil over terugbetalen als iets niet goed gaat, kun je dan het beste paypal gebruiken? Heb nu dus gekloot met dat ik betaald heb in euro en retour krijg in dollars wat een aanzienlijk verschil is (dit is niet een verandering in koers). Maar wil wel opnieuw een bestelling doen want I need dis stuff :’).

Dit is echt alleen dan voor als de bestelling NIET komt want qua maten weet ik precies wat ik nodig heb dus retour hoeft er niets. Het gaat om Victorias Secret -__-

Vallen Dr. Martens Jadon’s true to size? Ik heb een 38 in zowel de 1460’s als de chelsea boots.

Bij mij werd de top 10 vaak uitgenodigd voor een bezichtiging en pas als 1/9 nee had gezegd of papieren niet in orde had oid dan had je geluk. Maar bij ons huidige huis stond ik op 12 en kreeg toch een uitnodiging, ik dacht ja doei heeft toch geen zin, maar dus toch gegaan en toen ik binnen kwam zei die man dat iedereen voor ons was afgewezen/niet op komen dagen en ik nu dus op 1 stond.

3 likes

Bij m’n vorige huis werd ook de top 10 uitgenodigd. Ik was nr. 8 en nr. 1 tm 7 hadden de papieren niet in orde of kregen de financien (borg, servicekosten enz. voor de eerste betaling) niet rond en kreeg ik het.

1 like

Beetje laat, maar Sushi go!

Ik ben 1x 7e geworden en was nog nooit zo hoog geëindigd dus hoopte toen ook op een uitnodiging en dat de rest het niet wilde/de boel niet op orde had, maar nooit een uitnodiging ontvangen :upside_down_face: Iemand anders die ik ken dan weer wel die ook als 7e geëindigd was (en heeft het huis toen ook gekregen). Denk dat het afhankelijk is van de woning ook, en of dat ze groepsbezichtigingen doen of niet.

1 like

Die documenten zijn echt een reden waarop het vaak misloopt, dus goed dat je ze hebt en er maar zo weinig mensen voor je zijn! Bij mijn huis waren we op nummer 1 ingeloot, maar toen moesten we megasnel allerlei documenten hebben die niet zo makkelijk te krijgen zijn en daarna moesten we wachten tot er een acceptatie kwam en een datum voor de sleuteloverdracht. Wij zaten vet in de stress want we hadden tickets om mijn schoonmoeder in Afrika op te zoeken en we werden steeds banger dat die overdrachtsdatum in die reis zou vallen (en we konden niet meer gratis vluchten annuleren dus dan zouden we al dat gespaarde geld kwijt zijn want dan waren we niet gegaan). Gelukkig kregen we daags voor vertrek de sleutel, maar die vrouw zei toen, ja als jullie vandaag weg waren geweest had de volgende het huis gekregen :flushed: dus NA acceptatie van de documenten. Ik wil maar zeggen, de kans is echt groot dat iemand boven je iets niet op orde heeft of de sleuteloverdracht mist oid, er is nog een kans!

1 like

Ik werd in de week na de sluitingsdatum uitgenodigd om de week daarna langs te komen.

1 like