@Pippi @anon79778179 @suvi Bedankt voor de uitleg! Is netter/‘liever’ dan ik dacht, haha.
Als je ze zelf inloopt vormen ze zich naar je voeten en gaan ze uiteindelijk alleen maar lekkerder zitten. Het is even een klus, maar zo werkt het gewoon met leren schoenen…
Maar daar veranderd de schoenmaker ook niets aan. Ze zei tegen mij dat ik ze gelijk moest dragen zodat ze naar mijn voeten ging staan, ze makken alleen het leer iets soepeler.
Ik vond deze heel lekker. Door de yoghurt wat frisser. Deed er zelf nog fruit bovenop, bv blauwe bessen.
Ik wil een vriendin voor haar verjaardag een kaasproeverij/echt goede kaasplank in restaurant cadeau doen. Heeft iemand tips?
Geen idee maar ik zou dit zoooo graag willen krijgen . Dus ik lees zeker even mee!
https://abrahamkef.nl/vestigingen/proeflokaal/
Deze is vaak genoemd in Amsterdam topic. @grace kan je meer vertellen
Ik heb die van mij nu een keer of 10 gedragen (volledige dagen) en het knellen bij de wreef wordt wel minder maar ik vind ze echt heel oncomfortabel. Ik kan me op dit moment echt niet inbeelden dat ze ooit even comfortabel zouden zijn als een sneaker. En ik vind ze ook heel klein en smal vallen. (Sorry niet echt een antwoord op je vraag.)
Bij Only en VERO MODA hebben ze wel eens jeans in lengtemaat 28! Bij h&m en mango koop ik meestal broeken die normaal gesproken zijn bedoeld als 7/8e broek en bij mij dan juiste lengte zijn.
Ze gaan echt heerlijk zitten. Echt. Ik beloof het
Bij koffie is het hier ook gewoon niet mijn smaak veel plezier ermee. Ik geloof eigenlijk niet in iets leren drinken hooguit dat soms je smaak later verandert.
Ik heb ergens gelezen dat je ze ook warm kunt föhnen en dan gewoon aandoen, dan vervormt dat harde stuk een beetje. Een tijdje geleden heb ik dat geprobeerd bij andere schoenen (leren chelsea boots) en die omvorming was niet permanent, maar het hielp wel een beetje! En verder inlopen met dikke dubbele sokken. Dat is als het koud wordt niet eens zo’n straf.
Ik heb 15 jaar geleden dr martens gekocht die ik elk jaar maar 2 dagen droeg want zeer maar wilde ze niet weg doen want duur. Ik draag ze pas weer sinds 3 jaar ofzo en nu lopen ze heerlijk haha. Kan dus even duren
Ik zoek een fijn vergiet. Sommige vergieten hebben zulke kleine gaatjes dat ik het niet goed kan afwassen, terwijl andere vergieten weer te grote gaten hebben dat de rijst eruit valt.
Kent iemand een website waar je een zelfgemaakte digitale (kerst)kaart kunt uploaden en dat zij 'm dan gaan versturen naar 100 verschillende mensen? PostNL deed dit eerst, maar nu niet meer?
Oh 100 verschillende mensen wel haha! Dat maakt 't lastig, want dat zijn dus allemaal verschillende adressen en we willen dat niet handmatig doen…
Een beetje een late reactie en ik zie dat nu veel maten zijn uitverkocht maar ik heb deze van de h&m. Je zou het bijvullen van de maten in de gaten kunnen houden:
Ik ben zelf ook 1.60, en lengtemaat 28 is van deze echt perfect op de enkel. Pijpen lopen smal toe en het gaat niet uitlubberen bij de knieën!
Ik moet vrijdag in mn eentje naar Londen voor werk. Nu wou ik eerst met een taxi/uber van Heathrow naar het centrum gaan (kosten worden vergoed), maar vooral voor de terugweg rond zes uur ‘s avonds ben ik bang voor drukte op de weg - ik heb namelijk twee uur en 15 minuten voordat mn vlucht gaat en het is al iets langer dan een uur rijden als alles perfect verloopt. Nu zag ik dat je ook met de metro kan (moet bij St. James’s Park in de buurt zijn). Dan doen ik er ook een uur over, maar natuurlijk geen last van files. Iemand advies wat te doen? Is de metro een goede optie?
Ik zoek goede, betaalbare shapewear voor het buikgebied. Ik vind Spanx iets te prijzig