Durf te vragen #2

Oh ja thanks voor de tip! Dat is inderdaad ook wel een optie. Denk alleen wel dat dat op hem minder indruk maakt dan een echte advocaat. Wanneer hij juridisch loket ziet staan weet hij ook echt wel dat zij geen zaken starten enzo. Maar het is iig iets. Mocht iemand hier kunnen helpen dan zou dat nog steeds heeeeul erg fijn zijn.

Ik ben advocaat en je mag mijn e-mailadres wel in de cc zetten. Stuur me even een berichtje als je dat wil!

36 likes

Ohhhhh echt geen idee hoe blij ik nu ben!!! Zo lief! Ga je nu meteen een pb sturen.

1 like

Ik moet morgen vliegen voor werk met enkel handbagage. Moet m’n laptop meenemen, normaal gesproken prima maar ben een beetje bang dat m’n laptop in het ruim moet omdat die vakken boven de stoelen al vol zitten (volgens de site van de luchtvaartmaatschappij gebeurt dat vaak). Mag je dan wel bijv je laptop eruit halen en aan bord bij je houden? Ze zijn wel strikt met het max. 1 stuk bij je hebben maar ik durf 'm er niet in te laten zitten als ie in het ruim moet (voor als ermee gesmeten wordt oid).

Met welke maatschappij vlieg je en heb je bijv prioriteit bij het instappen? Bij Ryanair mogen de eerste 90 mensen die instappen hun handbagage mee de cabine innemen en dus in die bakken boven in leggen, de rest moet ik het ruim maar die mogen dan wel een tasje met noodzakelijke spullen meenemen die ze onder de stoel voor hun kunnen leggen.

EasyJet! En geen prioriteit

Ja, je mag er dan nog wel wat spullen uithalen voordat ze 'm innemen! Met KLM heb ik een tas van hen gekregen voor de spullen die ik mee wilde nemen, maar bij EasyJet zou ik daar misschien niet op rekenen, haha. Als je een katoenen tasje meeneemt en zorgt dat je je laptop er snel uit kunt halen moet dat geen probleem zijn!

1 like

OK!! Thanks. Katoenen tasje wilde ik sowieso meenemen. Dan waag ik het erop, wordt anders echt ingewikkeld qua werk.
Ook bedankt @Spaarlamp

1 like

Je huurde in Rotterdam toch? Zou je zijn naam/bedrijf kunnen sturen in een privéberichtje? Dan weet ik met wie ik niet in zee moet gaan in mijn zoektocht naar een huis

Hopelijk krijg je je geld terug!

echt van leiden ook¿¿ dan is die nieuw en moet ik er één hebben hahaha

Ahhh tof! Echt zo’n nieuwe?
Dank je wel voor het reageren nu.

Wat is een leuke stad om in je eentje heen te gaan op city trip? Het liefst waar het rond maart/april een beetje lekker weer is.

Madrid!

Ik wil deze zomer een paar dagen naar berlijn, heeft iemand supergoede tips voor een verblijf/welke buurt het fijnst is om te verblijven? :smile:

Kreuzberg (rondom Oranienstraße -niet te verwarren met Oranienburgerstraße- of rondom Bergmannstraße), Friedrichshain (rondom Boxhagener Platz), Neukölln (rond de Schillerpromenade is heel leuk, en dat zit je ook aan Tempelhof, in de zomer heel chill) of Schöneberg (rondom Nollendorfplatz) zijn wel de leukste buurten.

1 like

Lissabon? Ik heb vorige week geboekt voor een weekje in februari in mijn eentje.Wel de eerste keer in Lissabon dus kan je nog niet echt vertellen of het leuk is haha.Wel heerlijk weer! En anders richting Spanje kijken,Madrid of Barcelona.

1 like

Wie weet slechte openingszinnen die je kunt gebruiken voor iemand die arts is?

Vraag ik voor een vriendin. Nee grapje, nodig voor een spel.

Wat is de leukste/fijnste spa in Nederland? Voor iemand die voor het eerst naar zoiets gaat (met badkledingdag)

M’n ouders en zus hebben er een en kraken allebei niet.

3 likes

is er een dokter in de zaal?
want m’n hartslag gaat veel en veel te snel :notes:

4 likes