Durf te vragen #2

Meer mensen waarbij Instagram niet werkt? Ik wilde aanmelden op de account van mijn werk maar kom er niet in. Ook nu niet meer in mijn eigen account.

ja, het doet raar atm.

1 like

Is er iemand die aan de universiteit van utrecht studeert die een hoofdstuk van een ebook kan downloaden en naar mij toe kan sturen?

Ik heb echt de lelijkste eeltige voeten ooit en wil nu misschien toch een keer een pedicure laten doen. Maar stel je zo’n arme vrouw dan ook echt bloot aan je lelijke ongeknipte teennagels? Zit net ff te kijken wat ze allemaal doen en nou ja zij zijn de professionals maar zou 't toch heftig vinden :scream: aan de andere kant, als ik het zelf doe ben ik misschien net die vriendin van me die altijd gaat schoonmaken voordat haar schoonmaakster langskomt

Mijn pedicure vind smerige voeten het allerleukste om te doen en ik denk dat er nog wel meer pedicures zijn die zo denken hoor

2 likes

Ik lees dit nu. Mooie titel wel: de cavia mama :joy:

1 like

Ik wil de moeder van mijn vriend herbruikbare nespresso cupjes geven, waar je zelf koffie in kan doen enzo ook. Als ik daar ook koffie bij wil geven, wat voor maling moet dit dan zijn? Grof, snelfilter, espresso?

Ik heb al 10 jaar een yamaha, weet niet welk type, maar nooit spijt van gehad!

@sunflowers heel blij met mijn iPhone 8, voor mij zijn de verschillen met de nieuwere modellen het niet waard om een andere te kopen.

2 likes

@Soy.peor

Oh haha dit weet ik oprecht niet.

Ja stuur mij maar een bericht als het nog niet is gelukt!

1 like

Is er ooit iemand naar Namibië op vakantie geweest die ik daarover een pb zou mogen sturen?

Kan van alles in, maar ik zou niet te fijn doen. Wij hebben die herbruikbare cupjes van de Hema en mijn vriend zei volgens mij dat als de koffie te fijn gemalen is (dus er echt zo massief in zit) het water er soms niet goed doorheen loopt.

Oh hm ik was net tot de conclusie gekomen dat espressomaling waarschijnlijk de beste optie is haha

Ik schaam mij een beetje voor deze vraag, maar ik wil graag morgen naar de opticien voor een nieuwe bril. Want dan heb ik er tijd voor, maar ik heb nu niet echt het geld er voor over. Krijg pas halverwege komende week weer salaris. Weet iemand of je direct moet betalen, of pas wanneer je het op gaat halen?

Misschien betaalt je zorgverzekering?

1 like

Mijn moeder moest bij Hans Anders betalen toen ze hem ophaalde

1 like

Niet geheel of helemaal niet wellicht. Ik zit bij vgz en krijg 1 bril geheel vergoed bij een aantal opticiens (waaronder eye wish). Nu wil ik naar eye wish en daar hebben ze 1 + 1bril gratis. Maar daarbij staat dan dat mijn vergoeding dan niet geldt.

Ik moest bij Eye wish laatst een aanbetaling doen en de rest bij het ophalen betalen. Mijn aankoop was wel vrij duur vanwege hoge sterkte, dus misschien is dat voor jou anders.

1 like

Ik moest bij alle brillenwinkels en opticiens waar ik ooit ben geweest altijd direct betalen. Denk dat dat ook wel logisch is, anders maken ze een bril voor je en kun je m gewoon “vergeten” en nooit ophalen terwijl zij wel de kosten hebben gemaakt.

1 like