Durf te vragen #2

Oeh ja terug is wel druk hoor rond die tijd! Denk dat het ov sowieso voor de terugweg een betere optie is. Wel rekening mee houden dat Heathrow ook echt enorm is he? Je staat niet zomaar buiten (en weer binnen).

1 like

Stomme vraag, maar wat kan je doen tegen kwijlen tijdens het slapen? Heb hier meestal last van als ik moe ben. Meestal word ik op tijd wakker om het in te slikken, maar gisteren werd ik wakker en zat het overal, op mijn kussen in mijn haar, heel mijn gezicht, zo vies haha.

Volgende week is die cellular beauty van de lidl er weer en de vorige keer werd die veelal geprezen. Maar welke van de lijn is het best/fijnst als ik het wil proberen?

Kan je voor rijst niet beter een zeef gebruiken? Doe ik wel altijd

Thanks, dat is ook een goede ja. Denk dat ik maar lekker met de metro ga.

Na 3 lekke banden bij 2 verschillende fietsen in de afgelopen maand ben ik het goed zat om telkens te moeten lopen met mijn gemankeerde fiets aan de hand als er weer eens iets is geknapt, of met tachtig andere mensen in een snikhete bus naar mijn werk te moeten omdat mijn spatbord heeft besloten mijn voorband op te eten.

Dus: heeft hier iemand Swapfiets? Zijn jullie er tevreden over?

Ik kwijl altijd als ik een verstopte neus heb. Dus: (zoutoplossing) neusspray voor het slapengaan?

Ik heb al een jaar swapfiets en is super top

1 like

Ja is heel chill!

1 like

Ik vond het serum heel fijn, trekt snel in en maakte mn huid zacht
Dus bedankt voor de memo dat het weer komt :biggrin:

1 like

Is er een veilige manier om te zien aan welke websites/accounts je je creditcard hebt gekoppeld? Ik betwijfel het, maar toch…

Ik heb volgens mij een soort eczeem rond mijn ogen. Nooit eerder gehad. Ik lees dat je het vet moet houden, en zag bij Kruidvat eczeemcrème van Bepanthen. Zou het zin hebben om dat te kopen of is het een marketingding en kan ik beter voor iets anders gaan?

Kan gewoon hoor, maar er zijn honderden crempjes die zouden kunnen werken

Zou je specifiek iets aanraden? Het jeukt een beetje, maar dat is misschien ook omdat het droog is.

Ik gebruik hormoonzalf van de dokter. Je kan echt alles pakken wat je aanspreekt, maar die bepanthen is prima hoor

1 like

Ik zou niet zomaar dingen gaan smeren terwijl je niet weet wat het is. Is het geen allergische reactie op make-up remover ofzo?

Ik zou even langs de huisarts gaan, die kan wel zien of het eczeem is en dan kan je een hormoonzalf voorschrijven. Anders zou ik met een vaselinecreme smeren, dat houdt het vet en kan niet echt kwaad

Ja, dat dacht ik in eerste instantie ook maar ik weet het niet zo goed. Heb nooit eerder gehad dat het zich dan uitbreidt en dat het jeukt. Heb ook geen andere producten gebruikt dan normaal.

@crazyplantlady Ik kan sowieso pas dinsdag naar de huisarts en was daarom eigenlijk op zoek naar iets wat ik in de tussentijd zou kunnen smeren.

Vaselinecetomacrogol.

1 like

Ik wil graag een filmpje posten op Facebook en Instagram maar dan zonder de muziek die er onder zit. Is dit in te stellen? Of is er een app waar ik dat mee kan?