is er een dokter in de zaal?
want m’n hartslag gaat veel en veel te snel
Ik denk dat de Veluwse Bron of Zwaluwhoeve dan het leukste zijn. Veel badkledingdagen en veel faciliteiten zodat je kunt ontdekken wat je leuk/fijn vindt. Alleen daar loopt op badkledingdagen volgens mij zo’n beetje heel Vakantieveilingen.nl rond.
Als je op badkledingdag gaat, zou ik naar een kleinere spa in je eigen regio gaan. Grote spa’s zijn dan vaak erg druk en ik vind dat er veel mensen op af komen die niet zorgen voor een chille sfeer.
Ja echt precies dit!
Ik heb echt heel erg last van ochtendadem… soms is het een tijdje beter en dan weer een week heel sterk. Heb al tongschraper gebruikt, meer water drinken, spoelen met mondwater… word echt steeds wakker met zo’n stinkbek, soms is het zelfs s avonds al!
Zo genant dit
Edit: de vraag is dus wie oh wie heeft de gouden tip?
Heb deze gekocht en werkt echt super goed voor mij. Super bedankt voor de tip. Ben nu al 3 dagen achter elkaar geweest en dat heb ik nooit.
Heb je (oude) vullingen die kunnen lekken oid? Daardoor stonk ik een tijdje uit mn mond, toen even niet en daarna weer wel met bittere smaak mondhygiënist kan soms ook helpen
Thanks, ik bestel meteen 3L
Hoe lang doe jij er ongeveer mee? Ik ga hem ook bestellen, helaas ook flinke ochtendadem.
Dan vind ik de prijs uiteindelijk wel meevallen! Als het maar werkt. Dankjewel!
Ik ben in de eerste helft van april in Barcelona geweest, was lekker weer maar 's ochtends en soms ook 's avonds had ik echt nog wel een spijkerjasje over mijn trui nodig. Overdag was het meestal heel lekker!
Ben er toen trouwens ook in mijn eentje geweest. Als je de drukste en toeristische dingen vermijdt, is het in die tijd prima te doen. Ik heb me een week lang prima vermaakt en had er makkelijk nog langer kunnen blijven. Heb me overal veilig gevoeld, ook 's nachts (misschien niet heel slim, maar zo liep het nou eenmaal).
Bij Hartje Zwolle is ook heel leuk! Vooral als je samen met iemand of meerderen bent.Je krijgt een kaart waarop allemaal kleine gerechtjes staan en dan kun je afstrepen op de kaart wat je allemaal wil hebben.Kun je meerdere dingen proberen en/of delen.
Weet iemand tot hoe ver de maten van de pyjama’s van de primark gaan? Heb nieuwe nodig en daar zijn ze nog wel cheap.
Al is het wel zo dat de minder “standaard” maten sneller op zijn.
Thnx! Stap zo gelijk de auto in
In het verre buitenland zo’n mondkapje maar niet in Brussel. :’)
Bij Hartje Zwolle voor als je wil kiezen tussen verschillende gerechtjes. ‘Gewoon’ lunchen zou ik Vito’s, Hofvlietvilla en Brownies & Downies aanraden!
Activiteiten zijn eigenlijk al grotendeels benoemd. Op indebuurt staan meestal ook wel leuke activiteiten.