Durf te vragen #2

Ja ik zou het inderdaad ook logisch vinden, maar bij mijn lenzen moest ik pas achteraf betalen. Terwijl ik een grote cilinder heb. Dus vandaar mijn vraag haha.

1 like

Ik krijg meestal de keuze of ik een aanbetaling wil doen, of het in Ă©Ă©n keer wil betalen.

1 like

Heeft er iemand ervaring met een zijden kussensloop en merk je verschil aan je huid en vooral haar (minder snel vet) in vergelijking met een ‘gewoon’ kussensloop?
Heb wel wat sites gelezen, maar daar stonden geen recensies van gebruikers en dat lees ik liever dan verkooppraatjes

Ik gebruik er wel een en merk vooral dat mijn krullen veel mooier zitten. Heb veel minder klitten als ik op zo een kussensloop slaap, en m’n krullen zijn veel minder droog. Maar qua haar vetheid etc merk ik geen verschil. Heb overigens gewoon goedkope kussenslopen van de Kruidvat en Ikea.

Toen ik extensions had sliep ik er ook op, merkte wel echt verschil als die een keer in de was zat en ik gewoon kussensloop had. Dan zat het echt minder rommelig. Ik vond het alleen niet lekker liggen, warm en plakte beetje aan m’n huid als ik nog wat crùme oid op had.

Als je een vette huid hebt (met onzuiverheden) is het in ieder geval niet aan te raden!

Weet iemand waar ik Burrata kan halen? Bepaalde supermarkt of winkel.

Hoeveel gram waspoeder moet je gebruiken bij een volle machine?

Staat op t pak of google ff.

3 likes

Dit is toch typisch een vraag die je zelf even op het pak moet opzoeken of moet googlen met jouw machine, was en poeder, kom op zeg. Heeft niks met aardigheid te maken.

1 like

Dit voegt daarentegen wel wat toe inderdaad. Dank voor deze les.

7 likes

Wat vinden jullie leuke bordspellen/gezelschapsspellen om te spelen met ongeveer 6-8 mensen van verschillende leeftijden (tiener tot ‘zit aan zijn 4e midlifecrisis’)? Het heerlijk fucking avondje met de schoonfamilie komt eraan.

Op google verschilt van een volle wasbol tot 50 gram, en wat op het pak staat leek me iets te weinig, vandaar dat ik benieuwd was wat mensen hier aanhouden.

1 like

Ik doe altijd echt maar wat

1 like

30 seconds! Is ook een app van

1 like

Ik vind party en co altijd leuk! Verschillende spelletjes waardoor iedereen wel ergens goed in is

1 like

OH goeie! Dat heb ik een keer gespeeld, en ik zie dat het volgende week bij de Appie in de bonus is :+1:

Ik zag hem al bij mn eigen appie liggen voor €26 volgens mij

Volgende week 17,99!

Waar heb je dat gevonden? :scream: