Als je een iPhone hebt kan je het doen met iMovie. Denk dat elke basic videobewerkingsapp het wel moet kunnen.
Ah top dankjewel! In iMovie is het inderdaad gelukt.
Weet iemand toevallig een leuk hotelletje/B&B/huisje op of rond de Veluwe? Enige vereiste is een bad. Ben al sites aan het doorspitten maar wie weet heeft 1 van jullie een keer daar in de buurt op een aanbevelenswaardige plek geslapen.
Ik wil van die fairy lights ophangen bij mijn bed. Iemand een idee wat ik daarvoor het beste kan gebruiken? (kan niet boren ofzo in die muur)
Zoiets? Dat moet je er in slaan met een hamer, ik weet niet of dat wel kan
Dat tapemerk (ben ff de naam kwijt) heeft plakhaken waar echt een kilo aankan ofzo
Tesa?
Ja
Hoe heet dat kneedgumachtige spul waar je praktisch alles mee kan repareren?
Komt er nu in december nog een moment waarop ik technische apparaten met korting kan kopen? Bijv. Bij mediamarkt ofzo. Ik moet een nieuwe chromecast maar ben dat vergeten met black Friday
Hoever staat hij op de ingrediƫntenlijst?
Er kwam net heel vaagjes een herinnering aan een website/spel bij mij naar boven drijven. Het heet iets met puntepuntjelaan huisnummer (Eikenbladlaan 53 of zoiets) en het was een huis waarin je dan geloof ik kleine spelletjes kon doen? Volgens mij had het een gezellige uitstraling, met de hand getekend. Heeft iemand enig idee waar ik het over heb?
Omg dit was leuk! Van de Tina. Beukenlaan 35!
Iedere week kwam een level online en ik baalde echt toen ik op vakantie was, want toen kon ik niet meer verder spelen geloof ik.
JAAAA dankjewel! Wel grappig dat ik dus toch ergens had opgeslagen dat het om een boom ging en dat er een 3 en een 5 in het huisnummer zaten.
Maar shit er zijn geen plaatjes meer van te vinden volgens mij. Kan jij je er nog veel van herinneren?
Probeer nu WaybackMachine te gerbuiken maar mn Flash Player is te oud. :ā)
Kan ik van die krieltjes (gebakken aardappels) die je in de winkel koopt ook in de oven doen?
Ja volgens mij was het verhaal dat je ging logeren bij je tante en die was een beetje gek en mysterieus. Kan het dat ze een paard had?
Ja
Ze waren echt super lekker, thanks!