Kreuzberg (rondom Oranienstraße -niet te verwarren met Oranienburgerstraße- of rondom Bergmannstraße), Friedrichshain (rondom Boxhagener Platz), Neukölln (rond de Schillerpromenade is heel leuk, en dat zit je ook aan Tempelhof, in de zomer heel chill) of Schöneberg (rondom Nollendorfplatz) zijn wel de leukste buurten.
Lissabon? Ik heb vorige week geboekt voor een weekje in februari in mijn eentje.Wel de eerste keer in Lissabon dus kan je nog niet echt vertellen of het leuk is haha.Wel heerlijk weer! En anders richting Spanje kijken,Madrid of Barcelona.
Wie weet slechte openingszinnen die je kunt gebruiken voor iemand die arts is?
Vraag ik voor een vriendin. Nee grapje, nodig voor een spel.
Wat is de leukste/fijnste spa in Nederland? Voor iemand die voor het eerst naar zoiets gaat (met badkledingdag)
M’n ouders en zus hebben er een en kraken allebei niet.
is er een dokter in de zaal?
want m’n hartslag gaat veel en veel te snel
Ik denk dat de Veluwse Bron of Zwaluwhoeve dan het leukste zijn. Veel badkledingdagen en veel faciliteiten zodat je kunt ontdekken wat je leuk/fijn vindt. Alleen daar loopt op badkledingdagen volgens mij zo’n beetje heel Vakantieveilingen.nl rond.
Als je op badkledingdag gaat, zou ik naar een kleinere spa in je eigen regio gaan. Grote spa’s zijn dan vaak erg druk en ik vind dat er veel mensen op af komen die niet zorgen voor een chille sfeer.
Ja echt precies dit!
Ik zou ook niet op een badkledingdag gaan. Het is 10 sec gek om naakt te zijn maar daarna helemaal normaal, wat @kali ook al zegt. Ik vind Sauna drome in Putten heel chill (heel kleinschalig met veel oudjes), maar was laatst in thermen berendonck en dat was ook een mooie. Die is veeel groter dus wel wat massaler, maar voordeel kan dan zijn dat je je wel weer wat anoniemer voelt
Ik heb echt heel erg last van ochtendadem… soms is het een tijdje beter en dan weer een week heel sterk. Heb al tongschraper gebruikt, meer water drinken, spoelen met mondwater… word echt steeds wakker met zo’n stinkbek, soms is het zelfs s avonds al!
Zo genant dit
Edit: de vraag is dus wie oh wie heeft de gouden tip?
Heb deze gekocht en werkt echt super goed voor mij. Super bedankt voor de tip. Ben nu al 3 dagen achter elkaar geweest en dat heb ik nooit.
Oxifresh mondwater met actieve zuurstof als werkende stof heeft echt mijn ochtenden gered. Of nouja die ochtenden van m’n vriend. Duur, maar het waard.
Heb je (oude) vullingen die kunnen lekken oid? Daardoor stonk ik een tijdje uit mn mond, toen even niet en daarna weer wel met bittere smaak mondhygiënist kan soms ook helpen
Ja is die! Hoop voor je vriend dat het bij jou ook zo fijn werkt!
Thanks, ik bestel meteen 3L
Hoe lang doe jij er ongeveer mee? Ik ga hem ook bestellen, helaas ook flinke ochtendadem.
Hmm ik heb ongeveer 3 maanden gedaan met 1 fles van een halve liter en nam voor het slapen gaan een dopje en soms in de ochtend.