Dan vind ik de prijs uiteindelijk wel meevallen! Als het maar werkt. Dankjewel!
Ik ben in de eerste helft van april in Barcelona geweest, was lekker weer maar 's ochtends en soms ook 's avonds had ik echt nog wel een spijkerjasje over mijn trui nodig. Overdag was het meestal heel lekker!
Ben er toen trouwens ook in mijn eentje geweest. Als je de drukste en toeristische dingen vermijdt, is het in die tijd prima te doen. Ik heb me een week lang prima vermaakt en had er makkelijk nog langer kunnen blijven. Heb me overal veilig gevoeld, ook 's nachts (misschien niet heel slim, maar zo liep het nou eenmaal).
Bij Hartje Zwolle is ook heel leuk! Vooral als je samen met iemand of meerderen bent.Je krijgt een kaart waarop allemaal kleine gerechtjes staan en dan kun je afstrepen op de kaart wat je allemaal wil hebben.Kun je meerdere dingen proberen en/of delen.
Weet iemand tot hoe ver de maten van de pyjama’s van de primark gaan? Heb nieuwe nodig en daar zijn ze nog wel cheap.
Al is het wel zo dat de minder “standaard” maten sneller op zijn.
Thnx! Stap zo gelijk de auto in
In het verre buitenland zo’n mondkapje maar niet in Brussel. :’)
Bij Hartje Zwolle voor als je wil kiezen tussen verschillende gerechtjes. ‘Gewoon’ lunchen zou ik Vito’s, Hofvlietvilla en Brownies & Downies aanraden!
Activiteiten zijn eigenlijk al grotendeels benoemd. Op indebuurt staan meestal ook wel leuke activiteiten.
Woon je in zeeland? Dan nee. Elke plek die niet zeeland is, ja, prima
Overall ben ik er tevreden mee. Zeker als je kijkt wat ik ervoor betaal. Maar ik merk dat als ik in dorpjes in Noord-Brabant ben ik al anper bereik heb. Zodra ik in een hele grote supermarkt (bv jumbo foodmarkt) ben heb ik slecht bereik. Verder meestal wel bereik.
Het enige wat ik echt gek vond is dat ze ergens gedurende mijn contract mijn maandprijs verhoogd hadden. Ging maar een 20cent of zo, maar het staat dus in hun voorwaarden dat ze dat mogen.
Ja in de AH in Breda heb ik ook nooit bereik???
Oh daar heb ik, tot nu toe, wel gewoon bereik. Maar die foodmarkt is echt een drama haha.
Ik zou bij geen ander willen. Nog nooit problemen met het netwerk gehad. Ik woon wel in de Randstad, maar ook op andere plekken heb ik altijd perfect bereik.
In principe maakt Tele2 gebruik van het netwerk van T-Mobile, dus ik denk dat daar geen verschil in zit? Overigens heb ik de afgelopen paar jaar Tele2 gehad en ik stap nu over naar Vodafone omdat ik op de meest random plekken geen bereik heb (woon in het noorden).
Ook in het buitenland heb ik bijna nergens bereik met Tele2, heel irritant als je verdwaald bent en een route nodig hebt haha.
Edit: Sorry, lees nu net dat ze een volledig eigen netwerk hebben!
Ik heb echt spijt van Tele2. Bereik in Rotterdam is ook vaak gewoon shit. Wel goedkoop ja!
Ik zat een paar jaar geleden bij Tele2, maar ik zou daar niet weer voor kiezen. Ook niet voor T-mobile trouwens haha, had bij allebei altijd slecht bereik bij mij in de buurt (Randstad), maar misschien had ik gewoon pech
Ik plaatste net een bestelling, en ik weetniet of ik nu wel of niet betaald heb want op het laatst kreeg ik ineens de melding bad gateway, weet iemand of ik het nou wel of niet betaald heb?
Meestal is het gelijk zichtbaar in (online) bankieren!
Ja ik zie idd dat het bedrag is afgeschreven. Wel irritant want nu heb ik geen bevestiging in mn mail.