Durf te vragen #2

Bij mij is die - als het wel is afgeschreven - meestal wat later gekomen. Kan dus goed nog komen!

1 like

Ja ik wacht het ff af!

Wat is jullie favoriete geurtje voor mannen?

Ideeën aan het opdoen voor het kerstcadeau voor m’n vriend :slight_smile:.

Deze! :slight_smile:

1 like

1 like

Ik wil mijn haar weer in een bob laten knippen, maar ik vind het een beetje saai om alles dezelfde lengte te laten knippen. Heeft iemand misschien mooie voorbeelden waar het wat leuker is? (Van een bekend iemand bijv)

In mijn hoofd zou het mooi zijn als ik het als midden scheiding laat knippen en dan het in zo’n zij scheiding doe als nu zodat er lengteverschil in zit. Of is dat raar?? Ik heb echt geen idee haha maar wil graag een voorbeeld bij de kapper

haar

Thanks allen! Hier kan ik wel wat mee :smiley:

La nuit de L’Homme van Yves Saint Laurent !!
Invictus van Paco Robanne
Fahrenheit van Dior

1 like

Of zoek op pinterst wavy bob

1 like

Mijn Bob liet ik altijd in het midden knippen, gooi het vaak genoeg nog opzij! En dan kan dat bij allebei de kanten.

1 like

Ah ik ga morgen een weekendje weg en ik heb even stress. Ik heb zo’n handbagage trolley van 55x40x20 cm weetjewel,d ie altijd mee mag in het vliegtuig. Nu lees ik alleen net dat bij Ryanair die regels veranderd zijn en dat je alleen nog een kleinere tas mee mag en je anders meer moet betalen? Iemand die weet hoe streng ze daarop zijn/wat de consequenties zijn? Moet ik nu nog snel zo’n extra koffer bijboeken voor 6 euro? Ugh weet direct weer waarom ik niet meer met Ryanair wil vliegen

Voor zes euro zou ik mezelf lekker die stress besparen en een extra koffer boeken.

5 likes

Klopt, zo’n gewone handbagage trolley mag niet meer! Daar controleren ze wel echt op, dus zou even die koffer bij boeken.

Ja 14 blijkt het toch te zijn. Dus ben nu toch aan het proppen in m’n eastpack haha, misschien dat dat ook wel gaat passen.

@mimosa ja thanks! Ik ga het dus in een tas proberen en anders maar bijboeken

Je kan ook priority bijboeken, dan mag je wel een trolley mee :slight_smile:

Wij willen misschien elk een eigen dekbed, nu slapen we samen onder 1 grote.
Ons bed is 180 breed, koop je dan gewoon 2 eenpersoonsdekbedden of kijk je dan naar andere maten?

Een eenspersoonsdekbed is 140. Dat is wellicht breed genoeg?

1 like

Ok, dank je!

Verkoopt de AH to go telefoon opladers?

Iemand ervaring met geld overmaken /overgemaakt krijgen naar (en van) het buitenland (zowel binnen de EU als buiten). Ik krijg nog een behoorlijk bedrag van mensen die ik op reis ontmoet heb, maar ik heb er even niet over nagedacht hoe we dat het beste kunnen oplossen. Zijn ook nog eens andere valuta!