Travelwise
Nee wacht. Ik weet t niet meer. Ff opzoeken.
Transferwise!
Travelwise
Nee wacht. Ik weet t niet meer. Ff opzoeken.
Transferwise!
Iemand nog een leuke tip om vegetarisch te eten in groningen? Ergens waar je ook alleen lekker rustig kan eten?
Ok goed te weten!
weet jij of er vanuit jouw zweedse bankrekening nog kosten aanhangen? En maakt het uit of je in kronen of euro’s overmaakt?
Ik heb laatst een betaling overgemaakt naar Oostenrijk en daar zaten geen verdere kosten aan verbonden, het ging natuurlijk wel gewoon in euro’s.
Ik ging vaak in mijn eentje wat eten bij feelgood, is vegetarisch. Maar eigenlijk een lunchtentje, dus niet een plek waar je lekker de hele avond gaat zitten ofzo.
Mijn tante viert tweede kerstdag haar 75e verjaardag en nu is ons gevraagd een kaartje te maken met iets. Maar een gedichtje zijn, een tekening, een berichtje etc. En ze houdt van reizen en handwerken. Ik zou een leuk klein gedichtje leuk vinden maar ik zit totaal niet in die scene en heb geen idee van gedichten. Weet iemand hier iets leuks toevallig?
Ahh maar lunchen moet ik ook!
Ziet er lekker uit thanks
Als iemand iets anders leuks non vega weet is ook goed
Ben je veel gaan sporten? Want ik weeg nu ook niet anders dan paar jaar geleden, maar ik krijg die broeken van destijds van mijn leven lang niet meer aan.
(Ik heb nu minder vet maar wel meer spier wat in mijn geval dikkere benen en billen betekent).
wat voor stof is het?
Een zonvakantie in januari… waar moet ik heen?
Thailand
Ik heb gisteravond snert in de koelkast gezet om te ontdooien maar nu zie ik dat het gewoon nog net zo bevroren is maar wil het wel graag vanavond eten. Ik heb geen magnetron… Hoe zorg ik ervoor dat ik dit over 8 uurtjes alsnog kan eten?
Water koken en het bakje in het hete water zetten? Au bain marie?
Dat is wel een goeie ja, dankje.
Ik zou het uit de koelkast laten en vanavond op zacht vuur (/lage stand) langzaam laten ontdooien/opwarmen.
Oh dat kan ik ook wel doen ja, zet ik het gewoon nu op het aanrecht neer.
@Chesirecat Voor dit soort dingen raadpleeg ik vaak het forum (ik vertrouw de meningen hier meer dan op random internet) en toen ik de zoekfunctie gebruikte kwam ik op jou uit, dus bij deze aan jou een vraag:
Mijn vriend komt opeens met het idee om een pizzarette te kopen en dit dan op kerstavond te doen. Is dat apparaat het geld waard?
Laf de pizzarette! Ik vind het zo lekker en chill. Veel leuker ook dan gourmetten wat er bij ons vooral op neerkomt dat er een hoop vlees op de plaat geflikkerd wordt.
Ja! Vind het zo leuk gezellig, zonder de stank van gourmetten én fijn voor vega vrienden / familie.