Is op tweede kerstdag de kerstmarkt in Antwerpen er nog? En zijn de winkels dan open? Als ik google lijkt het er wel op, maar wil het graag zeker weten. Volgens mij is er in België geen 2e kerstdag namelijk. Oh en is het een leuke kerstmarkt?
@Runnerlongs mijn vriend heeft een hekel aan strand. Ik zou het wel echt heel leuk vinden!
@Suvi Oh dit is echt een leuk idee. Niet aan gedacht, terwijl we er bijna naast wonen😅. Ik ga even kijken naar wat er allemaal open is, maar dit is een goede kanshebber haha
Wie heeft er wel eens een bril besteld bij C.harlie T.emple? Ik wil eigenlijk wel een nieuwe bril, maar durf het ook weer niet goed om daar te bestellen haha. En ik moet nog ergens een oogmeting doen, want die resultaten heb ik niet meer.
Ja meerdere (zonne)brillen! Vind het echt top, leveren ook snel en prima kwaliteit brillen. Niet super, maar voor die prijs echt prima.
Fight School of misschien Human Weapon?
Ik wil een ereader, maar twijfel tussen de Kobo Clara (wellicht een te klein scherm?) en de Kobo Libra H2O (stukje duurder). Iemand die een van de twee heeft en er iets over wil zeggen?
Ik heb de kleine en vind het helemaal niet te klein. Net zoals een gewoon boek zijn de letters. Vind het echt zoveel fijner dan een gewoon boek. Want het weegt ook niets. Zou wel een hoesje kopen, want het voelt kwetsbaar zonder bescherming.
Dankjewel!!
Winkels zijn gewoon open! De kerstmarkt is er normaal gezien tot 5 januari (einde kerstvakantie)
Blue suede shoes?
Die witte slurf hoort normaliter als een U te zitten Draai je dan vast met die twee witte ringen
het is gelukt! Dat witte stuk dat uit de muur komt moest naar beneden gedraaid, en dan kan de U de stukken verbinden. Thanks!
Ah ja tuurlijk! Fijn dat het gelukt is!
Ik was mijn wollen trui ook wel eens op de hand en doe hem daarna in de wasmachine op het centrifugeer-programma. Misschien wol-heiligschennis, maar het is tot nu toe altijd goed gegaan!
Zelf iemand bellen en de rekening doorsturen naar de huisbaas? Zou het wel even doorgeven dat je dat gaat doen, maar je hebt wel een wc nodig natuurlijk
Heb je een emmer? Vullen met water en in de pot gooien is eigenlijk hetzelfde als door laten spoelen via het mechanisme (ik neem aan dat je stortbak kapot is als je toilet niet doorspoelt?).
Een gedetailleerde vraag maar misschien weet iemand het:
Mijn vriend en ik hebben meegeloot voor een nieuwbouw huurwoning (was inmiddels de 3e loting ofzo en nog steeds zijn niet alle woningen verhuurd) en we hebben een woning toegewezen gekregen. En in het mailtje staat:
Wij verzoeken je vriendelijk om de toewijzing via de onderstaande link te accepteren of te annuleren.
Wanneer we naar de link gaan staat op de website “maak hier je interesse kenbaar voor de woning”. Maar accepteer ik hiermee nou de woning of kan ik er nog van af zien? Weet iemand dit?
Heb natuurlijk wel het kantoor gebeld al, gisteren zagen we het net 1 minuut na sluitingstijd en vandaag kreeg ik heel de dag meteen voicemail dat het kantoor gesloten is. Dus kan het ze niet vragen nu. We moeten voor 30 december onze voorkeur doorgeven (maar is dit dus uiterlijk zondag avond dus echt voor 30’december of voor het einde van 30 december?) en ga natuurlijk vrijdag bellen maar ben zooo benieuwd dus misschien wet iemand hier iets meer over de procedure?
Ik heb een suuuper specifieke vraag. Er is een cabaret stukje van twee mannen (van der laan en woe misschien?) waarin ze super kinderachtig doen. (Abc ik kap er mee) soort van schoolpleintaal. De clou van het verhaal is dat ze dat tijdens een vergadering doen, Ipv op het schoolplein. Heeft iemand een idee wat ik bedoel?