EDIT: oh nee, denk toch deze niet.
Nee is ook leuk, maar dat is m niet helaas!
Oh dat kan ook heel goed ja!
De laatste keer op tiktok hoor ik steeds iets van
Zo godverdomme sorry dat ik vloek maar die komt wel ff binnen hoor
Het lijkt uit iets van cabaret te komen, ik denk dat het Jeroen van Koningsbrugge is, maar herkent iemand dit?
En als je op de bron van het geluidje klikt? Ik vond het niet zo erg als Jeroen klinken
Dan staat er iets van origineel geluid en dan een tiktok gebruikersnaam
Ik heb mijn goede taartvorm verbogen. Kan ik een aardewerken ovenschaal gebruiken om taart te bakken?
- Kan gewoon
- Nee fix een springvorm
0 stemmers
Ik heb wel eens appeltaart in een aardewerk vorm gedaan, maar het werd er wel anders van dan in een springvorm. Wel lekker though.
Ik zat een tijd geleden op een site die allemaal kleding met kortingen verkocht (oa H&m en other stories). Een soort otrium, maar je hoefde je niet per se aan te melden. Weet iemand welke ik bedoel? Kan het niet meer vinden.
Afound misschien?
Ja dat is ‘m!! Dank je wel
Ik hoop heel erg dat iemand dit weet want ik begin te twijfelen of ik dit niet verzin.
Ik heb een herinnering aan een tekenfilm van vroeger (waarschijnlijk jaren 90) en volgens mij heette het Greetjes Dagboek of Dagboek van een herdershond.
En het liedje was iets van ‘Greetjes Dagboek, brave herdershond!’
Maar er is echt helemaal niks over te vinden online. Zegt iemand dit iets? Alsjeblieft?
Mijn fiets is kwijt en ik moet wel een nieuwe. Nu wil ik daar niet teveel geld aan uitgeven en leek me dit wel wat. https://www.city-bikes.nl/damesfietsen/Spirit-Omafiets-Groen-28-inch-goedkope-omafietsen
Onderaan staat dat je een maat frame moet kiezen, maar ik heb geen idee welke maat ik dan moet hebben. Ik wil ook niet mn vader vragen want die gaat waarschijnlijk erover zeiken dat ik niet een fiets online moet bestellen. Maaargoed er zijn dus 3 framematen. Ik ben zo’n 165cm met schoenen aan. Is framemaat 50 dan goed of is dat echt zo’n tienermodel fiets? Ik heb echt geen idee.
Ja 50 is voor mensen van 1.60 tot 1.72 ofzo!
50 cm is prima! Ben 1.58 en heb zo’n maat fiets en voor mij is hij net te hoog.
Ik zie dat de fiets 28 inch is, volgens mij is dat de meest gangbare maat voor volwassen fietsen.
Op fietsenwinkel.nl kan je precies zien welke maat ze adviseren!
Ik heb hem besteld, ik ben helemaal bang haha.
weg
Vraag voor de moeders en andere kinderexperts hier: is het normaal dat een kind van een jaar of twee het om de tien minuten keihard op een krijsen zet (op maximaal volume) omdat hij niet krijgt wat hij wil? De afgelopen dagen heb ik met grote verbazing mijn neefje bekeken die dan wel tot ongeveer een kwartier doorgaat met schreeuwen, waarna z’n wanhopige ouders elke keer toch maar toegaven en het hele circus weer opnieuw kon beginnen.
Also: op welke leeftijd leren kinderen praten?