Durf te vragen #4

Same! Een keer zo’n lekkere gehad in Berlijn dat ik niet meer weet hoe ik het hotel bereikt heb.

1 like

Is bij mij ook weg:( Erg vervelend. Zie vaak leuke dingen voor weinig geld en dan klik ik erop, komt het uit Spanje en 10 euro verzendkosten.

Ja precies! Echt zonde, maar wel beter voor mijn bankrekening want vind dit een stuk minder gebruikersvriendelijk dus hoop dat ik nu minder ga kopen haha

1 like

Ook jammer dat Homerr niet meer 1 euro is, maar 2.50. Nu liggen de verzendkosten van Frankrijk niet eens zo veel hoger

1 like

Misschien mode topic? Ik moet zeggen dat ik jeans best vergeeflijk vind qua afvallen. Ze gaan dan eigenlijk alleen maar mooier staan vaak in plaats van ā€œop rekā€.
De broeken van Levi’s vind ik het fijnst maar echt als tussenbroeken zou ik bij h&m kijken voor bijv deze:

Push Up Ankle Jeans
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0929249002.html

Die zitten echt lekker. Helaas hebben ze nu maar 1 kleur maar volgens mij hebben ze van zulke ook wel donkere en lichte wassingen normaal

1 like

Hoe is dit bevallen @Enthusiasm ? Mijn vriend heeft roos en wil zijn haar afscheren om het te verhelpen :scream: dus ik wil graag dat hij eerst alles geprobeerd heeft en moest hieraan denken

1 like

Is hij al naar de huisarts gegaan? Kreeg zelf een lotion voor op mijn hoofdhuid omdat het een soort eczeem bleek te zijn.

1 like

Volgens de afvalwijzer-app is het restafval, al zou je het bij onze milieustraat waarschijnlijk wel in de ijzerbak mogen gooien.

Even wachten tot 19 januari en dan naar de kringloop brengen kan ook nog. Of op een weggeefhoek zetten.

Ja alle tips hierboven! En wat ik ook soms doe zijn een paar druppels zonnebloemolie

Haha ah! Ik heb wel echt veel minder jeuk nu, je scrubt als het ware dus oude huid eraf zoals je dat ook op je gezicht of lichaam doet! maar tip tegen roos is echt de gember shampoo van de body shop! Echt de beste ever

1 like

Weet iemand een goed mondspoelwater? Iemand heeft hier een keer oxyfresh aangeraden en diegene was mega enthausiast, maar ik was mwah onder de indruk. Gebruikt iemand hier toevallig iets anders waar die tevreden over is? Voornamelijk voor een chille adem gedurende de dag.

Bij mijn vriend helpt tongschraper icm listerine in de witte fles heel goed.
Dat is blijkbaar de whiteningversie maar ik had die voor hem gekocht omdat het geen alcohol bevat.
Maar het is niet zo dat je de hele dag broodjes martino en tonijnsalade kan eten omdat je smorgens dat spul hebt gebruikt haha

1 like

Misschien ongevraagd, maar als je vaak last hebt van een vieze adem zou ik proberen meer te flossen/stokeren en eens kijken of je amandelsteentjes hebt. Die bacteriƫn zijn de grootste veroorzakers dus als je dat schoon houdt zou het ook beter moeten gaan. En veel water drinken schijnt ook te helpen

1 like

Thanks voor de tip ook @Yzile ! Nu je het zegt moet ik echt vaker stoken haha. Toch maar even dat weer effectief gaan doen en dan is het altijd wel een stuk minder inderdaad. Mn tandvlees bloedt nu niet meer dus ontstoken is het dan volgensmij niet meer. Die oxyfresh is wel tegen amandelsteen dus misschien nog een keer een kans geven! Ik wil dan meteen 24u resultaat, maar dat is misschien een beetje overdreven haha.

1 like

Ik heb zelf een tijdje CB12 gebruikt en dat vond ik zelf goed werken! Maar zoals door anderen ook genoemd werd is het grootste wondermiddel goed de tong en tussen de tanden en kiezen reinigen.

1 like

Thanks @tijgerlelie @Yzile @Foucher voor de broeken tips. Heb een paar bestellingen gedaan.

Weet iemand hoe het traject tussen Eindhoven-Utrecht (Uithof) is? Moet er morgen om 9u zijn, pre corona kon ik me herinneren dat het altijd vrij druk was op de weg, is dat nu nog steeds zo? Vind het op zulke stukken altijd lastig in te schatten hoeveel eerder ik moet vertrekken.

De a2 is relatief rustig, zelfs in de spits! Laatste 3 maanden geen ƩƩn file op meegemaakt.

1 like

Hebben meer mensen dit? Ik heb vanaf vandaag asr vitality maar mijn doel is 0 van 0 punten?

Bedankt, door jou heb ik langer in bed kunnen blijven. Was inderdaad heel rustig, heerlijk.

1 like