Durf te vragen #4

Voldoende laagjes kleding mee nemen voor op de scooter. Zolang het droog blijft dan is 12 graden denk ik geen probleem. Heel leuk om lekker de toerist uit te hangen op een scooter tocht!
Op de Veluwe heb je ook allemaal pannenkoekenrestaurants, misschien kan je daar lekker lunch afhalen? Ik hou wel van die kneuterigheid haha.

Naar een klim bos is misschien ook leuk als jullie geen hoogtevrees hebben.

2 likes

Mijn ogen waren altijd bruin maar worden het laatste jaar steeds groener. Als ik een beetje kijk op internet staat er dat je ogen in feite niet meer veranderen na je 3e levensjaar.
Maar mijn oogkleur is dus echt veranderd! Hoe kan dit? Hebben meer mensen dit gehad?

Gebruik je een wimper serum?

Nee helemaal niks, zelfs bijna geen mascara meer het afgelopen jaar.

Ja bij mij ook! Als tiener had ik hele donkerbruine ogen, bijna zwart. Nu zijn ze meer lichtbruin, bijna richting groen

1 like

Ik ga met 3 mensen (uit Canada, VS en de UK) snacks die je alleen in jouw land hebt naar elkaar versturen. Heeft iemand nog een idee voor iets lekkers uit Nederland? Ik heb hier trouwens echt heel veel zin in, zo leuk!

19 likes

@grace Check! Die staan bovenaan het lijstje haha, heb ook de chocolade versie erbij gedaan.

Voor de persoon uit Canada:

Stroopwafels
Chocolade stroopwafels
Roze koeken
Gevulde koeken
Speculaasjes
Lays paprika chips
Lays Hamka’s
Tony Chocolonely tiny’s mix
Verkade chocoladereep cappuccino
Katja Kokindjes
Katja zure matten
Katja biggetjes
Autodrop cadillacs
Frisia kabelspekken
De Ruijter hagelslag puur
Duyvis borrelnoten provencale
Chocomel
Bolletje chonelly
Appelstroop

US:
Stroopwafels
Chocolade stroopwafels
Speculaasjes
Lays paprika chips
Lays cheese union chips
Tony Chocolonely melk
Frisia kabelspekken
De Ruijter hagelslag puur
Chocomel
Katja Kokindjes
Katja zure matten
Red band zoete aardbeien
Candyman frisse watermeloen snoepjes
Remia fritessaus classic
Remia dipsaus carnaval & fiesta
Snack a jacks cheese
Fristi
Smoeltjes

En voor de UK is de lijst nog leeg. Niet allemaal perse typisch Nederlands, maar ook een beetje aangepast aan de smaak/wens van de ander. We hebben een budget van rond de 30 euro per doos.

12 likes

(Zoute) drop, appeltaartmix (echt niets beters dan Nederlandse appeltaart), tony’s chocola, mariabiscuitjes.

Ik zou ook gewoon wat van je eigen favoriete snacks sturen. Zo heb ik dropfruitduo’s gestuurd naar amerika omdat ik die zelf graag eet, maar sowieso alles van katja/redband/venco is redelijk Nederlands denk ik.

3 likes

Wat een leuk idee zeg!

5 likes

Misschien kan je nog ergens pepernoten vinden?
Wij moesten altijd van die boterbabbelaars meenemen voor vrienden.
En dropmunten.

En patatje joppie saus is volgens mij ook wel een ding.

4 likes

Salmiakknotsen en iets met advocaat

2 likes

Wat leuk! Ik ben ook heel benieuwd wat jij gaat krijgen. Laat je dat tegen die tijd weten?

3 likes

Lekker hè!

Overigens, wellicht is het bij jullie anders, maar 5 mei is alleen een officiële vrije dag als het jaartal op een 0 of 5 eindigt. Dit jaar dus officieel niet, maar wellicht heeft jouw werkgever het wel als vrije dag bestempeld.

NIet echt een snack maar vlokken

2 likes

Late to the party maar Haagsche hopjes!

1 like

Er zijn al veel tips gegeven maar ik wilde even zeggen dat stroopwafels hier in de US echt overal liggen. Bij Trader Joe’s (supermarkt) en bij Starbucks etc. Tony’s Chocolade is hier ook vrij bekend en kan je bij Whole Foods kopen.

Waar mensen altijd enthousiast van worden is hagelslag (of nog beter: die kleine pakjes met ook fruithagel en vlokken) en paprika chips. Mijn man vind hopjes heel lekker.

En Amerikanen lusten geen zwarte drop.

Edit: bedacht net nog ontbijtkoek. En dan erbij zeggen dat ze het met ongezouten boter moeten eten :+1:t2:

8 likes

Ga je me nu vertellen dat het land van de 5000 chips smaken géén paprika chips kent?

20 likes

Nee :pleading_face:
Ik accepteer donaties

8 likes

Ik stuur meteen een vrachtlading, en prayer and thoughts uiteraard.

3 likes

Dank je wel! Daar heb ik zeker iets aan, ik ga het op het lijstje zetten. En ik ga het gelijk even vragen of ze al iets van stroopwafels of Tony’s heeft geproefd. Ik vind zelf deze heel lekker:

Zoiets hebben ze dan niet? Alleen de “normale” stroopwafels?

1 like