Oh Hm ik kan die kleuren wel steeds blijven veranderen
Hmmm stom. Krijg je helemaal niks van dit?
Als ik dus te hard druk krijg ik dat eerste, dat alles grijs wordt. Maar zo niet dan kan ik wel slepen naar de andere opties!
Ooooh huh ik dacht dat het allemaal hetzelfde zou werken hahaha sorry.
Ik ga het ook ff proberen met die dan 🥲
:handshake::man:t3:
:handshake::man:t2:
ik kan het gewoon elke keer veranderen, als je dat vakje omhoog hebt voor die kleuren dan moet je linksonder op die 2 gele klikken hè.
O gaat goed al die smileys naast elkaar
Oké oké ik heb hem. Eerst lukte het ook niet dus ik dacht ja wtf is dit heb ik het nu forever verpest???
Maar als je dus heel snel loslaat als je dat menu ziet en dan snel op die twee gele samen klikt dan kan je daarna weer opnieuw kiezen!
M’n schermopname is ook steeds te groot ugh.
Edit:
Dan kan ik nog maar 1 ding verzinnen
Of gewoon een nieuwe telefoon kopen.
Maar morgen nieuwe dag nieuwe kansen!
🧍🏽♀️👬🏾
Ik wil graag met m’n vriend naar de bollenvelden, om toch even weg te kunnen van huis. Nu woon ik in het oosten van het land en heb ik geen flauw idee wat mooie plekken zijn om heen te gaan. Heeft iemand aanraders voor mooie bollenvelden, of een wandelroute in de omgeving daarvan? En wat is de beste tijd om daarheen te gaan, zodat er wat in bloei staat?
Voor de tulpen is het nog even 1 week, misschien 2 weken wachten (ik ben geen kenner dus het is een gok), omdat het te koud is geweest. Ik heb gisteren “de bollenstreekwandeling” gedaan, en zeker rondom de Keukenhof krijg je nog wel heel mooie velden (tussen Lisse, Hillegom en De Zilk). Op het kaartje van die wandeling wordt ook aangegeven waar welke velden zijn.
Onderweg zijn er ook een paar stops waar bv. koffie met iets lekkers to go kunt afhalen.
Ik zou daar dan niet met je auto gaan rijden, maar ergens parkeren en dan wandelen/fietsen. Eventueel zou je daarna nog naar het strand/duinen kunnen doorrijden!
Oh wat top dit!! Had al wel op Google gekeken maar zag door de bomen het bos niet meer. Super bedankt!
Haha ja dat snap ik, ik kom uit deze regio maar ik weet ook niet precies wat de mooie plekken zijn. Ook richting Voorhout, Noordwijkerhout en Noordwijk moet je nog wel mooie velden hebben!
Kop van noord Holland is het grootste aangesloten bloembollen gebied. (Ter wereld schijnt)
Schagen, Zijpe tot aan de kop in Anna paulowna.
Ik zou bij Fred’s verhuur in Schagen een electrisch e-shopper huren en dan gaan rondtoeren
Nu is er nog niet veel te zien. Enkel de velden die onder broeiplastic hebben gegroeid.
Hebben hier mensen ervaring met een waterontharder? Ik zie door de bomen het bos niet meer. Die magnetische dingen lijken heel chill maar reviews zijn dubbel
Je kan even de zoekfunctie gebruiken, meerdere mensen hier hebben er 1 (waaronder ik), een magneet om je leiding is volstrekte onzin en werkt sowieso niet.
Gewoon een waterontharder kopen en niet dat magnetisch geval.
Wij hebben de a.m.y.s.o.f.t, prima apparaat. Geen kalk, om de jaar komen ze voor onderhoud.
Daar staat alleen geen prijs van op de website, hoeveel kost die ongeveer?
Wij hadden collectiviteitskorting (heel de buurt nam het) waardoor we om en nabij 1500 euro hebben betaald.
Edit: @Geheugenvaneengoudvis als je je gegevens achterlaat krijg je volgens mij wel een offerte. Hangt ook van je gezinssituatie af voor de grootte.
Ik raad echt iedereen aan om een waterontharder te nemen. Wij hebben een zwarte kraan en gootsteen in de keuken en je ziet echt geen kalkaanslag. Ook niet op het glas van de inloopdouche. Ideaal!
Hmm ja ik wil daar dit weekend dus gaan fietsen, maar ik ben bang dat het nogwat tegenvalt. Ik zag vandaag richting Enkhuizen wel als de eerste tulpen uitkomen!
Dit weekend is nog een beetje vroeg.
De nachten zijn nog best koud geweest.
Maar als ze gaan dan poef!!