Durf te vragen #4

Is er hier iemand die als recruiter werkt en die ik wat zou mogen vragen (via dm)? :relaxed:

Ik vind de rijp echt een super mooi dorpje! Ze hebben daar een mooie polder(mooiste plek om te kanoen van Nederland wordt gezegd) waar je kan kanoën of met een fluisterbootje kan varen. Hoorn is heel erg mooi en leuk! Leuk om door heen te wandelen en heeft een leuke haven. Enkhuizen is ook leuk en je kan er een mooie stadswandeling doen. Ze hebben ook een leuke brouwerij waar je lekker op het terras kan zitten(moet het weer er wel naar zijn). Monickendam en edam zijn ook schattige dorpjes, beetje in hetzelfde straatje als de rijp. Leuk om verschillende dorpjes te ontdekken is door te gaan geocachen en opzoek te gaan caches.

Op dit moment bloeit het grootste bollengebied ter wereld vanaf Schagen tot den helder, dus je kan er ook een rondje rijden(of elektrische fiets huren zoals ik zaterdag deed).

2 likes

De Rijp (en de omgeving) is prachtig! Je kan bijv hier een kano huren Kano verhuur - Camping Tuinderij Welgelegen
Oh haha ik zie nu dat iemand anders hetzelfde zegt

2 likes

Bedankt voor de tips @Noodle @Sjern @Konijntje

Was hier zelf allemaal niet opgekomen!

1 like

Ik wil beginnen met crochet maar ik weet niet goed welke spullen ik hiervoor nodig heb. Welke maat naald en welke garen zijn goed voor een beginner? Of hangt dit allemaal af van wat je precies maakt?

Kom naar het Omatopic!

1 like

Je kan ook nog naar medemblik. Heeft ook wel een leuk haventje en een kasteel. Het is geen hele dag vermaak daar, maar als je hoorn en enkhuizen ook meepakt kun je denk ik wel een dagje vol maken

3 likes

Bedankt! We gaan waarschijnlijk wat dorpjes en stadjes langs, dus misschien lukt Medemblik ook nog

1 like

@vitaminwater

1 like

Ik ben wel nog maar baby recruiter maar vragen mag altijd!! @dombo

1 like

afbeelding

:sweat_smile:

51 likes

yess ik dm je even!!

1 like

Hoe kom je aan deze foto van mij?

4 likes

Hyves :slightly_smiling_face:

9 likes

Als het weer lekker is kun je bij Wormer heel chill kayakken.

2 likes

Een goede vriendin is pas geleden tegen mij uit de kast gekomen en ik zou haar graag een kaartje/iets leuks willen sturen om te laten zien dat ik blij voor haar ben dat er zoveel dingen op z’n plek zijn gevallen en om te supporten want dat heeft ze wel nodig. Wat is leuk in deze situatie?

8 likes

Wat lief dat je dat wil doen! Misschien een leuk kaartje van Etsy, zoiets?

https://etsy.me/3sQHk7g

En misschien iets als skittles in een glazen potje doen (omdat dat de regenboogkleuren zijn)?

1 like

Jaa perfect zo’n kaartje inderdaad! Thanks :relaxed:

1 like

Ik heb vanmorgen geld terug geboekt van een rekening die met automatische incasso is afgeschreven, omdat ik het echt morgen nodig heb en nu even niet bij m’n spaarrekening kan. Het staat er nu nog niet op, zou ik het nodig vandaag of morgen kunnen verwachten of wordt dat maandag pas?

Ik heb ing en terugboeken duurt een werkdag, dus misschien staat het er zelfs pas maandag op. :grimacing:

3 likes