Durf te vragen #4

Jaaa dankje!

Heeft iemand een bloomon kortingscode of zo’n mommyblogger die dat heeft. Zie het zo vaak voorbij komen maar kan nu niet vinden🤷‍♀️

Edit: vind al iets onder de hashtag :joy:

1 like

Noor had iets in haar vlog over Bloomon. Weet niet meer of er een code was!

Als ze bloemen in zo’n plankje gaat steken.

Ik vind die boeketten echt mega duur…vond hoogste korting van 15 procent.
Wat kopen jullie voor moederdag? in mijn geval schoonmoeder.

1 like

Bel de huisarts en je hoort het meteen, die kan je daar toch veel beter antwoord op geven dan wij.

4 likes

In het cadeau inspiratie topic waren al wat tips gedeeld!

1 like

Hij kan dat toch zeggen als ze moeilijk doen?

1 like

Ja hij zou toch al moeten bellen daarheen om een afspraak te maken, dus ik zou je vriend dan gewoon laten bellen en hem dan direct laten vragen of dat mag. Als het mag kan hij meteen de afspraak maken want hij is al aan de telefoon, en zo niet dan hoort hij het dan.

Kan wel zijn dat je misschien een machtiging moet afgeven zodat je vriend afspraken kan maken voor je, ik heb bijv. een machtigingsformulier waarmee ik medicatie kan halen bij de apotheek namens mijn vriend. Toen moest ik de eerste keer gewoon een formulier door hem ingevuld en getekend laten zien en legitimatie en daarna kan het altijd. Maar dat zullen ze dan wel zeggen als dat het geval is. Dus idd, laat je vriend bellen en dan hoort hij het wel of het kan!

Wat doet de fysieke H&M met sale retouren, geld of tegoed? Ik kan het online alleen vinden voor de webshop.

1 like

Iemand hier die in de bouw werkt?
Waarom zijn bouwvakkers nooit tegelijkertijd aan het werk? Als er bijvoorbeeld een groepje van vier bouwvakkers is, is er 1 zich het zweet in de bilnaad aan het werken en de rest staat er dan zo wezenloos naar te staren.
Is dit een gouden regel onder de bouwvakkers? Mogen ze niet voor de deadline klaar zijn? Whyyy

5 likes

Ja die vond ik ook al! Maar die voldeed niet helemaal aan hoe ze het omschreef.

Aanvulling hierop: waarom beginnen ze altijd om 7 uur en niet gewoon op een normaal tijdstip zoals 9 uur?

2 likes

Dat mag vast wel. Heb je al eens telefonisch een afspraak gemaakt? Ik wil je anders wel uitleggen hoe zo’n gesprek gaat zodat je daarna zelf kan bellen. (Want oefenen is altijd goed en met een huisarts wellicht laagdrempelig voor je.)

1 like

En is het ook niet dat het met de hitte nog te maken heeft? Vooral in de zomer hoe vroeger je begint hoe meer je kan doen zonder oververhit te geraken.

Aan de snelweg zijn ze wel altijd in de avond/nacht bezig. Dan zie je ook hoeveel extra risico dat meebrengt. Overal lampen etc.

1 like

Maar waarom staan ze dan zo met z’n allen te staren? Ik zie nooit iemand zn ding doen :rofl:

1 like

Oh joh wist helemaal niet dat dat noodzakelijk was. Ik haal eigenlijk altijd de medicijnen van mijn vader op, dat zijn vaak hele grote hoeveelheden omdat hij veel moet slikken en dat is nooit een probleem geweest gelukkig! Misschien verschillend per apotheek :slightly_smiling_face:

Thanks :two_hearts: Mijn vriend heeft ondertussen al gebeld en het kon gewoon, maar lief dat je het aanbied!
Ik heb liever gewoon dat iemand zegt “ja dat kan gewoon, heb ik ook wel eens gedaan” of “nee dat mag niet ivm privacy” dan dat ik of mijn vriend er achter moet komen tijdens het bellen.

Okee. Sorry Jantje, Piet, Ali en Klaas. Ik zal booit meer op jullie zeiken :sob:

3 likes

Maar wij kunnen toch niet weten wat jouw huisarts goed vindt? :joy:

6 likes

Nouja je vraagt gewoon iets aan ons wat wij niet kunnen weten. Desalniettemin reageren mensen en proberen je te helpen met hoe je het wel kan aanpakken dus beetje flauw dit. Maar goed, fijn dat het is gelukt.

2 likes