Durf te vragen #4

oh ja Topshop, ik snap de verwarring haha
Ja in Rotterdam zat New Look sowieso, daar is later volgens mij TK Maxx gekomen op die plek. Maar ik twijfel dus of hij wel in Amsterdam gezeten heeft, misschien niet inderdaad?

1 like

Hahahah ja nu ben ik ook benieuwd :joy:

Ik ga eind juni in een 6-persoons bungalow (of mss meer stacaravan idee idk) en dat is €500 en zeker in Corona times is €1000 voor een week echt wel normaal, zou zelfs meer rekenen. Zou denk ik rekenen op €300/€400 pp

2 likes

Echt zo jammer dat je geen haring en kroketten met de post kan sturen

1 like

Enige New Look die ik nog weet zat in het winkelcentrum in Amstelveen.

1 like

In Den Haag was er volgens mij geen aparte New Look winkel maar werd deze kleding verkocht bij de V&D. Misschien was dit in Amsterdam ook zo?

2 likes

Volgens deze site niet! https://www.google.nl/amp/s/fashionunited.nl/nieuws/business/new-look-weg-uit-nederland/2015051323598/amp

1 like

Volgens mij zat er een soort deel in de v&d in de kalvertoren. Ik heb een vage herinnering aan dat het daar in de kelder zat? (of was dat in noord?) Maar ik weet niet of dit wel klopt want ik kan me de v&d heel slecht herinneren nu terwijl hij echt niet zo heeeel lang weg is :exploding_head:

2 likes

Huh maar er zat toch geen v en d in de kslvertoren,maar die zat er yegrnover@ erin zat een hema

Boven in toch? Met boeken dacht ik… Aan de overkant zat de la place en kleding en tassen?

2 likes

Hmm ik kan het gewoon niet meer terughalen :thinking:

Maar sorry! Dan zal het wel!

Iemand toevallig ervaring met een goeie, gebruiksvriendelijke, niet al te dure (max. 60 euro) dashcam voor in de auto?

@LaPetiteRobeNoire ik ben nu heel benieuwd waarom je dit wil weten

Kan een zwart-wit foto op je cv?
Ik heb best een goede foto, denk ik. Maar in kleur vind ik mijn lippenstift te opvallend en niet geschikt voor mijn werkveld. In het zwart-wit zie je dat niet, maar is dat niet gek… een zwart-wit foto op je cv?

6 likes

Bedankt! Dan houd ik de rest van mijn cv ook zonder felle kleuren etc.

Dat geprobeerd te bewerken, maar lukte me niet zo goed terwijl dat andersom (lippenstift er juist op bewerken haha) een stuk makkelijker is.

2 likes

Hele mooie foto! Wij printen de CV’s inderdaad altijd in zwart wit, dus perfect!

1 like

Heel mooi

1 like

Thanks voor de hulp iedereen! Dan doe ik het gewoon. Heb dan een soort van lichtblauwe balk bovenaan mijn cv met deze foto aan de linkerkant en verder alles gewoon zonder kleur!

2 likes

Ik ben ook super benieuwd, zal het laten zien als ik het binnen heb!

2 likes

Voor mijn werk ben ik o.a verantwoordelijk voor het bijhouden van de budgetten en de urenadministratie, etc. Dit heb ik me eigen gemaakt, maar ik zou het graag beter willen begrijpen. Nu is er een klein budget beschikbaar gesteld voor opleidingen en boeken en ik zou dus graag een cursus willen doen! Weet iemand of een basiscursus Boekhouden hierin zou voorzien? Of moet je dan eerder een andere cursus doen? Ik hoop dat iemand hier dat weet :slightly_smiling_face: