Ik doe dit altijd uit irritant automatisme, en vaak omdat ik dan meer wil typen maar me later bedenk “nee dit was al echt veel veel tekst” en dan staat die spatie er al als ik mijn vraagteken neerzet. En het gebeurt mij ook door autocorrect/autosuggest
Aan ouders met kinderen: is dat strooi/stroop pret nou echt iets waar je kinderen blij mee maakt? yay groene stroop en roze suiker? Ik zou het als ouder nooit kopen denk ik, ik vraag me al heel lang af waarom het nog zo veel verkocht lijkt te worden.
Goeie webshop voor supplementen?
Ja daar zeg je me iets. Ik dacht dat ie na ieder woord een spatie plaatste, maar dat blijkt toch niet zo te zijn. Dus dit lijkt me wel logisch…
Vallen de dr Martens sinclairs normaal uit? Ik heb 38 in zowel de klassieke veterlaarzen als de chelsea’s.
Stomme vraag haha maar sinds ik een kind heb en 184728899 keer per dag dit nummer hoor weet ik nog steeds niet wat ze zingen op 1.31 en ik vind het vreselijk irritant. Iemand dit het wel kan verstaan? Het stukje over de kippen dus. Het is Vlaams.
Ik kreeg echt ff een error van mergpijp in de soep
Volgens mij zingen ze “zeven stoere kippen en hun kotkotkotkedei”. Kotkotkedei wordt hier gebruikt als kippengeluid, zoals kukeleku.
Bedankt overigens, zit nu voor de rest van de dag in mijn hoofd :p. (Ok, ik word er best vrolijk van.)
huh wat, als je dus vraagt van maak eens een haan/kippengeluid zeggen jullie niet toktoktok of kukeluku maar kotkotkedei?
Zo klinkt het eigenlijk ook wel, als je dit hoort bijvoorbeeld? (het allereerste stukje)
Dat is wel een typisch kippengeluid
Hahah ja eigenlijk is het vet raar dat we er woorden van willen maken wat er dus niet eens op lijkt en dat in mijn omgeving iedereen direct weet dat als jij tok tok zegt dat je een kip bedoelt
Haha ja het is ook in alle talen anders, heel grappig.
Volgens mij vond een Italiaanse vriendin dat kippen co-co-de zeiden?
Alsof de kip weet in welk land die is en daardoor een andere taal spreekt haha
Oh jawel, toktoktok en kukeleku zijn wel de “normale” woorden ervoor, maar kotkotkedei wordt er ook voor gebruikt. Misschien wel eerder in versjes en liedjes?
Grappig dat dat zo verschilt in verschillende talen. Met woef en miauw is dat ook overal anders.
Ik had dit vorige keer ook (toen heb ik volgens mij ook op het forum gevraagd hoe laat het was omdat ik niet goed wist hoe ik er anders achter moest, komen, overal stond iets anders) en ik zie nu pas dat het volgens mij weer mis is gegaan, ook al staat automatische zomertijd/wintertijd aan.
Op mijn laptop staat dat het 12u is, maar het is al 13u volgens mijn telefoon?
Yep het is 13:05 nu, automatisch aanpassen werkt soms idd alleen maar verwarrend
Ja ik heb het nu toch maar handmatig aangepast.
Automatisch aanpassen stond aan en dat doet hij dus niet?
Ik heb mijn post van een half jaar geleden even teruggezocht en toen was mijn telefoon blijkbaar ook niet automatisch gegaan maar nu wel?
Edit: dat synchroniseren werkte bij mij ook niet, dat had ik eerst geprobeerd
Nee dat is dus precies wat ik geprobeerd had maar dat doet het niet.
Maar bedankt!
Haahhaha DANK JE. Dat moet het zijn en had ik er zelf nooit uitgehaald.
Ik probeer een tafelzeil te kopen en op alle sites is de standaardmaat 50 x 140 cm, is dat de standaardmaat van een kantoortafel? Wij hebben gewoon zo’n lelijke tafel maar geen rolmaat of lineaal
Snap dat t wat moeilijk schatten is maar wie weet herkent iemand deze tafel haha