Durf te vragen #4

Volgens mij is de lengte 140cm wel wat kort voor jullie tafel. Zo te zien kunnen er 3 stoelen onder aan een lengtekant? Dan is de tafel eerder 160cm denk ik. 50cm is denk ik ook niet breed genoeg… :thinking:

Misschien kan je naast de tafel op de grond liggen en dan kijken adhv je eigen lengte of 140cm zou kunnen kloppen

1 like

Pff ik snap er niks van want de volgende maat is 100 x 140 of 150 x 140 maar waar komt die 140 vandaan? Er is plek voor 2 stoelen trouwens, 3 is te krap

1 like

Oh mm, ja misschien even ernaast gaan liggen en zo meten :joy: of met een A4tje ongeveer meten. Ff opzoeken wat de maat van een A4tje is dan.

1 like

Of deze app!
Staat volgens mij standaard op een iPhone afbeelding

Daar loop ik inmiddels al een kwartier mee te zwaaien ja :joy: we gaan het zien, te groot maakt niet uit maar te klein zou lullig zijn

Haha ik had het ook nooit geprobeerd, maar had ff getest met iets waarvan ik de maat weet en het leek best wel priem te werken!
Als het een beetje in de buurt van 140 komt zal dat het wel zijn. En idd te klein is echt net kut :sob:

Volgens mij is 1.40 de breedte van de rol zoals dit:
afbeelding
Die 1.40 leg je dan over de breedte van de tafel (een tafel is meestal iets van 90 breed dus dan heb je aan beide zijdes wat overlap) zoals hier:
afbeelding
Meestal betaal je dan per strekkende meter (dus de lengte die je nodig hebt) maar in dit geval misschien wel per 50 cm vandaar die gekke maat van 50x1.40

Je hebt dus de lengte van de tafel nodig om te bepalen hoeveel tafelzeil je nodig hebt. Dit zou je evt kunnen meten door erop te gaan liggen :nerd_face:

Ohhh dus 140 is de breedte en die andere de lengte! Ik dacht andersom. Goed om te weten

Een tijd geleden werd er (volgens mij in WJEKW) gepost over een vrouw met highlights op instagram waarin ze ‘tutorials’ van gerechten maakt maar eigenlijk waren ze heel cringeworthy. Wat ik me nog herinner is een gerecht waarin ze 2 soorten supermarkt-curry tegelijk gebruikte. Ze had een fancy keuken en een aspergekoker die ze ook voor pasta gebruikte haha. Weet iemand nog wie?

2 likes

Conny?

https://instagram.com/conniespower?igshid=11esnbd7w8c0r

1 like

Yes dankje!

Ah ik lees zo vaak ‘ik leer zo veel van het forum’ en nu heb ik het ook eens, wat fijn (hoewel ik het ook maar gek vind, nee dat is te zwak uitgedrukt, ik ben verbijsterd), ik lees dus

In het Frans hebben de volgende leestekens allemaal een spatie voor en na gebruik:

• Uitroeptekens
  • Vraagtekens
  • Puntkomma’s
  • Dubbele punten
  • Het percentage teken
  • Valutasymbolen
7 likes

Ik gok dat jullie breedte 80 is en lengte 160 of langer.

Wat is het verschil voor een werkgever tussen een 13e maand of een hoger maandsalaris. Geen pensioen en vakantiegeld, maar verder nog iets?
En wat zijn de voor en nadelen voor een werknemer?

1 like

Je bent top!! Dankje!

2 likes

Nee hoor, je kunt ook gewoon bellen voor advies, het is ook niet om meteen een melding te doen of zo. Zij helpen je verder.
0800-2000

1 like

Je maandsalaris groeit als gevolg van promoties, indexaties etc, beland je in een hogere trede/schaal
13e maand is het maandsalaris (als 1 extra uitkering)
Allebei zelfde fiscaal belast

1 like

verstuurt hier iemand wel eens versleutelde emails via hotmail? en zo ja hoe doe je dat? of weet iemand een ander (veilig) programma waar je dat mee kan doen?

proton mail
ff random maar dit was ik van de week aan het lezen van de vpro, hier leggen ze uit hoe het werkt

1 like

Ja, ben ik weer. De vorige keer werd het de Sterrenkubus mede dankzij de tip van @George. Ik ben weer op zoek naar iets soortgelijks. Heeft iemand de gouden tip?

2 likes