Durf te vragen #4

Een wijnvat! Je hebt er oa eentje in Huijbergen onder Roosendaal

1 like

Ik vind dit heeel leuk. Veel accommodatie is helaas al bezet, maar nu overweeg ik de safaritent voor een heel weekend. :see_no_evil:

1 like

Ik weet niet of het bijzonder romantisch is, maar mijn ouders hebben ooit in een vliegtuig overnacht: Origineel overnachten slapen in een vliegtuig - Bijzondere overnachtingen in Nederland en Europa - Bijzondere-Overnachting.nl

1 like

Ah, dit is echt fantastisch, maar het lukt me helemaal niet om die kamer te vinden en te boeken… Via Google lukt het ook niet, echt gek.

Edit: Het lijkt te zijn overgenomen door Flet.cher Ho.tels, misschien dat ze dezelfde kamer niet meer aanbieden. Zou jammer zijn!

Is het wijnvat bezet? Ik heb het laatst proberen te boeken en toen was er nog heeel veel plek

Ik kan het ook niet vinden inderdaad, wat gek! Wij hadden mijn ouders toen een cadeaubon gegeven en toen hebben ze zelf geboekt, maar ik weet niet via waar. Ik kan me in ieder geval niet herinneren dat het toen ook al was overgenomen.

Ik moet ineens denken aan een oud-collega. Zij heeft ooit met haar vriend in de Euromast overnacht, dat klonk ook erg bijzonder.

1 like

Ja, is bezet, maar ik ben dan ook erg last-minute (ik zou voor dit weekend een overnachting willen boeken). Ik heb jouw tip in ieder geval wel al opgeslagen voor een andere keer.

400 euro per nacht :flushed:

3 likes

Oef :flushed:

Hangt er denk ik ook van af wat het vervolgonderzoek inhoudt? Ik ben er toen twee keer geweest, 1x hebben ze biopten genomen en nogmaals een uitstrijkje en de tweede keer een lisexcisie. Dat heeft sowieso mijn hele eigen risico leeggetrokken voor dat jaar, maar mijne stond op 385. Kan wel even kijken of ik kan zien wat het eigenlijke bedrag ongeveer was

Edit: alles bij elkaar zo’n 1000 euro, maar geen idee of dat een standaard bedrag is of dat het erg kan verschillen per ziekenhuis en dat is dus voor bovenstaande behandelingen bij elkaar

1 like

Jaaa die is zo leuk, ik heb daar twee jaar geleden een keer overnacht. Superlieve eigenaresse ook.

@Twijfelaar de SS Rotterdam? Of deze: Voormalige Watertoren - OrigineelOvernachten

1 like

Je moet eigenlijk weten welk DBC ze invoeren. Een dbc is een soort label waar een standaard vergoeding van is. De FBTO heeft de overzichten van de vergoedingen per dbc van 2020 online staan. De colposcopie staat er niet los in, dat is altijd in een traject.

1 like

Waar kun je tegenwoordig leuke iPad hoesjes komen die niet door dropshippers verkocht worden? Of moet ik accepteren dat nagenoeg alles via Aliexpress komt…

Ik heb pas deze gekocht

https://www.bol.com/nl/p/shop4-ipad-10-2-hoes-smart-book-case-universe/9300000010501438/?Referrer=ENTcli_order_confirmation2008093611&language=nl

Had ik de volgende dag in huis, dus geen dropshipper denk ik?

Ik volg deze op insta nadat iemand die ik volg er was: https://instagram.com/ecolodgelagranja?igshid=12s6c4fnis10l geen idee of het bij je past maar ze hebben er ook diertjes :slight_smile:

1 like

Iemand een tip voor een betaalbare wasmachine voor een gezin van vier? Ik wil maximum 500 euro uitgeven maar weet niet of dit realistisch is.

Weet iemand waar ik betaalbaar een set stempels van het alfabet kan vinden in klassiek lettertype en ongeveer ter grootte van de letters van een typemachine? Zoiets:

Screenshot_20210330-181928-576

Voor leer of papier?
Voor papier heeft hema ze.

1 like

Voor op klei te proberen eigenlijk! Ik had Hema al bekeken maar de letters waren nogal groot

1 like

Misschien action. Ik zag wel laatst zulke letters om op hout te branden.

2 likes

Veritas misschien?

1 like