Mijn rechter Airpod pro doet het niet meer, terwijl die wel 100% vol is staat er. Er komt geen geluid uit en het knopje kan ik niet indrukken op het oortje en resetten / apparaat vergeten met Bluetooth werkt niet. Meer opties / hulp kan ik niet vinden online, iemand een gouden tip?
hoe kan je gifjes opslaan? zeg maar als je op whatsapp leuke voorbij ziet komen en je wilt ze later weer gebruiken
Weet iemand hoe het (als het nergens staat aangegeven) zit met incasso en opzegging in deze tijd.
Ik betaal al vanaf december door aan mijn sportvereniging, vorige keer werd het toen het weer open ging verekend met nieuwe lessen maar nu moet ik waarschijnlijk op gaan zeggen omdat ik ga verhuizen. Krijg ik dan dat geld met terugwerkende kracht nog terug of heb je dan pech?
Als je een gif gestuurd hebt dan lang op die gif drukken en dan toevoegen aan favorieten.
Gewoon als foto opslaan, werkt zo ook met gifjes die je op Google (of ergens anders online) ziet.
Dit lijkt me typisch iets waar ze per bedrijf anders mee omgaan en wat niet wettelijk geregeld is. Zou ze gewoon even bellen en je situatie uitleggen en vragen.
Even openmaken en ruiken, als het nog goed ruikt is het meestal wel goed. Bolstaande verpakkingen zijn wel tricky maar met vleesvervangers kan je het vaak alsnog gewoon eten heb ik gemerkt.
Ik zou zeggen van niet als hij bol staat.
Misschien gewoon even ruiken?
Kan ook aan de verpakking liggen. Ik heb dat altijd met die Naturli gehakt.
Hoi laat maar volgens mij is het druiven smaak
Ja klopt maar het smaakt naar een bepaald snoepje van vroeger en we weten maar niet welke
Also is er iemand goed in titels bedenken? voor mijn thesis
vroeger had je van die vieze jolly racher actige harde snoepjes, die misschien?
Hmmm dat zou goed kunnen
Logboek van een onbarmhartig jaar
Maar da’s plagiaat
mijn thesis gaat ook over drugs dus misschien niet zo toepasselijk
Haha. Nou dan zou ik doen
‘DON’T DO IT KIDS!!!’
Nee sorry ik doe flauw, maar die titel boeit niemand ook maar een fuck, en als je het onderzoek niet kent is het praktisch onmogelijk om iets toepasselijks te verzinnen. Ik pakte meestal iets van een citaat dat ik aanhaalde in het onderzoek zelf en toepasselijk was en dan een verklarende saaie ondertitel.
‘Drugs are bad, mmmkay?
Een discoursanalyse van het drugsdebat in de regio Oost-Groningen’
Ofzo.
Wat onderzoek je ongeveer?
Aan de hand daarvan is het makkelijker een titel te bedenken
Ik wilde een bericht stturen hierover maar het luktt niet dus dan maar in een spoiler zodat het makkelijker weghalen is, en aangezien het forum extra tegen drugs is de laatste tijd haha
2cb or not 2cb