Sostrene Grene had dit maar ik weet niet of ze het nu nog hebben.
Pipoos heeft het misschien ook wel.
Op etsy kun je dit ook vinden als je het niet erg vindt om online te bestellen.
Sostrene Grene had dit maar ik weet niet of ze het nu nog hebben.
Pipoos heeft het misschien ook wel.
Op etsy kun je dit ook vinden als je het niet erg vindt om online te bestellen.
De prijs hiervoor verschilt per ziekenhuis en verzekeraar, je verzekeraar spreekt die prijzen elk jaar met je ziekenhuis af. Je verzekeraar heeft dus ook de wettelijke plicht jou te vertellen wat dit gaat kosten en of je beter naar een ander ziekenhuis zou kunnen gaan voor een betere prijs bijvoorbeeld.
Was 580 euro bij mij (lumc)
Ik ben mijn favo (niet meer te koop) waterflesje van 800ml kwijt, maar wil nu een nieuwe bestellen en dat kan alleen in 600ml of 1000ml. Wat zou ik doen? Qua prijs zijn ze hetzelfde.
0 stemmers
600ml kan je nog makkelijk meenemen, 1000ml zou ik echt niet mee zeulen. Heb zelf 600 en dat is meestal zat todat ik hem weer bij moet vullen
Als je m veel meeneemt klein en anders 1000. Ik vind die kleine doppers echt niks, paar slokken en je kunt weer vullen. Heb nu een 1000 ml en vind dat heel fijn.
1000ml want dan kan je ‘m altijd minder vol doen
Ik blijf hier maar vragen stellen, sorry Waar kan ik goedkoop basic kleine spiegels vinden? Dus zonder kader gewoon het glas zeg maar. Ter grootte van een bord of een boek ongeveer.
Ik vond het ook wel behoorlijk veel! Jaar ervoor had ik een bobbeltje in mn borst (bleek uiteindelijk een cyste), maar toen moest ik ook door de hele onderzoeksmolen en was ik ook in één klap mn hele eigen risico kwijt.
Nouja, beter dan doodgaan aan kanker natuurlijk.
Ah ja dat was bij mij dan alleen de eerste van de twee, maar ik kon alleen een totaalbedrag zien bij mn zorgverzekering online! Hopelijk valt het bij jou mee dan!
Bij mij is het nu weer goed, moet nog 1x op controle (is dan wel een duur uitstrijkje maar niet mn hele eigen risico haha) en dan hopelijk eindelijk weer het gratis bevolkingsonderzoek in he…
Ja die stomme verzekeraars hebben die taak gekregen, en doen ook alsof ze dat echt voor je doen (“wij onderhandelen voor jou!”), maar eigenlijk hebben ze hun zaakjes vaak helemaal niet op orde en verzinnen ze regelmatig pas achteraf wat ze voor iets gaan betalen. Van de kant van het ziekenhuis is dat mega-frustrerend, want je krijgt dus soms ook pas achteraf te horen ‘ohja sorry, wij hadden eigenlijk bedacht dit jaar maar €1miljoen uit te geven aan jullie, dat jullie nu al voor €1.5miljoen aan behandelingen hebben uitgevoerd komt dus niet helemaal lekker uit’, en anderzijds is het voor jou als klant superfrustrerend, want jij wil gewoon weten wat je moet gaan betalen en of je niet beter een dorp verder kan fietsen om je behandeling te krijgen (en eigenlijk wil je hier natuurlijk helemaal niet over hoeven nadenken als er iets aan de hand is).
Heeft er iemand ervaring met het laten graveren van bierglazen?
Toevallig net even gekeken bij cz, vorig jaar was het €559,70.
Ja het is echt bi-zar.
Mooiste wat ik heb meegemaakt qua kosten is dat ik met de ambulance met spoed naar het ziekenhuis ben gebracht, en ik dus daar een rekening van kreeg van €682 euro en daaronder stond een rekening van €133 euro voor de kilometers. Het is fucking nog geen 10min rijden naar het ziekenhuis
Ja sommige dingen zijn echt suf. Ik had een ingreep aan mijn oog en de wond was gaan bloeden, dus ik had het oogzh gebeld voor advies. Echter waren ze na 17:00 dicht dus had ik de spoedlijn maar gebeld, maar daar kreeg ik de voicemail. Uiteindelijk telefonisch advies gekregen van de hap, helemaal prima. Belde de man van de spoedlijn de volgende ochtend terug met excuus, want hij had mijn telefoontje gemist, dus ik gaf aan dat het al opgelost was. Stond er vervolgens een telefonisch consult op mijn factuur?!
Wtf dit is ECHT heel slecht. Je spoedlijn niet opnemen en dan wel voor je ‘oh sorry, mooi dat het al opgelost is’ telefoontje kosten in rekening brengen. Heb je hier over geklaagd? Zou ik meer dan terecht vinden.
Ik zou hier wel een klacht voor indienen. Hoewel ik het vanuit mijn werk wel snap (ik moet alles rapporteren dus er wordt dan ook kosten in rekening gebracht) maar dit is niet oké.
En @keekie ik kwam er dus pas achter toen de factuur al automatisch was afgeschreven, dus ik heb er niets meer mee gedaan. Had ik eigenlijk wel gewoon moeten doen natuurlijk.
Ik heb de chat aangeklikt (was benieuwd wat het was) maar nu krijg ik dat blauwe bolletje niet weg
Iemand een idee hoe dat moet?
Edit: never mind het is vanzelf weer verdwenen