Nog een vraag: wat is een goeie oventhermometer? Bij Dille en Kamille hebben ze eentje vrij goedkoop maar is deze echt goed en accuraat?
Xenos (iig vroeger)
Oh ik had al de hele tijd een 1 bij mn envelopje maar geen berichtje, ik ga eens op de laptop kijken
Heeft iemand een tip voor een mooi fotoboek of reisverhalenboek over Rusland/Sovjet Unie? Het is een cadeautje, dus liefst niet meer dan €30
Oh jee mag je in een volle trein eigenlijk schuin tegenover iemand zitten in een vierzits? Ik ging zitten en die persoon kijkt me nu al een paar minuten kwaad aan godverdmmhha dus weet niet of ik nu aso ben of die man
Ja hoor, dat mag gewoon. Als je ergens niet mag zitten staat dat met stickers op het raam oid aangegeven.
Is er iemand die iets meer begrijpt van het stoppen van Samsung Cloud?
In de mail staat:
Met ingang van 2021-06-30 worden galerij-synchronisatie en de opslag van mijn bestanden op Drive niet langer door Samsung Cloud ondersteund en zullen uw gegevens worden verwijderd,
Denk ik dan goed dat alleen die synchronisatie stopt en dat mijn galerij verder wel gewoon intact blijft? Als mijn telefoon dan crasht ben ik dus wel gewoon alles kwijt (want ik kan niks meer uit de cloud terughalen), maar voor nu hoef ik niet snel iets te doen toch?
Ik moet toch eens gaan uitzoeken hoe ik mijn galerij makkelijk kan synchroniseren met Google foto’s denk ik
Vedder+vedder , minitials en Lucardi verkopen ze sowieso!
Misschien ook eens bij mmmepomm kijken. Ik weet niet of ze het op haar site aanbiedt maar ze doet het sowieso. Ze heeft ook insta
Taj heeft ook mooie hangers
@Bubbless je mag tegenwoordig overal gewoon zitten in de trein, ook naast iemand. Kan dat veenmollen boos zijn dan, maar ze zeggen bij NS: ‘anderhalve meter waarborgen kan niet (altijd), daarom draag je een mondkapje’.
Apart want wordt rechtstreeks door de verkoper verstuurd.
Ik zou even informeren bij de juwelier, die naamkettingen die vroeger hip waren kun je voor zover ik weet ook per letter bestellen en daarin heb je ook og verschillende lettertypes. Misschien kunnen ze ook nog iets voor je bestellen of iets speciaal (laten) maken. Ik weet dat je via Etsy ook van alles kan laten maken in het goud of zilver trouwens maar dat durf ik niet zo goed aan zelf
Weet iemand toevallig of het verstandig is om een schenkingovereenkomst (gewoon één bedrag) vast te leggen in een notariële akte, of is een onderhandse voldoende?
Just Franky heeft ook veel keus.
Mijn friend heeft dit dus en het smaakt naar iets van vroeger maar we komen er maar niet op naar wat. Snoep ofzo. @Fenayi weet jij het misschien? Of iemand anders?
Etsy!
Een van deze smaken vond ik.
Weet iemand een fijn natuurgebied met wandelroutes in Gelderland/Brabant? Ik zie - letterlijk - door de bomen het bos niet meer waar het de moeite waard is om even heen te rijden
Ik drink geen Monster ha-ha. Ben sowieso inmiddels 3 maanden afgekickt van de energiedrink. Ik ga wel vragen aan iemand die wel veel Monster drinkt. Beter gezegd heb het aan 2 vrien.den gevraagd die Monster verslaafd zijn ha.ha.
edit: Nou vr.iend nummer 1 weet het antwoord niet. Nu wachten op de ander.