Durf te vragen #4

Weet iemand nog een leuk sieradenshopje op instagram?

Midden april

1 like

Ik denk over ongeveer 1 week/2 weken. Je ziet nu de eerste tulpen komen in de velden. Het zijn nu het meeste hyacinten en narcissen die je ziet.

2 likes

Ik vind vooral de vorm belangrijk, ik heb vooral van die rechte met plooien:

maar zo een met een beetje een driehoekvorm en een naad middenvoor zit veel beter:

En dan het liefst van katoen, en niet te groot zodat het goed aansluit. Ik heb het probleem dat die rechte vaak voor mijn ogen schuiven.

3 likes

Tussen 1 week geleden en 2 maanden geleden (waarschijnlijk ongeveer 3 weken terug) was er op televisie een stukje over een stel dat last had van vocht/water in de kruipruimte. De rechter bepaalde toen dat de verhuurder dit moest oplossen. Wie weet in welk programma dit was? Ik heb al gezocht bij de Rijdende Rechter etc maar ik kan het niet terugvinden. Ik heb het zelf niet gezien, maar van horen zeggen.

Volgens mij heb ik dit langs zien komen. Misschien bij wordt u al geholpen op sbs6.

Wordt bare minerals ook in de douglas winkel verkocht? Zie het wel online verkocht wordt.

Ja! Niet overal maar in Eindhoven op de Demer hebben ze het sowieso.

1 like

Thanks!

Weet iemand of weg ook bare minerals verkoopt?

Op de site van douglas kun je voorraad van de winkel bekijken

1 like

Heb sinds 2 weken mijn skincare ge-update met cosmeceuticals en een chemische peeling op mijn gezicht gesmeerd. Mijn huid ziet er nu echt al een stuk beter uit. Echt slecht dat ik me huid 2 jaar lang heb verwaarloosd omdat ik dacht dat ik het wel met medicatie en apothekersspul kon fixen.

Echt een aanrader.

Schoenen merken die smal vallen, heb ik geen antwoord op. Ik heb zelf ook smalle voeten en doe daarom van die zooltjes van Scholl in mijn schoenen. Dan past mijn voet er beter in. Maar weet niet of dat een optie voor jou is haha.

1 like

Zoek je sneakers of laarsjes ofzo?

Ik vond Nike Air Max smal vallen, Niks Air Force juist niet

2 likes

Ik vond Palladiums smal vallen! De zooltjes die erin zaten hadden ook nog eens een bepaalde curve waardoor ze nog smaller vielen dus die heb ik door andere vervangen. Die zooltjes hadden een dikke rand en waren aan de zijkanten wat hoger dan in het midden. Zulke inlegzooltjes zijn ook los te koop, misschien kun je daarmee de pasvorm van andere schoenen smaller maken?

1 like

Je kunt ook zoeken naar schoenen met breedtemaat F, dat betekent sowieso al een smallere leest :slight_smile:

1 like

Ik heb ook smalle voeten maar heb nog steeds geen mooie loafers oid kunnen vinden. Gabor, Paul Green, Peter Kaiser schijnen smal te vallen. Heb ook wel eens Sioux gepast en dat zat heel goed!

1 like

Ik ga eens kijken, dankjewel!

Ja doordat die zooltjes zo’n hobbeltje hebben, zitten mijn voeten comfortabeler in de schoenen. En doordat m’n voet hoger komt, hoef ik ook veters niet zo strak aan te trekken. Met instappers is het wel wat lastiger met zooltjes denk ik. Kan best dat je met een zooltje dan te hoog uitkomt, en dan zit de schoen bij je hak niet meer lekker. Ik heb zelf ook geen instappers omdat die in maat 40 altijd te breed en los zijn, en dan floept m’n voet eruit. En maat 39 is eigenlijk te klein dan.

1 like

Cypres, Unisa en Rieker vind ik ook smal vallen.

1 like

Usfoodz heb ik goeie ervaringen mee

1 like