Durf te vragen #4

Kijk eens op https://klompenpaden.nl/ :smiley: Heel veel mooie routes!

Renkum heeft mooie routes!

1 like

Ik had dezelfde soort ervaring toen ik dit dronk, maar ik dacht op de één of de andere manier aan winegums? Ik vond deze smaak trouwens niet lekker.

Volgens mij zijn er door het ministerie VWS nu 2 zelftesten goedgekeurd en kun je die nu bij een beperkt aantal apotheken krijgen. Vanaf half juno (lol a.pril) zijn ze ook bij de drogist verkrijgbaar. Net zo betrouwbaar als die van de GGD zijn ze natuurlijk nooit, maar bijvoorbeeld als je op bezoek gaat bij iemand en je wilt checken of je besmet bent dan kan het wel een uitkomst zijn.

2 likes

Ik weet niet meer dan wat hier staat, maar dus niet als je klachten hebt of in contact bent geweest met iemand of iets anders waarvoor je je nu zou moeten laten testen bij de ggd, maar als je je er bijv fijner bij voelt om eerst zo’n test voor de zekerheid te doen voor je bij opa en oma op bezoek gaat, ofzo.

1 like

Charlotte Wooning

Er staat in de eerste alinea een link met een lijst met welke testen goedgekeurd zijn

Op etsy kun je ook best wat van zulke hangertjes vinden!

Nee? Ik heb alleen die algemene pagina over zelftesten gepost en toen ik dat las stond er dezelfde link in die er nu staat onder testen met ontheffing.

Is gewoon betaal via zorgverzekering, maar zou het niet weten.

Bij de Schaapskooi in Ermelo kun je nu lammetjes kijken❤️
Vanaf daar kun je ook de heide op lopen, geloof dat er wat paaltjesroutes zijn en er is ook een route van Staatsbosbeheer.

3 likes

Nee echt niet, godverdmm

1 like

Ik wil Monster Pineapple terug

Kan je op YouTube bij een gebruiker zien welke reacties deze allemaal gegeven heeft op willekeurige filmpjes. Dus niet van jezelf maar van iemand anders?

Weet iemand nog een leuk huisje in Nederland voor 4 personen in de zomervakantie (mag echt alles zijn)? Ik heb natuurlijk zelf al gegoogled, maar wie weet zegt iemand van ja DIT is leuk!

https://www.detolplas.nl en dan wendel 4+2
Kies eentje met eigen steiger dan zit je aan de plas.
Mooi huisje met airco en een goed restaurant op het park (gourmet in het huisje tip!)
De omgeving is ook mooi

2 likes

Mijn rechter Airpod pro doet het niet meer, terwijl die wel 100% vol is staat er. Er komt geen geluid uit en het knopje kan ik niet indrukken op het oortje en resetten / apparaat vergeten met Bluetooth werkt niet. Meer opties / hulp kan ik niet vinden online, iemand een gouden tip?

hoe kan je gifjes opslaan? zeg maar als je op whatsapp leuke voorbij ziet komen en je wilt ze later weer gebruiken

Weet iemand hoe het (als het nergens staat aangegeven) zit met incasso en opzegging in deze tijd.
Ik betaal al vanaf december door aan mijn sportvereniging, vorige keer werd het toen het weer open ging verekend met nieuwe lessen maar nu moet ik waarschijnlijk op gaan zeggen omdat ik ga verhuizen. Krijg ik dan dat geld met terugwerkende kracht nog terug of heb je dan pech?