Durf te vragen #4

Tekst naar kolommen → en dan als scheidingsteken een raar teken wat niet in je data voorkomt, of scheidingsteken helemaal uitzetten. en dan opnieuw je gegevens plakken zou moeten werken

3 likes

ik wil nog ff een leuk weetje toevoegen aan @spaarlamp haar post. Dat er op een set met bijv babys iemand is die dan bij die baby doet alsof ze huilt. Die baby pikt dat op en gaat ook huilen en zo filmen ze die huilende babys hahah

10 likes

Een tijd terug had iemand het over een kookboek die heel diep inging op het combineren van smaken. Weet iemand welk boek dat was?

Bij zulk soort scènes laten ze het kind vaak ook meekijken met grime en special effects, als ze zien dat het bloed enzo helemaal nep is vinden ze het vaak niet eng meer maar gewoon een soort verkleedfeestje.

2 likes

Jaaaa die was het! Dankjewel!

1 like

Je kunt ook iedereen uit de groep een ronde laten maken. Dan kost het niet alleen jou tijd, maar iedereen 15 min ofzo. Zeg bijv dat iedereen een thema doet met 10 vragen. Dan heb je uiteindelijk ook gewoon een winnaar want iedereen doet één ronde niet mee. Ik heb dit laatst met vrienden gedaan en het was echt heel leuk!

1 like

Er zit vast wel een aflevering met wen gameronde bij, zodat die blonde jongens met brillen ook kunnen meedoen

4 likes

Had zin om te googelen, denk dat je hier naar op zoek bent:

Ik zoek een spray (of iets anders dat werkt) om mijn jas terug waterdicht te maken.
Iemand tips?

1 like

Harmisol! Hebben een spray maar ook voor in de wasmachine volgens mij

2 likes

Iemand hier die een Samsung ecobubble wasmachine heeft en die ik wat mag vragen?

Ik heb een ecobubble!

Moet je telkens zelf kiezen hoeveel spoelbeurten je wil? En hoe bepaal je dat?

2 likes

Ik zet hem meestal op ‘dagelijkse was’ en dan krijg ik een aantal spoelbeurten (ik zou je niet kunnen zeggen hoeveel) en daar verander ik niks aan. Soms gebruik ik een ander programma, maar dan verander ik eigenlijk ook niks aan de spoelbeurten, ik verander alleen soms de centrifugetoeren.

1 like

Dagelijkse was heb ik niet als optie. Heb nu een eerste was opgezet met het programma ‘katoen’ en dat stond standaard op twee spoelbeurten. Heb dat dan zo maar gelaten.

Mijn vorige was veel simpeler :sob:.

Ik heb ook een ecobubble met ‘dagelijkse was’ maar ik gebruik ook andere programmas. Verander eigenlijk nooit iets aan de spoelbeurten, laat gewoon staan wat die machine zegt. Het wisselt wel per programma

1 like

Ok dan zal het vanzelf wel juist ingesteld staan.

Gekke vraag maar heeft een van jullie vandaag ook appjes gekregen van Ierse nummers waarbij iedereen Ian heet?

Nee maar heb je Facebook? Mobiele nummers zijn gelekt. Geeeen idee of dat er mee te maken heeft maar dat is wat in me op komt

Daar zat ik ook aan te denken idd, maar wel heel toevallig dat 't Ierse nummers zijn met dezelfde naam? :sweat_smile:

Heb ze nu maar gewoon geblokkeerd want eentje belde ook al (per ongeluk denk ik want duurde maar 1 seconde)