Durf te vragen #4

Als je een gif gestuurd hebt dan lang op die gif drukken en dan toevoegen aan favorieten.

1 like

Gewoon als foto opslaan, werkt zo ook met gifjes die je op Google (of ergens anders online) ziet.

1 like

Dit lijkt me typisch iets waar ze per bedrijf anders mee omgaan en wat niet wettelijk geregeld is. Zou ze gewoon even bellen en je situatie uitleggen en vragen.

1 like

Even openmaken en ruiken, als het nog goed ruikt is het meestal wel goed. Bolstaande verpakkingen zijn wel tricky maar met vleesvervangers kan je het vaak alsnog gewoon eten heb ik gemerkt.

3 likes

Ik zou zeggen van niet als hij bol staat.
Misschien gewoon even ruiken?

Kan ook aan de verpakking liggen. Ik heb dat altijd met die Naturli gehakt.

1 like

Hoi laat maar volgens mij is het druiven smaak

Ja klopt maar het smaakt naar een bepaald snoepje van vroeger en we weten maar niet welke

1 like

Also is er iemand goed in titels bedenken? voor mijn thesis :grimacing:

vroeger had je van die vieze jolly racher actige harde snoepjes, die misschien?

Hmmm dat zou goed kunnen

2 likes

Logboek van een onbarmhartig jaar

Maar da’s plagiaat

1 like

mijn thesis gaat ook over drugs dus misschien niet zo toepasselijk :stuck_out_tongue:

Haha. Nou dan zou ik doen

ā€˜DON’T DO IT KIDS!!!’

Nee sorry ik doe flauw, maar die titel boeit niemand ook maar een fuck, en als je het onderzoek niet kent is het praktisch onmogelijk om iets toepasselijks te verzinnen. Ik pakte meestal iets van een citaat dat ik aanhaalde in het onderzoek zelf en toepasselijk was en dan een verklarende saaie ondertitel.

ā€˜Drugs are bad, mmmkay?
Een discoursanalyse van het drugsdebat in de regio Oost-Groningen’

Ofzo.

4 likes

Wat onderzoek je ongeveer?
Aan de hand daarvan is het makkelijker een titel te bedenken

1 like

Ik wilde een bericht stturen hierover maar het luktt niet dus dan maar in een spoiler zodat het makkelijker weghalen is, en aangezien het forum extra tegen drugs is de laatste tijd haha

1 like

2cb or not 2cb :crazy_face:

23 likes

Haha die van @littlenumbers is natuurlijk briljant

Ik weet niet genoeg van drugs en je onderzoekveld om te weten of dit ongepast is of überhaupt passend is, maar ik zou denken aan iets met trip/tripping of hallucinations. Dan liefst een quote die verwijst naar bijvoorbeeld een boek of bekend verhaal.

Hier wat (misschien wildly inappropriate :joy:) suggesties

• To live in a state of hallucination (quote van William Hazlitt)
  • Stranger than fiction
  • Through the looking glass (Verwijzing naar Alice in Wonderland)
  • Curiouser and curiouser (verwijzing naar Alice in Wonderland)
  • The statue sang (verwijzing naar Peer Gynt)
  • Is this the real life, is this just fantasy
  • No escape from reality
  • Exploring the trip

In mijn veld (totaal anders) zouden dit acceptabele titels zijn, bij voorbaat sorry als dit voor jou echt totaal nergens op slaat

14 likes

Is het erg als je airpodscase 0% is? Je kan toch gewoon je airpods leeg laten lopen en daarna dat doosje opladen of is dat niet het idee?

Kan je op latere leeftijd nog pittig leren eten?

Ik ben 30 en vind de zwarte zak doritos al heet.