Durf te vragen #4

Oh maar die is ook best heet als je snel eet vind ik!
Iig heter dan dingen waar op staat dat het pittig is (dan is dat meestal totaal niet zo zoals curry uit de supermarkt met drie van de drie pepertjes op de verpakking).
Dit is trouwens totaal geen antwoord op je vraag excuus haha

Natuurlijk kan dat! Je bent nooit te oud om te leren. Ik was pas in de twintig toen ik wijn lustte en koffie (wel vind ik dat het lekkerste met melk). Wijn begonnen met zoete witte en zo opbouwen. Koffie eerst latte macchiato, toen cappuccino, daarna cappuccino met espresso etc. Bier lust ik nog steeds niet maar blijf gewoon elke keer weer proberen.

Gewoon rustig beginnen en opbouwen. Je kan misschien wat vaker sambal door je eten doen. En wat meer peper gebruiken. Kruidenmixen.

Wat floepsie zegt, die curry’s van de supermarkt zijn vaak niet scherp maar je kan het eens proberen en kijken wat het is?

2 likes

Serieuze vraag: waarom zou je dit van jezelf moeten leren? Om bier, wijn of koffie te drinken?

11 likes

Oh niets moest. Ik vond het gewoon een leuke uitdaging. En was een beetje uitgekeken op sterke drank/cocktails. Dus ik dacht ik probeer het eens echt serieus en als het niets word ook goed.

Ik hou van eten en drinken en vind het altijd zo interessant om al die mensen te horen over verschillende wijnsmaken enzo. Ik wilde dat ook kunnen proeven. En ik vond het er fancy uit zien. Koffie vond ik overal qua smaak lekker door, mokkataart etc. Dus vind het stom dat een mok niet lukte. Koffie en chocolade leek me ook een lekker combinatie.

Eigenlijk was het grootste probleem dat ik geen bittere dingen lustte. Maar voor een goede smaak balans heb je ook bitter nodig.

Kort gezegd ik wilde weten of ik iets nieuws kon leren waarderen. Maar ik drink nog steeds het liefste thee en ook als ik een avond door haal met vrienden :joy:

4 likes

Hahaha dit is mijn favoriet tot nu toe :joy:

1 like

Weet iemand wanneer de tulpenvelden op hun mooist zijn?

Weet iemand nog een leuk sieradenshopje op instagram?

Midden april

1 like

Ik denk over ongeveer 1 week/2 weken. Je ziet nu de eerste tulpen komen in de velden. Het zijn nu het meeste hyacinten en narcissen die je ziet.

2 likes

Ik vind vooral de vorm belangrijk, ik heb vooral van die rechte met plooien:

maar zo een met een beetje een driehoekvorm en een naad middenvoor zit veel beter:

En dan het liefst van katoen, en niet te groot zodat het goed aansluit. Ik heb het probleem dat die rechte vaak voor mijn ogen schuiven.

3 likes

Tussen 1 week geleden en 2 maanden geleden (waarschijnlijk ongeveer 3 weken terug) was er op televisie een stukje over een stel dat last had van vocht/water in de kruipruimte. De rechter bepaalde toen dat de verhuurder dit moest oplossen. Wie weet in welk programma dit was? Ik heb al gezocht bij de Rijdende Rechter etc maar ik kan het niet terugvinden. Ik heb het zelf niet gezien, maar van horen zeggen.

Misschien is het modetopic een goeie plek? APC heb ik niets van helaas. Over de stof: ik vraag vaak of ze een foto van het label hebben!

1 like

A.P.C., ligt eraan. Bovenstukken vind ik wel naar maat vallen. Broeken enzo vallen voor mij klein. Maar ik heb een dikke booty en heupen.

1 like

Volgens mij heb ik dit langs zien komen. Misschien bij wordt u al geholpen op sbs6.

Wordt bare minerals ook in de douglas winkel verkocht? Zie het wel online verkocht wordt.

Ja! Niet overal maar in Eindhoven op de Demer hebben ze het sowieso.

1 like

Thanks!

Weet iemand of weg ook bare minerals verkoopt?

Op de site van douglas kun je voorraad van de winkel bekijken

1 like

Heb sinds 2 weken mijn skincare ge-update met cosmeceuticals en een chemische peeling op mijn gezicht gesmeerd. Mijn huid ziet er nu echt al een stuk beter uit. Echt slecht dat ik me huid 2 jaar lang heb verwaarloosd omdat ik dacht dat ik het wel met medicatie en apothekersspul kon fixen.

Echt een aanrader.

Schoenen merken die smal vallen, heb ik geen antwoord op. Ik heb zelf ook smalle voeten en doe daarom van die zooltjes van Scholl in mijn schoenen. Dan past mijn voet er beter in. Maar weet niet of dat een optie voor jou is haha.

1 like