Durf te vragen #4

Zoek je sneakers of laarsjes ofzo?

Ik vond Nike Air Max smal vallen, Niks Air Force juist niet

2 likes

Ik vond Palladiums smal vallen! De zooltjes die erin zaten hadden ook nog eens een bepaalde curve waardoor ze nog smaller vielen dus die heb ik door andere vervangen. Die zooltjes hadden een dikke rand en waren aan de zijkanten wat hoger dan in het midden. Zulke inlegzooltjes zijn ook los te koop, misschien kun je daarmee de pasvorm van andere schoenen smaller maken?

1 like

Je kunt ook zoeken naar schoenen met breedtemaat F, dat betekent sowieso al een smallere leest :slight_smile:

1 like

Ik heb ook smalle voeten maar heb nog steeds geen mooie loafers oid kunnen vinden. Gabor, Paul Green, Peter Kaiser schijnen smal te vallen. Heb ook wel eens Sioux gepast en dat zat heel goed!

1 like

Ik ga eens kijken, dankjewel!

Ja doordat die zooltjes zo’n hobbeltje hebben, zitten mijn voeten comfortabeler in de schoenen. En doordat m’n voet hoger komt, hoef ik ook veters niet zo strak aan te trekken. Met instappers is het wel wat lastiger met zooltjes denk ik. Kan best dat je met een zooltje dan te hoog uitkomt, en dan zit de schoen bij je hak niet meer lekker. Ik heb zelf ook geen instappers omdat die in maat 40 altijd te breed en los zijn, en dan floept m’n voet eruit. En maat 39 is eigenlijk te klein dan.

1 like

Cypres, Unisa en Rieker vind ik ook smal vallen.

1 like

Usfoodz heb ik goeie ervaringen mee

1 like

Hoe normaal is het om via Thuisbezorgd eten te bestellen in een hotel? Het is een hotel dat geen eten aanbiedt ofso (zo’n easyHotel) dus ik dacht als ik dan gewoon in de notities voor de bezorger zet dat ik buiten bij de ingang ga staan ofso. Maar ik heb echt geen idee of dit raar is en ik het beter kan gaan afhalen…

Als het kan, lekker doen. Boeiend of dat raar is.

2 likes

Vaker gedaan, nooit rare blikken gehad. Vooral nu doet volgens mij juist iedereen dat.

1 like

Nee is niet raar en in sommige hotels komen ze gewoon aan je deur zelfs

2 likes

Heel normaal. Vooral in deze tijden, want zelfs de hotels die wel eten aanbieden zijn de restaurants vaak dicht. Vaak kan je ook de receptie even op de hoogte stellen dat je eten hebt besteld.

1 like

Mis ik nog een geniale kussenhoezen site? Je kan overal wel kussens bestellen maar de hoezen lijken schaars. Ivm verharende kat heb ik dringend nieuwe nodig in maat
50x50…
H&M, Hema, wehkamp en bol al gehad, betaal ook liever niet de hoofdprijs.

1 like

Ik heb er laatst cadeau gedaan aan iemand, ik vond Xenos en Casa wel leuke hebben

edit: ik zeg laatst maar dit was dus van de zomer toen de winkels open waren, ik weet niet of je er ook goed online kunt bestellen

Bij de IKEA hebben ze ook vaak leuke hoezen!

En anders kan je nog even kijken of je een afspraak kan maken een tweedehandswinkel. Daar hebben ze ook wel vaak veel hoezen. (Al moet je dat maar net willen natuurlijk)

@Marquez thnx, ik ga even kijken! Bestellen bij de Ikea is ook drama toch? Alhoewel het kleine dingen zijn dus ik kan het proberen :slight_smile:

Dat zou wel eens goed kunnen ja… Niet over nagedacht, ik woon dichtbij een IKEA dus dacht aan een afspraak maken. Maar er is natuurlijk niet in elke provincie een IKEA.

Ik heb laatst wel in een hotel geslapen (Fletcher, dus was sowieso goedkoop overnachten) waar op de kamer nog duidelijk aangegeven stond dat thuisbezorgd niet de bedoeling was, omdat hun eigen restaurant ook afhaal had. Dus daar zou ik het niet zo snel gedaan hebben

2 likes

Over 10 dagen heb ik ze binnen! :grimacing: maar had toch geen haast en ga liever niet naar de winkel. Ben benieuwd (:

Nu dit probleem oplgelost is staat niets me meer in de weg om echt te gaan leren :sweat_smile:

4 likes