Durf te vragen #4

Dat snap ik ook wel weer, dat je liever niet naar de winkel gaat. Haha, je keuken heb je dus ook schoon? Succes!!

Niet van de Mango zelf, of gebruikt Zalando eigen advertentiefotos

Kun je die moestuintjes van AH ook krijgen als je door de zelfacan gaat? Wil ze verzamelen maar ben erg gesteld op mijn anti-sociaalheid :grimacing:

3 likes

Dan moet je daarna naar de servicebalie je bon even laten zien!

1 like

Ik heb net een volledige pot honing kapot op de vloer gemieterd. Hoe krijg ik dit in hemelsnaam opgeruimd? :sob: iemand tips?

Winnie de Pooh bellen. Keukenpapier, meeste van de vloer scheppen. Dan warm water blijven opdweilen, glassex eroverheen en koud afdweilen.

22 likes

Thanks voor de tip winnie heeft er van genoten

4 likes

Het is sowieso in meerdere scùnes opgenomen want er zijn verschillende camerastandpunten, grote kans dat bij de shots waarin je Meredith ziet dit voor een green screen is gedaan, Ellis er later “gewond” in is geplakt of er later pas bloed enz in is ge-edit of er gebruik werd gemaakt van een pop. En dat zij dat zegt van my mother tried to kill herself, geen idee of zo’n jong kind precies weet wat het betekent, kan ook een volwassen stemacteur zijn geweest, maar je ziet het haar wel echt zeggen dus ik denk dat ze dat met bijv een kinderpsycholoog daarbij filmen of het heel luchtig proberen te houden ofzo. Er zijn sowieso wel regelmatig kinderen te zien met best ernstige dingen, verwondingen of de dood ofzo.

3 likes

Even je bon laten zien bij de zelfscan medewerker!

2 likes

Tekst naar kolommen → en dan als scheidingsteken een raar teken wat niet in je data voorkomt, of scheidingsteken helemaal uitzetten. en dan opnieuw je gegevens plakken zou moeten werken

3 likes

ik wil nog ff een leuk weetje toevoegen aan @spaarlamp haar post. Dat er op een set met bijv babys iemand is die dan bij die baby doet alsof ze huilt. Die baby pikt dat op en gaat ook huilen en zo filmen ze die huilende babys hahah

10 likes

Een tijd terug had iemand het over een kookboek die heel diep inging op het combineren van smaken. Weet iemand welk boek dat was?

Bij zulk soort scĂšnes laten ze het kind vaak ook meekijken met grime en special effects, als ze zien dat het bloed enzo helemaal nep is vinden ze het vaak niet eng meer maar gewoon een soort verkleedfeestje.

2 likes

Jaaaa die was het! Dankjewel!

1 like

Je kunt ook iedereen uit de groep een ronde laten maken. Dan kost het niet alleen jou tijd, maar iedereen 15 min ofzo. Zeg bijv dat iedereen een thema doet met 10 vragen. Dan heb je uiteindelijk ook gewoon een winnaar want iedereen doet één ronde niet mee. Ik heb dit laatst met vrienden gedaan en het was echt heel leuk!

1 like

Er zit vast wel een aflevering met wen gameronde bij, zodat die blonde jongens met brillen ook kunnen meedoen

4 likes

Had zin om te googelen, denk dat je hier naar op zoek bent:

Ik zoek een spray (of iets anders dat werkt) om mijn jas terug waterdicht te maken.
Iemand tips?

1 like

Harmisol! Hebben een spray maar ook voor in de wasmachine volgens mij

2 likes

Iemand hier die een Samsung ecobubble wasmachine heeft en die ik wat mag vragen?