Ik stuur je even een pb!
Heb je bij de Zara niet 30 dagen? Misschien dat het dan nog wel lukt?
âGeldt terugâ. Wat is dat voor Nederlands.
Wat zou het dan moeten zijn? Oprechte vraag, want is hierin de dt dan verkeerd? De zinsopbouw is sowieso raar vind ik.
Eerst las ik het overigens als geld haha. Toen begreep ik ten minste waarom geldt verkeerd was, maar dat bedoelen ze niet denk ik.
Haha huh was me niet eens opgevallen. Ik zag die 30 en dacht primaaaa
@FrozenFlame die âterugâ hoort er niet tussen lijkt me?
Oh ik dacht van wel, omdat ze eerst vanwege covid de retourperiode hadden verlengd naar 100 dagen. Dus dat ze dat terug hebben gedraaid
Maar goed, ik ben grammaticaal niet echt op peil dus kan het volledig fout hebben.
Oooh zo! Maar dan is âterugâ ook een gek woord toch? Al kan het ook een uitdrukking zijn die ik niet ken (dat zijn er veel). Dan zou âweerâ logischer klinken denk ik.
Maar same hoe langer ik over dit soort dingen nadenk hoe minder ik het begrijp. Ik doe ook altijd de -dt op gevoel haha đ„Č
Vlaams Nederlands.
Ja, het klinkt wel wat vreemd maar volgens mij zeg ik dat zelf ook wel eens hahah.
Maar inderdaad, als ik er lang over na ga denken weet ik het helemaal niet meer.
Zie de comment van @GrumpyHarry hierboven! Blijkbaar is het Vlaams Nederlands! (Maar misschien ook Standaard Nederlands?)
Wat is een lekkere goedkope witte wijn van de AH?
Ze verkopen ook speciale potjes voor urine bij de Kruidvat/Etos mocht je die in de buurt een hebben.
Zat al te kijken of het de Belgische site was maar niet toch
Hmmm dat maakt het wel een beetje apart inderdaad. Misschien dat ze dezelfde FAQ gebruiken?
Ook een Vinted-vraag. Ik heb nog nooit iets verkocht, maar nu heeft iemand iets van mij gekocht wat groot en lomp is, maar niet zwaar. Ze had het via Homerr gekocht, maar het servicepunt wilde het niet aannemen omdat het pakket te groot was. Nu heeft koper het opnieuw gekocht via DPD. Ik heb eerlijk gezegd geen idee of dit wel kan. Waar zie ik dat nou precies? Het artikel is smal, maar bijna een meter lang.
En is het eigenlijk betrouwbaar? Ik heb de Boos-aflevering gezien en ik zie ook in de voorwaarden staan: âcompensatie voor koperâ als er iets misgaat. Niet het hele bedrag dus. Wat is wijsheid, moet ik dit gewoon niet doen of kan het wel? (Het gaat om 40 euro, geen honderden euroâs, maar toch)
Heeft iemand een gouden tip voor een mom jeans die lang genoeg is voor iemand die +1.80m
H&M lijkt allemaal te kort, heb best lange benen namelijk
Oh top dankje!
Ahh, bij mij helaas niet in de bonus