Je kunt de regels verwijderen door de regelnummers (helemaal links) te selecteren ipv de cellen zelf. Lukt dat?
Eerst Ff sorteren op een handige manier, mss kan alle data die weg moet onder elkaar komen te staan.
Daarna kan je op het rijnummer aan de linkerkant klikken en de rijen verwijderen ipv alleen de inhoud te wissen.
Dan moet het goed komen.
Ik kocht laatst een droger en dit rek zit er bij? Kun je in de trommel klikken. Maar serieus, waar is dit voor?! In de handleiding staat niks en ik heb dit werkelijk nog nooit eerder gezien and google is not my friend vandaag. Het merk is Haier.
Zo te zien voor schoenen en truien, etc.
Voor dingen die droog moeten maar niet mogen draaien
Beetje het idee van een ovenrekje ofzo
Ik denk echt dat die machine aan gort gaat als zoiets in de trommel zit XD maarja zal wel niet want anders zat het er niet bij. Thanks iig, ook @papierhier. Ben niet van plan schoenen of wollen truien in de droger te doen dus ik ga het rek maar ergens opbergen haha
Maar daar snap ik oprecht niet van dat je ze in de droger zou willen stoppen! Rare nieuwerwetsigheden dit, oma cannot handle.
Passen er tijdschriften in ofzo? Miss voor op de wc?
Hebben jullie tips voor gratis cursussen of andere bronnen of plekken waar je van kunt leren? Bepaalde websites bijvoorbeeld?
Ik wil in mijn vrije tijd minder nutteloze dingen doen en mijn tijd besteden om meer te weten en leren. Ik volg al wat informatieve instagramaccounts maar ik zoek echt wat meer naar cursus-achtige bronnen.
Hoe maak je een epileermachine het beste schoon?
Coursera?
Heeft iemand ervaring met het bestellen van een bank bij Sissy Boy? Kun je flexibel een leverdatum kiezen?
Ja goh maar die is dicht nu en ik wil hem dit weekend bestellen
Ik weet niet of ze hier ook gratis cursussen aanbieden maar gebruik vaak Udemy (de meeste zijn rond de 10/15euro)
Wat ik wel eens doe als ik het nergens kan vinden. Is hem soort van bestellen maar nog niet betalen zeg maar. Meestal kun je dan bij de bestel pagina al zien hoe en wat. Als het toch niet is wat jij wilt ofzo kun je altijd weer de pagina weg klikken zonder iets te bestellen.
Ik kan de kop eraf halen en dan blazen. Bijna alles komt er dan uit.
Iemand toevallig de pink stuff recent ergens gezien? Vind het een beetje onzin om hem voor €13 aan te schaffen als die normaal tussen de €4-7 kost haha
Ik denk gewoon met bpost, maar het is al effe geleden dat ik nog besteld heb dus ik ben niet zeker.
Heeft iemand ervaring met IELTS, TOEFL of Cambridge International Examination? Ik moet bewijzen dat ik aan een bepaald niveau Engels voldoe. Heeft iemand een van deze toetsen gedaan? Is de voorafgaande cursus noodzakelijk?
Bij Cambridge moet ik minimaal C1 190 behalen. Bij IELTS minimaal een 7.0 voor de module en elk onderdeel apart. Bij TOEFL minimaal een 100 met een 24 voor reading, 22 voor listening, 25 voor speaking en 24 voor writing.
Ik lees dat Cambridge altijd geldig is en de IELTS en TOEFL maar 2 jaar?
Alvast bedankt!