Ik dacht nog eentje (dus vier totaal)! Maar zat ff te kijken op npostart maar zie er helemaal niks staan dus ik weet niet zeker of ik dit niet zelf verzonnen heb.
@Printemps thanks beide!
Ik moet eigenlijk zo snel mogelijk de test doen, deadline is eigenlijk 1 mei maar heb gevraagd wat echt de uiterste datum is voor het toesturen van de resultaten omdat ik idd liever wil oefenen, heb net zo’n gratis test van 50 minuten gedaan en daar kwam c2 niveau uit, terwijl ik dus c1 met 190 punten moet behalen.
Is dat positief? Was ook nog maar 77% van de 100, dus nog lang niet op c1 niveau en al helemaal niet dichtbij c1 190/200.
Denk dat ik er met een cursus wel zou komen, maar die tijd heb ik denk ik niet… dus dat is spannend.
Wordt je 1e poging toevallig betaald door een uni of werkgever? In dat geval zou ik het gewoon z.s.m. proberen voor je deadline, en misschien zelf online paar keer oefenen. Wie weet haal je het gewoon! En als het niet lukt binnen die tijd zonder oefenen dan heb je iig je best gedaan en het geprobeerd, maar ben je niet verder dan als je het niet hebt gedaan.
Helaas niet! Dat zou fijn zijn, maar voor zover ik weet moet ik dat zelf betalen en 1 zo’n examen is al 200-300 euro.
C2 is toch hoger dan C1. A1 is het laagst, dan A2, dan B1 etc.
Oh hmm! Ik weet in ieder geval zeker dat ik c1 advanced 190 moet behalen, dit had ik op die EF test;
Oh wacht, ik lees nu dit op die site van EF;
Duss dat is vrij goed?!?
Hahaha wauw. Ik voel me zo vaak slim en toch zo dom tegelijk.
HAHA en wat vond je ervan? Vond het best lastig!! Vooral die luisteropgave over rocket science.
Kan ik die van mij ook op mijn linkedin zetten denk je? Vind extra certificaten/licensies whatever wel nice maar 77% ziet er ook niet zo uitzonderlijk uit.
Ja, geen idee. Je zet je cijfer ook niet bij je vwo diploma als dat gemiddeld een 6 was, maar wel als je cum laude bent afgestudeerd.
Ach, ik zet het er gewoon op, boeie.
Ik kon tijden alleen maar meteen betalen (ideal of cc), niet op rekening oid. Heeft jaren geduurd en ik was nooit te laat met retourneren oid…
@Noodle @Sok @Panda @kali @mikselke
Dank voor jullie reacties. Ik ben dus niet verhuisd ofzo dus daar ligt het niet aan. Ik vermoedde inderdaad dat het dan nog heel lang kan duren. Goeie om dan maar een nieuw account aan te maken! In delen bestellen kan ik ook proberen maar dat is voor het milieu inderdaad niet zo goed. Wat omslachtig dit.
Heeft iemand ooit iets op Vinted besteld van iemand uit Frankrijk? Hoelang duurde het ongeveer voor dat aankwam na het verzenden?
Ikke heel vaak. Ligt beetje aan de methode. Kan wel tot 14 dagen duren. Ik heb het meestal met een volle week.
Ik vind het soms wel sneller gaan dan uit Nederland met Homerr:’)
Ik ook vaak. Ik denk gemiddeld zo’n 10 dagen (met mondialrelay). Het duurt bijna altijd langer dan Vinted zelf aangeeft haha
Ligt er inderdaad aan, maar ongeveer een week met Mondial Relay. Soms duurt het ook een paar dagen voordat de verkoper het überhaupt verzendt (irritant). Laatste bestelling deed er daarom 2.5 week over.
Als iemand bij de AH boodschappen doet maar de moestuintjes niet spaart… zou je mij en de oma van mijn vriend er een heel groot plezier mee doen. Ze wil graag in haar tuintje wat moestuintjes proberen te laten groeien