Durf te vragen #4

Kantelpunt missh? Soms is er idd net een woord waar je niet op kunt komen

1 like

Heeft er iemand een simonly abonnement bij simyo? Hoe is je ervaring?

1 like

Mijn moeder heeft dat jarenlang gehad en was gewoon prima!

1 like

Welke regio woon je? Ik doe heel veel boodschappen bij de AH en hoef ze niet.

2 likes

ZALANDO volgens mij is die ook van mango

You’re Welcome! Ik had het gevonden met de Google lens! Dan zoekt je telefoon afbeeldingen die erop lijken. Echt een uitvinding.

1 like

Ik stuur je even een pb!

Heb je bij de Zara niet 30 dagen? Misschien dat het dan nog wel lukt?

H&M ook volgens de site!

‘Geldt terug’. Wat is dat voor Nederlands.

2 likes

Wat zou het dan moeten zijn? Oprechte vraag, want is hierin de dt dan verkeerd? De zinsopbouw is sowieso raar vind ik.

Eerst las ik het overigens als geld :dollar::dollar: haha. Toen begreep ik ten minste waarom geldt verkeerd was, maar dat bedoelen ze niet denk ik. :sweat_smile:

1 like

Haha huh was me niet eens opgevallen. Ik zag die 30 en dacht primaaaa

@FrozenFlame die ‘terug’ hoort er niet tussen lijkt me?

Oh ik dacht van wel, omdat ze eerst vanwege covid de retourperiode hadden verlengd naar 100 dagen. Dus dat ze dat terug hebben gedraaid
Maar goed, ik ben grammaticaal niet echt op peil dus kan het volledig fout hebben.

1 like

Oooh zo! Maar dan is ‘terug’ ook een gek woord toch? Al kan het ook een uitdrukking zijn die ik niet ken (dat zijn er veel). Dan zou ‘weer’ logischer klinken denk ik.
Maar same hoe langer ik over dit soort dingen nadenk hoe minder ik het begrijp. Ik doe ook altijd de -dt op gevoel haha đŸ„Č

1 like

Vlaams Nederlands.

10 likes

Ja, het klinkt wel wat vreemd maar volgens mij zeg ik dat zelf ook wel eens :thinking: hahah.
Maar inderdaad, als ik er lang over na ga denken weet ik het helemaal niet meer.

1 like

Zie de comment van @GrumpyHarry hierboven! Blijkbaar is het Vlaams Nederlands! (Maar misschien ook Standaard Nederlands?)

2 likes

Wat is een lekkere goedkope witte wijn van de AH?

1 like

Mesta Organic Verdejo, deze week in de bonus!

9 likes

Ze verkopen ook speciale potjes voor urine bij de Kruidvat/Etos mocht je die in de buurt een hebben.

3 likes